6.

1.6K 70 5
                                    

Když jsme konečně vyskládaly všechen nákup do auta a sedly si dovnitř, mohli jsme si oddechnout. Ale ještě nás čeká to vynosit do bytu. Proč nemůžu mít někoho kdo to za mě udělá, jako to máme doma v Anglii? Ano zní to docela zazobaně a povrchně, ale co já za to nemůžu to Harry. Jsem v tom nevinně, tedy jenom z poloviny. Byly jsme líní nakupovat tak jsme si najali milou paní kolem čtyřicítky. A taky jsme na to neměly čas.

Dala jsme klíče do zapalování a vyjela z parkoviště. Co třeba kdyby jsem si při vystupování zvrtla noha a nemohla na ni stoupnout a Dominik by to musel odnést sám. No ikdyž to zní úžasně nebudu zlá a navíc se neznáme moc dlouho, ještě by mohl ujed s autem a co pak. Zaparkovala jsem co nejblíže vchodu aby to nebylo daleko. Až teď jsem si všimla, že jsem si nezapla pás. Díky bohu nás nechytili. Vytáhla jsem klíče ze zapalování a otevřela dveře, dala levou nohu a štěrkovitou cestu a zvedla se, ale na sviňu se mi pod jehlu podpadků dostal kamínek a já spadla. S jekotem jsem se zřítila k zemi. Vážně! Zaco mě bože trestáš? Sedla jsem si a podívala se na moje zranění. Odřená kolena do krve, nateklí kotník a odřené ruce.

"CAITLIN! Jsi v pořádku? Co se stalo?"

"Ale jenom jsem spadla"

Chtěla jsem se zvednout, ale kotník mi to nedovolil a nebýt Doma tak jsem zase na zemi. Zvedl mě do náruče a vydal se směr vchod do budovy.

"Kam mě to neseš? Nic mi není, musím ti pomoct s nákupem"

"Ne Cai viděl jsem jak si se zkácela když jsi se chtěla postavit"

S povzdechem jsem se ohlédla přes jeho rameno a zahlédla Aviannu a Iana. Jenom jsi mě Avi všimla rozeběhla se ke mě a začala se vyptávat co se mi stalo. Než jsem, ale stihla odpovědět začal mluvit Dom. Jediné na co jsem zmohla bylo pokrčení rameny. Nakonec to skončilo tak, že já seděla na gauči a ti tři donesli a uklidili nákup. Pak mě ještě donutili jed do nemocnice kde mi řekli, že mám kotník v háji. Vazy přetrhané, kloub tak kde nemá být a něco dalšího co já vím. Takže né ortéza, ale sádra. To je určitě za tu sumu co jsme nechaly v obchodě.

×

×

"Tak pokud už nic nepotřebuješ tak já půjdu"

"Jo utíkej stejně tě určitě zdržuji a kdyby něco zavolám Aviannu" 

Jedno rychlé objetí a byl pryč. Hmmm...co budu dělat. V Anglii je noc tak je nebudu budit. Hrozně mi chybí. Pustila jsem si televizi a beze zájmu překlikávala kanály až jsem narazila na Pomádu. Miluju ten film stejně jako táta Louis. Co nejpohodlněji co to šlo jsem se usadila a nechala se unést dějem.

******************* 

Ahoj lidičky ,doufám že vás nepřestal bavit příběh. Co nevidět pojede naše Cai do Anglie a to se pak budou dít věci ,ale nebudeme předbíhat.

Doufám ,že se líbí a budu ráda za vote a komenty.

Vážím si vás šíleně moc ,miluji vás

 

Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat