13.

1.5K 61 5
                                    

Dětský pláč mě vyrušil z dokonalého spánku. Bože takže ani tady se nevyspím. Podívala jsem se na budík na nočním stole a málem dostala infarkt. Sedm hodin ráno to snad ten malý nezná pravidlo kvalitního spánku? Přesněji víc jak devět hodin? Rozkoukala jsem se po pokoji a pak zjistila, že už neusnu a zvedla se z postele a vydala se do šatny pro oblečení. A budu si muset zajít za Benem aby mi sundal tu zatracenou sádru. Chci zase řídit a moct se volně bez berlí pohybovat. Dala jsem si vlasy do culíku a šla dolů do kuchyně kde jsem dala Roxy konzervu a sobě nachystala taky. Cereálie s mlékem bože to jsem neměla tak dlouho. Avianna kupuje jenom mysli až mi to už lezlo krkem.

Do kuchyně přišli dvě těla bez duše a jedno až moc živé batole. Vypadal jako malý satan seslaný na zemi aby všechny a všechno zničil. Všichni vidí usmívající se batole s tekoucí slinou z pusy, ale já vidím ďáblovo sémě.

"Dobré ráno"

"Dobré"

Harry doslova padl na židli a položil si hlavu na stůl zatím co Louis posadil Johna do dětské židličky a položil před něj misku s ovocem. Posadil se vedle Johna a snažil se ho přimět jíst. Ten ale převrhl misku a začal mlátit do desky židličky. Louis jenom zmoženě položil hlavu na stůl jako jeho manžel. Ten už dokonce stihl usnout. Fajn nemůžu je takhle nechat trpět. Bez obav jsem došlápla na sádru a došla k Harrymu a jeho drahé polovičce následně jsem je donutila jít si lehnout. Přitáhla jsem si Johna s žídlí a posadila se naproti němu.

"Takže tohle teď sníš nebo to do tebe vlastnoručně nacpu"

Posbírala jsem všechno ovoce zpět do misky a podívala se na něj. Začal natahovat, ale tohle na mě neplatí.

"Tak tohle na mě neskoušej ok? Se mnou nebudeš mávat jako s něma"

Okamžitě přestal a na truc se na mě zamračil. Vzala jsem kus jablka a dala ho před jeho pusu. Podívala jsem se na něj přísněji a hnedka otevřel pusu a dala mu tam kus ovoce. Se mnou nebude nikdo manipulovat. Ani tahle malé dítě.

×

×

Tak jo je něco kolem šesté večer a já sedím v obýváku na gauči bez sádry s Johnem vedle mě a koukáme na nějaký film co byl v televizi. Harry a Louis pořád spí asi dohání všechno co jim ten satan vzal. Vůbec se jim nedivím, ale hrozně ho rozmazlují a on s něma mává a ani o tom nevím. Stačilo si dupnout a byl klid. V klidu sedí vedle mě a žužle flašku s mlíkem aby dřív usnul anu nevím kde jsem to zjistila.

Zvedla jsem se a šla do kuchyně nachystat sobě a Roxy večeři. Maso s ryží a zeleninou a konzerva pro Rox. Nějaká hovězí jenom jsem zavadila lžící o misku byly Roxy u mých nohou a čekala kdy dostane misku s masem. Svojí porci jsem dala do mikrovlnky a porci Rox dala na zem. Po oku jsem zkontrolovala Johna ,který po zjištění vytuhl na gauči. Vzala jsem ho do náručí a šla ho uložit. Vzala jsem si chůvičku a sešla dolů do kuchyně a vzala si svoje jídlo do obývaku.

************************

Doufám ,že se líbí a budu ráda za vote a komenty





Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat