1.

2.5K 86 6
                                    

Pohled Caitlin

Hodiny na stěně pokoje ukazovaly 7:30 což znamená čas vstávat. I když nerada jsem se vykopala z postele a zamířila do kuchyně. Vytáhla z poličky misku s müsli a z lednice bílý jogurt. Smíchala vše dohromady, zapla varnou konvici a připravila hrnek na čaj. Se vším jsem si sedla na barovou židli.

Nádobí jsem dala do dřezu a do skleničky nalila vodu. Z lékarničky vzala prášek na bolest hlavy a vydala se sním do pokoje Avianna. Avianna je moje kamarádka, spolužačka a také spolubydlící. Jak bych vám jí asi tak mohla popsat. Je to mulatka, postavově je vysoká a štíhlá. Její vlasy jsou tmavě hnědé jako hořká čokoláda oči má hnědé. Povahově je potrhlá, ráda se baví a užívá života jak se patří.

A jako vždy se ráno probouzí s kocovinou a neví která bije. Já se ji nedivím po tom co vypije tolik alkoholu. Nechápu, že zatím neměla otravu.

Pomalu jsem otevřela dveře do jejího pokoje a rozešla se k posteli. Prášek s vodou položila na noční stoleček a došla k oknu. Prudkým pohybem odtáhla závěsi co zabraňovaly slunci dostat se do pokoje. Jenom sluneční paprsky dopadli na postel ozvalo se z kupky dek zamručení.

"Hola hola škola volá, takže šupky dupky do koupelny za chvílí vyrážíme"

Avi vytáhla ruku z pod deky a vzala si prášek a zapila ho. Já se vydala do své koupelny se připravit. Vyčistit zuby, učesat a nalíčít mi trvalo něco do 5 minut. Ano na holku to je docela málo, ale co jsem vychovaná klukama. A teď outfit to už bude horší. Otevřela jsem skříň a podívala se jaké mám možnosti. Po neustálém přehrabováním to skončilo u klasiky.

 Po neustálém přehrabováním to skončilo u klasiky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jednoduché a elegantní co víc si přát. Popadla jsem svůj bílí batoh který byl pokreslený od tátů a strejdů. Většinou tam byly jejich tetování abych na ně nezapomněla, ale o tom pochybuju. Ale stejně Niall byl nejoriganálnější. Nakreslil mi tam pizzu a logo Nando's jelikož nemá žádné tetování a to je mafián. V předsíni se obula vzala do ruky klíče jak od bytu tak auta a vydala se ven na parkoviště co je před domem. Auto jsem dostala jako dárek k maturitě.

Miluju ho nedám na něj dopustit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Miluju ho nedám na něj dopustit. Klíčkama odemkla a na zadní sedačky hodila tašku sedajíc na místo řidiče. Tak a teď počkat na Aviannu. Bože to tu zase strávím mládí. Zachvíli budou prázdniny, to bych mohla navštívit mou rodnou Anglii. Konečně se zase uvidím s tátama. Tedy když nepočítám videohovory přes Skype a Facetime. Hlavní dveře se rozrazily a vyběhla z nich Avia. Kabelku si hodila taky dozadu a sedla si vedle mě. Klíčky jsem strčila do zapalování a mohli jsme vyrazit směr škola.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tak máme tu první díl tak tedy doufám ,že se líbí a budu ráda za vote.

Mám vás ráda a taky se omlouvám ,že to tak trvalo. Jinak pokud máte nějaké přání ohledně příběhu nebojte se napsat.

Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat