Úplně jsem zapomněla na školu a usnula jsem.
Ráno jsem se vzbudila sama od sebe, což je u mě jen jednou za uherský rok takže. Vstala jsem a šla se nasnídat, protože jsem zase zaslechla mé volání velryb. S miskou plnou jahod jsem si sedla na gauč. Jo ja vím, není to uplně ideální snídaně, ale já jahody fakt miluju. Teta byla už v práci a já jsem si mohla pustit MTV na plný pecky.Do rytmu hudby jsem se houpala na židli a čekala až spadnu. Naštěstí jsem byla tak šikovná že můj trapnej pád kvůli Sorry od Justina se nekonal.
Koukla jsem se na telefon a bylo tam 5 zmeškaných hovorů od Matta. Jejda. Je 7 hodin takže tam je asi půl noc. (Nevím to jistě, když tak mě opravte:) To je blázen. Nakonec jsem se rozhodla že mu zavolám. Dala jsem si to na reprák a šla se oblíct. „Beth ?" Ozval se Matt. Nemůžu říct jak se cítil. Podle tohodle tónů jsem to vůbec nerozeznala. „Ano Matte ? Co potřebuješ ?? " Zrovna jsem si natahovala rifle. „Já jen nemůžu usnout a chtěl jsem si s tebou povídat." Řekl hrozně cute hlasem a já věděla že se usmívá. „Aha ale já jdu za chvilku do školy." Začala jsem se smát a on se mnou. „Tak to bych nechtěl." Sama pro sebe jsem se zašklibila i když mě nemůže vidět. Ještě jsem se namalovala a byla jsem připravená jít. „Doufám že mě tu nenecháš." Zaškemral. „Tak fajn budu si s tebou povídat jak půjdu do školy." Usmála jsem se a zamkla dům.
Cestou jsme se bavili o všem možném. Cítím se s ním skvěle. Ne tak že bych ho milovala, ale je jako můj bratr.
Ve škole jsem si sedla za Miou. „Ahoj Beth. Dneska je party u Emily." Koukala na mě jako bych byla nějaká party girl. Přitom jsem byla na párty jen tak 2X. „Já ti nevím." Zašklebila jsem se. „Ale noták, pojď se mnou." Poprosila mě a skoro klečela na zemi. Musela jsem se smát a začala jsem ji zvedat.„Dobře." Nakonec to nemusí být tak špatný.Vyrušil nás zvonek a následně příchod Fiony, neboli naší učitelky češtiny. Představte si Fionu, ale ne tak hodnou a 100x hnusnou. Ani nevím proč jí tak říkáme, ale jo, je to naše Fiona.
Škola utíkala strašně pomalu. Jako slimák ne, ještě pomaleji.
Naštěstí je už pátek a za týden začínají prázdniny. S Miou jsme se domluvili že pro mě přijde v sedm hodin. Řekla že mi pomůže se převlíknout. Jako bych to neuměla sama, ale je pravda že Mia je ta co se nebojí, je to krásná blondýnka s vysportovanou, ale zároveň drobnou postavou. Vypadá že patří mezi ty ostatní pipky, ale to není pravda.Mia :)
Šla jsem do kuchyně a viděla jsem tetu jak si něco čte.„Ahoj tetičko." Zaculila jsem se a teta se začala smát. „Copak po mě chceš Beth." Sakra. Prokoukla mě. „ Noooo chtěla jsem se zzeptat." Nervózně jsem přešlápla. „No říkej Beth." Sedla si na gauč a sledovala mě. Nevím co to ve mě je, prostě jsem tam chtěla jít a bála se že to nedovolí.„Nojestlibychmohlajitnajednuparty." zamumlala jsem. „Beth." Naléhala na mě a já to zopakovala, ale už pomalu. „No jestli bych nemohla jít na jednu párty. S Miou. " Čekala jsem že začne křičet že jsem na to malá, ano v 19, jenže ona se usmála. Haleluja ona se usmála !!!. „Ale zlatíčko proč bys nemohla. Jsem ráda že si jdeš užívat. Poslední dobou ses mi zdála trochu smutná." Pohladila mě po zádech a já si oddychla.
Šla jsem do pokoje a na chvilku jsem si lehla. Samozřejmě že Bethany usnula. Vzbudilo mě otevření dveří a potom křik Mii. „Dělaš si ze mě srandu !!?" Rychle zavřela dveře a skočila na mě. „Miooooo já už jsem vzhůru. " Začali jsme se smát. Cítila jsem se jako malé dítě. „Vypadáš jako zombie !! Honem nemáme moc času." Zvedla mě a hnala do koupelny. Vyžehlila mi vlasy namalovala a na postel mi nachystala ty šaty. Byli černé a krátké.„To ani náhodou!!" Zvedla jsem ruce nad hlavu a zakroutila hlavou. „Ale noták, strašně moc ti sluší." Kňučela a já podlehla. „Fajn , ale vezmu si můj svetr." Ukázal jsem na můj dlouhý svetr, který Mia úplně nesnáší. „Fajn , ale už se obleč. "
Musím říct že to není tak špatný, ale není to prostě můj styl a navíc je to strašně těsné. „Wow. Tak to si tě musím vyfotit." Řekla Mia a vyndala si telefon. Nechtěla jsem se fotit, ale nakonec jsem zapózovala. Šli jsme pomalu k domu ze kterého se ozývala hlasitá hudba. Zabočili jsme na chodník a do někoho jsem vrazila......
ČTEŠ
I hate you Dallas ! [CZ]
Fanfic„Jsi ubožák Dallasi ! " zařvala jsem zlostí a zavřela dveře od pokoje. Už mě fakt sere !! Bethany Clark (19) si začne psát s náhodným klukem na Omegle.Nikdy by netušila že si bude s někým tak rozumět přes webkameru. Díky svému internetovému kamar...