Tuhle čast už jsem psala, ale vymazala jsem ji. Takže vas chci poprosit. Ten kdo to stihl ZAPOMEŇ CO SE TAM PSALO !! Děkuji ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Uklidni se Bethany. Změnil se. A nebo ne ?
Nervozita mi proudila tělem. Noták Camerone. Mé oči ho pořád nemohli najít. Určitě se jenom někam zatoulal. Sedla jsem si k baru a řekla barmanovi, ať mi naleje. Nevím jak se to stalo, ale počet panáků se zvětšoval. A Cameron pořád nikde.
Stoupla jsem ze židle a sotva se udržela na nohou. Byla jsem hrozně šťastná a uvolněná, až tak moc, že jsem si šla zatančit.
Mé tělo se houpalo sem a tam a ta choreografie byla hrozná. Najednou se na mě někdo nalepil. Byl to nějaký starý chlap, ale byla jsem mimo, takže mi to nevadilo. Třela jsem se mu o rozkrok a on dal ruce na mé boky.
Potom mě zatáhl někam pryč z klubu. Pořád jsem se smála a užívala si to, dokud mě nepřitisk na zeď. Začal mi líbat krk a svlékat mi oblečení. Byl moc silný a já byla až moc opilá. I když jsem se bránila a křičela, byl moc silný.
Přesunul se na mé bradavky a přitom si stihl svlíknout kalhoty. Pane Bože. Brečela jsem a křičela, že nechci a ať mě pustí, ale nic.
Sakra ! Kde je Cameon ?! Modlila jsem se, ať příjde a zachrání mě. Chlap mi svlíkĺ kalhotky a v moment byl ve mně. Nebyla jsem vůbec nadržená, takže to kurva bolelo. Brečela jsem a on začal zrychlovat tempo. Po vyvrcholení ho ze mě vyndal a odešel.
Bolestí jsem se nemohla hnout. Spadla jsem na zem a pak jen uslyšela jak někdo volá mé jméno.
Ráno jsem se probudila s hroznou kocovinou. Vole Bethany ! Sedla jsem si a zjistila jsem, že vůbec nevím kde jsem. Pokoj byl moc hezky zařízený. Koukala jsem se kolem sebe, když jsem na nočním stole uviděla prášek s vodou. A to mi něco připomíná. Ušklebila jsem se.
Na 100% nejsem doma. V pokoji byla celkem tma. Proto jsem se rozhodla, že půjdu zjistit, kde to jsem. Když jsem si stoupla a udělala dva kroky spadla jsem. V ten moment se otevřeli dveře. Stál tam Lukas a šokovaně se na mě podíval.
„Jsi v pohodě ?" Přišel ke mně a podal mi ruku. Já jí nepříjmula a místo toho jsem se rozbrečela. Lukas si sedl vedle mě a chytl mě za ruku. „Už je dobře ano." Snažil se mě uklidnit. „Ten chlap mě... mě znásilnil." Řekla jsem. „Je mi to líto, že jsem tam nepřišel dřív, ale neboj. Už jsme se o něj postarali" ušklebil se.
„Kde to vlastně jsem ?" Trochu jsem se zasmála, ale můj hlas zněl pořád ubrečeně. „Jsi u nás doma." Usmál se. „A co to mám na sobě !? " trochu jsem se zarazila, když jsem byla v teplákách a v tričku. „Promiň menší jsem nenašel." Pousmála se. „Takže jsi mě převlíkl?" Pořád jsem se koukala na to oblečení. „Jop." Řekl jednoduše a stoupl. Podal mi ruce a tentokrát jsem je přijmula.
Pořád mě to hrozně bolelo a proto semnou šel Luk opatrně. Dům byl hrozně velký. Možná i větší než ten "můj".
Došli jsme do velkého obyváku kde seděli ti kluci, které jsem potkala včera. „Ahoj Beth !" Pozdravili mě všichni. Vlastně všichni vypadali celkem OK, prostě normální kluci.
„Co si dáš na snídani ?" Zeptal se Luk a dovedl mě do kuchyně. „To je dobrý, už budu muset asi jít." Usmála jsem se, ale on se zamračil. „Nepustím tě domů bez snídaně. " Řekl a začal něco hledat. Celkem mu to trvalo a tak jsem si sedla. Vytahovat věci jako mouku, vajíčka s mlíko a mě bylo jasný, že děla palačinky.
V kuchyni se objevil černoch, myslím že se jmenuje Twist ? „Že si taky můžu dát." Přišel k němu a dal si jednu celou palačinku do pusy. Vypadal hrozně vtipně. „Hej !!" Lukas ho plácl po ruce když si chtěl vzít další. Twist pokroutil očima a šel si sednout vedle mě.
„Takže ty jsi z Česka, že ?" Mluvil ještě s plnou pusou, takže jsou mu moc nerozumněla. „Jojo." Řekla jsem v klidu a snažila se nesmát.
O hodinu později.
„Ty palačinky byly úžasný !" Usmála jsem se na Luka, když jsem dojedla. „To jsem rád." Usmál se na zpět. „Já nevěděla, že jsi takový kuchař." Zasmála jsem se. „Taky, že nejsem. Tohle je asi jediný jídlo, které umím." Nervózně se zasmál.
„Hej pojďte sem !!" Zakřičel na nas někdo z obyváku. Nechápavě jsme se na sebe koukli a pak jsme tak šli. Nevěřila jsem tomu co jsme slyšela. „Cameron Dallas má dvě holky ? Do baru přišel s Bethany Clarkovou a z baru jedem pryč S heslo !Tak už si vyber Camerone." Žena v televizi mluvila a j cítila jak mě pálí oči. Taky se tam ukázala fotka Camerona v autě.
Bože. A to byl samý „Už jsem jiný. Miluju tě a bla bla bla!!" Jak jsem jen mohla. Jak mohl on. Já vím, nebyli jsme spolu dlouho, ale i tak. „Jsi v pohodě ?" Pohladil mě Lukas po zádech. „Už půjdu domů." Bez dalších slov jsem se rozešala. „Zavezu tě." Řekl mi Luk, když jsem se obouvala. Byla jsem v šoku, takže jsem jen kývla, jako nějakej debil.
Důležité !!!
Moc se vám omlouvám, že to trvalo tak dlouho, ale jsme na dovolené, takže nevím jak to bude s časem.
ČTEŠ
I hate you Dallas ! [CZ]
Fanfiction„Jsi ubožák Dallasi ! " zařvala jsem zlostí a zavřela dveře od pokoje. Už mě fakt sere !! Bethany Clark (19) si začne psát s náhodným klukem na Omegle.Nikdy by netušila že si bude s někým tak rozumět přes webkameru. Díky svému internetovému kamar...