Dominik zaparkoval na parkovišti před budovou kde bydlím. Konečně jsem pryč hodně daleko od Camerona. Odepla jsem pás, vystoupila a počkala na mého zachránce. Jenom se ke mě připojil jsem se rozešla k hlavním dveřím které následně odemkla. Díky bohu jsem se po cestě uklidnila a v klidu mohla dostat klíč do zámku, protože s třesem v rukách by to šlo docela špatně. Lehké lupnutí mě pustilo dovnitř a já mohla vstoupit. Podržela jsem dveře aby mohl i Dominik vejít a došla k výtahu a následně ho přivolala. S cinknutím se otevřeli mohli jsme nastoupit a vyjet nahoru.
Stejné cinknutí nás upozornilo zase na to, že jsme v 7 patře. Odemkla jsem dveře do bytu a mohla si znovu oddechnout. Vyzula jsem si boty nebo tedy spíš jsem se zkopla. Nesnáším podpatky jsou to mučidla. Došla jsem do kuchyně a nalila si plnou sklenici vody a na jeden zátah jí vypila. Tady se nemusím bát, že tam někdo něco dal.
"Jé promiň já na tebe úplně zapomněla nechceš něco?"
"Ne to je pohodě já stejně už půjdu"
"Dobrá tak děkuji za odvoz a jestli chceš můžeš si půjčit auto pokud tedy bydlíš daleko"
"Ne bydlím jenom dva bloky odsud takže ne děkuji"
Podal mi klíčky od auta a usmál se. Obejmula jsem ho a vyprovodila. Skočila jsem si pak do sprchy a převlékla se do obyčejných šedých kraťásků a růžového tílka. Zalezla si do postele a zabalila se do deky. Během chvíle jsem upadla do svého světa.
×
×
Probudila mě zvuk skla co spadlo na zem a rozbilo se. Prsty jsem si protřela oči a protáhla se až mi prasklo v zádech. Vstala jsem a došla k oknu a oddělala závěsi ani si nepamatuju, že jsem je zadělávala. Nemám důvod pospíchat dolů kvůli té ráně, protože je mi nad slunce jasné, že to je Avianna. Otevřela jsem dveře od pokoje a sešla dolů po schodech. Ale přece se tu našlo něco co mě překvapilo. A to byl kluk a vsadila bych se, že to je Aviannin úlovek. No tak tedy holka si teda umí vybrat. Břišáky co má snad jenom bůh.
"Jé ahoj Cai asi jsme tě probudili co?"
"Jo ale nevadí"
"Málem bych zapomněla, tohle je Ian"
"Těší mě jsem Caitlin"
Z košíka na ovoce jsem si vzala jablko a s chutí si kousla. Skočila jsem si do pokoje pro mobil a skončila na pohovce v obyváku. Projela jsem sítě, na pár zpráv odepsala a pustila si televizi. Nic tam nebylo tak jsem tam dala kanál s písničkama a vyběhla do pokoje se převléct. Je čas zase uklízet. Vzala jsem si pohodlné kousky a skočila do koupelny. Sprchu si dám až pak, protože se během uklízení spotím takže to nemá smysl. Vlasy si dala do culíku a vyčistila si zuby. Ještě jsem koukla na hodiny. Je půl desáté takže mám času a času. Seběhla jsem zase dolů a snažila se najít Avi, ale nebyla nikde k nalezení. Asi je buď v pokoji nebo šli ven. Budu mít klid.
Zvuk na televizi jsem lehce zesílila, ale ne moc aby si sousedi nestěžovali. Skočila pro potřebné věci a mohlo se začít.
×
×
Won't admit what I already know
I've never been the best at letting go
I don't wanna spend the night alone
Guess I need you, and.....Zpívala jsem si a u toho vytírala dokud mě nevyrušil Dominik.
"ÁÁÁÁ...pane bože tohle mi nedělej, víš jak jsem lekla?"
Vzala jsem ovladač a vypla televizi položila mop do kýble a otočila se na smějicího se Dominika.
"Počkat jak si se sem dostal?"
"Potkal jsem asi tvoji spolubydlící a dala mi klíče stím, že budeš asi potřebovat pomoct, ale sčím to už mi neřekla"
O můj bože právě jsem se ztrapnila před klukem co mě zachránil. No do prdele.....
*******************
Fajn!!!!
Jsem zpět a svůj slib jsem nedodržela a za to se moc omlouvám.
Jinak kdo pozná písničku?
Doufám ,že se líbí a budu ráda za komenty atd.
Vaše Sára❤ ❤
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...