Pohled Caitlin
Letadlo dopadlo na přistávací rampu. Dala jsem si tašku přes rameno a vyšla z letadla. Vyzvedla jsem si kufr, vyšla jsem ven kde na mě čekala Avianna. Věci jsem hodila do auta a vyrazily jsme domů.
"Tak jak bylo doma?"
"No ani mi nemluv. Louis odešel a nevíme kam. Zjistila jsem, že mám bratra Johna a z Harryho je alkoholik. Z Dominika se vyklubal syn šéfa Washingtonské mafie a já jsem doufala ,že z toho něco bude, ale ty víš jako moc nechci nikoho z mafie."
Všechno jsem ze sebe vysypala na jeden zátah až mi zčercenala hlava.
"No jo no holka ty máš tedy štěstí, ale ne takové jako já. ...."
"Tak co se tady dělo když jsem tu nebyla?"
"Pohádala jsem se s Ianem protože mi zahnul se Summer Reynolds"
Avianně se v očích objevily slzy. Tak to mu nedaruju člověk si odjede na prázdniny a on jí zlomí srdce. Bezradně jsem složia hlavu do rukou a z hluboka se nadechla. Takže teď se musím odhlásit ze školy a ještě někomu ukázat, že podvádět se nemá. To ani jeden týden nemůže proběhnout v klidu? Za co sakra za co?
Auto sebou lehce trhlo, když Avi sešlápla brzdu. Vystouply jsme z auta já si vzala kufr a zabouchla dveře od kufru tak silně, že málem vyletěly z pantu. Kdyby pohled Avianny zabíjel jsem teď na zemi v kaluži krve. Omluvně jsem se na ní podívala a svižným krokem se dala ke vchodu do budovy. Vyjeli jsem výtahem k našemu bytu a já začala hrabat v kabelce ve snaze najít klíče,ale Avi byla rychlejší jako vždy. Vstoupila jsem do bytu a radostně všechno hodila na zem, skopla boty a pomalu se přesunula ke křeslu co bylo nejblíže. Protřela jsem si oči ignorujíc, že jsem namalovaná asi je teď ze mě panda, ale koho to zajímá. Jenom co jsem zaostřila na konfereční stolek všimla jsem si dárku který určitě nebyl pro mě.
Protože já nemám moc v oblibě tulipány, ale Avianna ano.
"Avi? Poď prosím tě do obyvacího pokoje máš tu dárek"
"Cože?"
"Slyšela jsi mě moc dobře takže sem laskavě naklusej"
A jak jsem řekla tak i Avianna udělala. Doslova naklusala do obyváku. Pro Kristovi rány ta holka mění náladu jako na běžícím pásu. Vzala jsem květiny a dala jsem je do vázy s vodou a postavila je na kuchyňskou linku. Mezitím Avi otevřela malou krabičku kde našla papír s textem a náhrdelník s šiškou. Počkat ŠIŠKOU?! Tak tohle je divný...
"Proč šišku?"
"S Ianem jsem se seznámila tak, že mi podjela noha na šišce a on mě zachytil"
Znáte ten pocit když něco je strašně divně a tak to jenom tomu člověku odkývete? Tak přesně tak se teď cítim. Raději jsem to hodila za hlavu a šla si dát do koupelny horkou vanu se spoustou pěny. Zítra mě čeká pernej den.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takže budu k vám naprosto upřímná. Důvod proč půl roku nevyšla kapitola je to, že se mi prostě nechtělo. Ano moc se tím to omlovám a doufám, že tu je pořád někdo do tenhle příběh čte :/
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...