Bölüm 33 : Gülme Sırası Bende!

23.7K 457 60
                                    

Evet bir kaç bölümdür Kerem'in ağzından yazıyorum ama bu bölümde fazla Kerem yok.  Bu arada şu konuda yorum yaparsanız çok sevinirim. İlerde AkMel mi MelBar'mı yapmalıyım?

Kerem'in ağzından;

'Abi buldum!''

''Neyi buldun lan?'' dedim Can'a bakarak. Öyle tedirgin gözüküyordu ki, bunun anlamı hiç beklemediğim bir şey  olacağıydı.

''Dedikoduyu çıkaranı işte abi.'''

''Kimmiş?'' dedim ellerimi cebimden çıkararak.

''Çok sinirleneceksin ama.''

''Söyle lan!''

---

''Tamam abi sakin ol.''

''Uzatma!''

''Yaa abi Melismiş işte!''

Biliyordum! O pis yılanın yaptığını biliyordum! Ama bunun hesabını verecek o bana. Benim kız arkadaşımı üzmek neymiş görecek o! Çok fena görecek!

''Abi şaşırmadın pek?'' dedi Can tepkimi beklerken.

''Biliyordum ki, yani tahmin etmiştim. Sadece emin olmak istedim.'' dedim dişlerimi sıkarak. Şu an yanımda Zeynep olsa beni sakinleştirirdi ama artık kendi kendimi sakinleştirmeyi öğrenmem lazım. Yoksa ben bu Melis denen kızı bir kaşık suda boğacağım.

'''Ne yapıcaksın o zaman?''

''Ona gününü göstereceğim.''

''Bana ihtiyacın var mı?''

''Evet lan şimdi senden bir şey isteyeceğim.''

......

Zeynep'in ağzından;

Sınıfta sessizce Yağmur'la otururken Melis'in gelmesi bütün huzurumuzu kaçırmıştı. Psikopat. Nefret ediyorum bu yılandan. Şu an o kızın saçını başını yolardım ama Kerem olduğuna dua etsin o. Evet biliyorum, dedikoduyu onun yaydığını biliyorum. Ama elim kolum bağlı. Kerem'e söyleyemem. Kerem'in ne yapacağını düşünemiyorum çünkü.

''Zeynep? Sana diyorum kızım!''

''Efendim?'' dedim hayal dünyamdan çıkarak. Aklımda Melis'e çok kötü şeyler yaptığım hayaller canlanmıştı. Bu gerçekten hoşuma gitmişti. Yani ben nasıl acı çekiyorsam onunda çekmesi gerekirdi.

''Diyorum ki bu Melis'in dedikoduyu yaydığını Kerem'e söylesek mi?''

''Ne? Tabiki de hayır!''

''Niye canım?''

''Kerem'in yapacaklarını düşünemiyorum bile.'' dedim fısıltyıla.

Bana daha çok yaklaştı ve;

''Ne güzel işte, sen bu kızın acı çekmesini istemiyor musun?'' dedi.

''Hayır, yani istiyorum da. Bu Kerem yani! Ne yapcağını düşünebiliyor musun?''

''Ee o da doğru tabi. Kız mız demez dalar valla.'' dediğinde gülmemi engelleyememiştim.

''Ne oldu canım, gülmeye başlamışsın. Yoksa dedikodular hoşuna mı gitti?'' dedi sahte gülümsemesiyle.

Melis'in bu söylediğini duyduğum an cidden Kerem'e dedikoduyu Melis'in yaydığını söylemek istedim. Gerçekten o kızı şu an boğabilirdim. Ama benim de kendime göre bir planım var tabi.

''Yaa canım aslında ben dedikodulara gülmüyorum. Yani Yağmur'a dün gece Kerem ile ne yaptığımızı anlatıyordum. Anlarsın ya hani.'' dedim ve göz kırptım. Şimdi gülme sırası bendeydi. 

Eee tabi ne olacak bir şey diyemedi. Sadece susmakla kaldı. Ayy canım yaa ne kadar üzülüyorum bu kıza. Yazık cidden. Daha az önce gülüyordu. Şimdi havası inince öyle kaldı.

Bu bölümüde merakta bırakmadan bitiriyim dedim. Bu arada AkMel mi MelBar mı? O konuya da yorumlarınız benim için çok önemli.

Sınır +15 yorum. 

Sen Benimsin! (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin