Hrozně moc vám děkuju za takovou podporu. Komentáře pro mě hodně znamenají a to, že to čtete ještě víc.
Sice jsem začala psát nový příběh, ale tento bude dál pokračovat. ❤️❤️ -love BethZamávala jsem jim a nastoupila do auta.
Po příjezdu domů jsem si šla unaveně lehnout. Vzala jsě di telefon a projela nějaké novinky.
Na Twitteru jsě byla asi 500x označená v příspěvku, kde byl Cameron a dělal rozhovor. Klikla jsem na to a pozorovala co je tak důležité, že to musím vidět. Byl to rozhovor pro nějaké rádio v NY.
Redaktor: Právě tu máme slavného Camerona Dallase, který má na světě ticíce fanoušků. Hlavně díky aplikaci Vine.
Ukázal na Camerona a ten se nevině usmál.
Redaktor: Jsi hodně úspěšný. Co máš v plánu dál. A co děláš tady v NY.
Cameron: Hlavně nepřechvaluj.
Zasmál se.
Cameron: Tady v NY jsem hlavně kvůli spolupráci. Je to velký projekt s jś doufám, že se povede.
Redaktor: Všichni se určitě moc těší. A teď dál.... Není slušné se ptát na osobní otázky, ale i tak. Co ty a láska ? Všude se ukazuje plno různých fotek a nadpisů.
Cameron ho přeruší a mě začalo být srdce tak o 10000% rychleji.
Cameron: Internet. Abych řekl pravdu, teď nikoho nemám, ale doufám v zázrak a pokusím se všechno napravit.
Podívá se hluboko do kamery a já mám pocit, že se kouká přímo na mě. Všimni si, že se mi chvěje tělo. Klídek Beth. Co jsi říkala ? Že si dáš čas ? Jen tak lehký to mít nebude.
Ve zbytku videa mluvil jen o nějakých věcech co se chystá a takové ty věci.
Asi za hodinku mi Cam napsal zprávu.
Cam: Ahoj, viděla jsi video
Beth: Všichni mi ho strkaj pod nos, takže jsem se koukla.
Cam: Myslel jsem to vážně.
Beth: ??
Cam: Všechno napravím....
Beth : Kde jsi ?
Cam : Jedu v autě do hotelu. Nejsi tu ty, takže všechny moje plány padly.
Beth: Promiň... :/
Cameron: To spíš já promiň, né :D
Beth: eeee, jo :3
Cameron: Přijedu v zítra, těš se :3
Beth: No jé je -.-
Cameron: ^_^
Beth: Tak fajn dobrou noc :))
Cameron: Dobrou, baby
Telefon jsem dala na noční stolek a zabalila se do peřin.
Ráno
Probudila jsem se docela brzo na člověka co stává nejdřív v 10. Bylo 8:16 a já se chystala jít do bazénu.
Měla jsem hroznou chuť na ranní pohyb a tak jsem si vzala plavky a šla dolů. V kuchyni jsem si vzala vodu s citrónem a hurá do vody !!
Udělala jsem si pár koleček a pak si lehla na záda a snažila se unášet. Každopádně mě nikdy neudržela déle jak 5 sekund, ale pracuju na tom.
Byla jsem tam asi hodinu a půl a pak se ke mně přidal Jack G. ( Taková změna. Jackové budou podle příjmení :) „Co ty tady ?" Sundal si náramek. „Měla jsem hroznou chuť na ranní plavání." Usmála jsem se a opřela se hlavou o roh bazénu.
„Tak to dneska máme stejné chutě." Doplaval až ke mně a usmál se. „V tomto domě jsou všichni hrozně líní." Zasmál se a opřel si hlavu vedle mě. „Takže ještě spí." Zasmála jsem se.
„Jop, ale myslím, že v pokoji Nashejsem slyšel nějaké zvuky, tak možná." Odrazil se od zdi bazénu a začal plavat.
Já jsem po chvilce vylezla a lehla si na lehátko. „Hej Beth ? Vyfotila by jsi mi fotku na insta. ?" Zeptal se mě a opřel se o bazén. „Jo jasně." Usmála jsem se a vstala. „Telefon mám tam na stole. " ukázal na malej stůl u dveří.
Vzala jsem ho do ruky zapla foťák a snažila se co nejlépe zachytit Jacka. Udělala jsem asi 3 fotky a všechny je ukázala Jackovi. „Bys mohla být fotografka. Usmál se a jednu z nich upravil s označil mě tam.
O dvě hodiny později...Kluci už jsem vzhůru a Jack J dělá nějakej koláč. Prý se celej večer koukal na recepty a tohle musel zkusit.
Kluci ho u toho natáčí a smějí se. „Hej bro, bude se to dát jíst ?" Řekl Matt a koukl se do trouby. Jack ho jen odstrčil a mě ho začalo být líto. „Bude to určitě super." Dodala jsem a on se na mě děkovně usmál.
Po chvilce ji vyndal z trouby a polil to čokoládou. Jo tak to nebude tak špatný. Nash si vzal hrnec, který byl špinavý od čokolády a chtěl do dojíst, ale já byla rychlejší a sebrala mu to. „Heeej !" Zakřičel a natáhl ruku k hrnci. Sedla jsem se na linku do tureckého sedu a vítězně jsem olízla svůj prst.
Nash zabručel a vzal si banán. Po dokončení mé práce jsem hrnec dala do dřezu.„Crrrrr !!" Ozval se zvonek a všichni začali křičet. „Nejdu tam !" „ Nejdu tam."
„Tak šup šup Beth." Usmál se Nash.
Šla jsem teda otevřít a mé oči se po otevření dveří rozzářili.
ČTEŠ
I hate you Dallas ! [CZ]
Fanfiction„Jsi ubožák Dallasi ! " zařvala jsem zlostí a zavřela dveře od pokoje. Už mě fakt sere !! Bethany Clark (19) si začne psát s náhodným klukem na Omegle.Nikdy by netušila že si bude s někým tak rozumět přes webkameru. Díky svému internetovému kamar...