2.

2.2K 80 7
                                    

Jenom jsem zastavila na parkovišti které patří škole. Rozezněl se Aviannin mobil a já ji se zájmem pozorovala.

"Ano Miku"

"Jasně, určitě rády přijdeme"

"Hmm jo dobře, pa"

"Kam rády přijdeme?"

"Mike nás pozval na párty"

"Aha, ale Avi ty víš, že na to nejsem a navíc jsem dneska chtěla volat do Anglie"

"Já vím, ale tahle možnost se naskytne jednou za život"

"Děláš jako bych to nevěděla"

Vytáhla jsem klíčky ze zapalování a vystoupila. Zezadu si vzala batoh a zamkla auto. Batoh hodila na záda a rozešla se do budovy školy. Ona vím, že nemám ráda party a takové podobné věci a stejně to na mě zkouší. Rozrazila jsem hlavní dveře a vydala se ke svojí učebně. Když jsem chtěla sáhnout na kliku a otevřít někdo mě chytil za levé rameno. Přesněji Avianna.

"No tak Cai ja to vím, ale sama víš co ta párty pro mě znamená"

"Jo vím, ale stejně nepůjdu"

Trhla jsem ramenem a vešla dovnitř. Nechápu, že pořád na mě zkouší i potom co ví. Přesněji to, že jsem od smrti Dylana zanevřela na společnost. Mám ráda lidi jenom z rodinného kruhu. Taky je zázrak, že jsem se s Avi skamarádila.

×

×

Šla jsem směrem k autu kde mě čekala Avi. Ignorovala jsem ji a sedla jsi do auta. Pořád jsem byla naštvaná. I když bych ráda už nebyla, ale nejde to. Otevřela jsem dveře a nasedla na místo řidiče. Opřela se a vydechla všechen vzduch z plic. Avianna si sedla vedle mě a spustila.

"No tak Cai promiň, ale mohla by jsi jednou se mnou jít, jen jedinkrát prosím " domluvila a udělala na mě psí očka.

"Hmm .......................... fajn jen jednou víckrát ne jasný?

Začala rychle přikyvovat až mě zní začal bolet krk. Nastartovala jsem a vyjela ze školního parkoviště. Bože na co jsem to zase kývla.

"Kdy a kde"
"Dneska v 6 ve spolku Beta"
Jen jsem přikývla na znamení, že ji vnímám. Zaparkovala jsem před domem. Vzala si batoh a vytáhla z něj klíče a cestou k hlavním dveřím hledala ten správný klíč. Avia přivolala výtah do kterého jsme následně vešly a nechali se vyvezd do 7 patra. Tentokrát Avianna odemkla dveře do bytu. Hodila jsem batoh na skříňku a vyzula si boty.

Fajn takže musím se osprchovat vybrat outfit a zavolat tátům. Mám moc úkolů, ale málo času. Rychle jsem vběhla do sprchy.

×

×

Zahalena v ručníku jsem otevřela skříň a začala hrabat. Nic se nehodilo. Buď to bylo moc vyzívavé nebo moc babičkovské. Nakonec jsem si vzala to co jsem měla na sobě při pohřbu babičky Jay. Ano je to trochu morbidní ale co vypadá to božsky. A navíc tohle je tak trochu taky pohřeb.

 A navíc tohle je tak trochu taky pohřeb

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tohle my pomáhal vybírat Louis. A ty prstýnky jsou zase od Harryho. No asi jenom dva jsou od něho a zbytek jsem mu vzala.

Tak ještě nalíčit a vlasy....
Pokojem se rozezněl zvuk Skypu. Otočila jsem notebook aby na mě viděli. Hovor jsem příjmula a naskočil mi obrázek mých otců.

"Ahoj Caitlin" ozvalo se sborově

"Ahoj"

"Kam pak se chystáš?"

"Avianna mě překecala abych sní šla na párty spolku Beta"

"A tobě se tam nechce"

"Přesně, ty mi vidíš až do duše tati"

"Jsi moje dcera moc dobře tě znám"

"Tak hele je to i moje dcera Harry"

"Však jo zlato, jenom tě škádlím"

Mlasknutí co se potom ozvalo mi vykouzlil úsměv na tváři. Kdysi to byli nejlepší kamarádi a teď jsou to manželé a mají mě. No i když ne z biologické stránky, ale i přesto je mám ráda jako vlastní.

"Harry nech toho ještě bude mít naše dcera noční můry"

"Jo tati nech toho"

"Tak hele jsem dospělí a mužů si dělat co chci"

Táta se zvedl a odešel.

A je je asi máme průser.

*******************
Další díl je tu 🙌🙌
Chtěla bych této díl věnovat  KingCat094

Jinak doufám ,že vás to pořád  baví a pokud máte nějaké přání nebojte se ozvat.

Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat