Jestli chcete pusťte si tu písničku v médiích. Nevím proč, ale vyvolává ve mě pocit cestování. :))
#########################################
Už jsem to dal neřešila a šla si lehnout.Ráno před odletem
„Beth honem !!" Zařvala na mě nervózně teta. Ano zaspala jsem. Ještě že mě vzbudila teta, jinak bych nestihla letadlo. Rychle jsem si vzala kufr a ještě si vzala svůj batoh do kterého jsem dala takové ty maličkosti jako telefon, sluchátka a kapesníky. Teta mi chtěla udělat řízky jak je u nás v Česku zvykem, ale řekla jsem že se bez toho obejdu a koupím si něco na letišti. „Bethany tak rychle nebo nikam nejedeš!" Už byla fakt nervní. „Už jdu." Přišla jsem před náš dům kde na mě už čekala teta s autem. Dala jsem kufr do kufru. (Já vím že to zní divně:D) Sedla jsem si na místo řidiče a silně se nadechla. Nemůžu tomu uvěřit. Já Bethany Clarková z Česka jede do LA !!
Zastavili jsme před letištěm a vydali se dovnitř. „Beth, buď opatrná." Obejmula mě teta a já si uvědomila že ji dlouho neuvidím. „Slibuju že ti budu volat." Usmála jsem se a ona si setřela slzu z oka. Pak už se vydala k autu a já se slzami v očích šla k letadlu. Ještě na mě čekala kontrola a takové ty věci kolem toho.
Po asi půl hodině jsem konečně seděla v letadla. V tu chvíli mě napadla ta nejhorší myšlenka. Co když spadneme !! A já umřu. Nikdy neuvidím Matta a vlastě už nikoho ! Snažila jsem se uklidnit a říkat že ta možnost je dost malá. Čekalo na mě 11 hodin letu a já se rozhodla že to prospím.
Probudil mě zvuk letušky, která držela tác s jídlem a otázkou jestli budu jíst. Kdyby jste slyšeli ten její hlas. Chtěla jsem se začít smát, ale naštěstí jsem se udržela. Páni s tím hlasem by mohla dabovat satana. Jelikož se mi nechtělo spát řekla jsem že budu. Podala mi tác a usmála se na mě. Rači nebudu přemýšlet jak to udělali a pustila se do jídla. Musím říct že to nebylo špatný.
Zbytek letu jsem strávila poslouchání písniček a sledování oblohy. Bože je to nádhera.Vyrušil mě hlas letušky. „Prosím všechny cestující aby si zaply pásy. Budeme přistávat. " Rychle jsem si ho zapla a natěšená jsem sledovala jak přistáváme. Najednou se předemnou objevilo LA. Vypadá to přesně jako na fotkách. Už jsme byli na zemi a já chtěla zapištět, ale nechala jsem své pocity uvnitř. Vyšla jsem z letadla a ovál mě čerství vzduch a svit slunce. Kde mě má vlastně Matt čekat ? Vyšla jsem i s kufrem na letiště a koukala se všude kolem sebe jak debil.
Pak jsem ho konečně viděla. Matt tam stál s cedulkou KAMARÁDKA Z OMEGLE. On fakt není normální. Zasmála jsem se a když mě uviděl hodil cedulku na zem a honem utíkal za mnou. Skočila jsem na něj a on mě silně obejmul. „Beth !! Ty jsi tady." Smál se a točil se mnou dokola. „Ahoj Matte!!" Pustil mě a my se na sebe chvilku dívali. Pak mi vzal kufr a vedl mě pryč.
Zavedl mě k autu a otevřel mi dveře ať si sednu. „Odkdy jsi takovej gentleman ??" Zasmála jsem se když si sedl a řekl. „Přijela Clarková." Vrátil mi úder a nastartoval auto. Cestou jsem se koukala z auta a pozorovala město. Matt mi popisoval co to vlastně je a co všechno tu udělal. Zastavili jsme u pořádně velkého domu a mě spadla brada. „Předem tě upozorňuju že kluci jsou trochu no. Prostě nejsou normální." Zasmál se a vyšel z auta. Vzal můj kufr a spolu jsme šli k tomu ůžasnému domu.
Uvnitř to bylo ještě hezčí. A na to že tam žijou samý kluci, tak tam měli uklizené. „Máme uklízečku." Zasmál se. On mi snad čte myšlenky nebo co. Dovedl mě do obýváku a tam seděli čtyři kluci. Když mě viděli začali se culit a usmívat se. „Tak jo tohle jsou ti blázni." Roztáhl ruce a začal mi je představovat. „Tohle je Jack" ukázal na malého blonďáčka, který se na mě usmál a já jsem mu zamávala. „Tohle je taky Jack." Zasmál se a ukázal na vyššího kluka s hnědými vlasy. Aspoň se mi budou líp pamatovat. „ A tohle je Nash a Carter." Nash měl hnědé vlasy a oči. Ty oči byly tak krásně modrý, že mu je asi ukradnu. Carter byl typickej vietnamec. Se všema jsem se pozdravila a Matt se pak zeptal. „Kde je Cameron?" Na toho jsem úplně zapomněla, ale je dobře že tu není. Po včerejším rozhovoru to fakt nechci. „Kde myslíš že asi je ?" Řekl Nash a zasmál se. „Co dělá už v 5 hodin v baru ?" Řekl Matt a zakýval hlavou a podíval se na mě. „Býdlí tu s náma, ale dost často chodí do baru. My tam dneska jdeme taky, ale až v 8."
Dořekl a pak mi vzal kufr a nesl ho nahoru. „Pojď ukážu ti tvoje království." Zasmál se a já jsem šla za ním. Zastavil se u dveří které byly bílé. Otevřel je a ukázal se krásnej pokoj zbarvenej do světle modré. „Páni!" Byl fakt moc krásnej. „Když jsi mi říkal že si to tu uklidil myslel jsi uklízečku ??" Řekla jsem a sedla si na postel. „Tak trochu." Zasmál se a pak mě nechal v pokoji abych si mohla vybalit. Napsala jsem tetě zprávu že už jsem tady a že je všechno v pořádku.
V osm hodin jsme teda šli do toho baru a já jsem se sice těšila že kluky pořádně poznám, ale bohužel mezi ně patří Cameron. „Těšíš se ?" Zeptal se Nash když jsme seděli v autě. „Docela jo." Řekla jsem a opřela si hlavu o Mattovo rameno. Po chvilce jsem byli tam a kluci začali strašně řvát. Neudržela jsem se začala se strašně smát. „Na to si zvykneš." Zasmál se Nash.
Přišli jsme do klubu a myslím že to vypadalo jako u nás. Všude opilí lidé, kteří tancovali a smáli se jako zhulení. Kluci šli někam k baru a já jsem je následovala. Sedli jsem si tam a barman nám hned podal sklenici vodky. „Tak a dneska to bude na....Beth." řekl blonďatý Jack. Fakt nevím jak je budu rozeznávat. Všichni zvedli ruce s vodkou a pak se napili. „Jsem rád že tu jsi. " Řekl Matt a já ho znova obejmula.
Po nějaké době se mi všichni stratili. Dokonce i Matt. Řekl že musí s někým mluvit a já zůstala sama. Nebyla jsem ještě tak opilá, ale už jsem byla víc uvolněná. Uvědomila jsem si že se mi chce na záchod a tak jsem se rozhodla že ho půjdu hledat. Prošla jsem kolem tancujících lidí až na malou chodbu. Uviděla jsem dveře s obrázkem holky a chtěla se tam vydat, když v tom mě někdo přitiskl na zeď a dodal „Ahoj čičinko."
ČTEŠ
I hate you Dallas ! [CZ]
Fanfic„Jsi ubožák Dallasi ! " zařvala jsem zlostí a zavřela dveře od pokoje. Už mě fakt sere !! Bethany Clark (19) si začne psát s náhodným klukem na Omegle.Nikdy by netušila že si bude s někým tak rozumět přes webkameru. Díky svému internetovému kamar...