Pohled Caitlin
Polovinu prázdnin jsem proležela v posteli jak z nemoci tak z deprese kvůli Louisovi. Teď se chystám vrátit do Ameriky a pokračovat ve studiu. Harry to tak nějak zvládá, ale jenom díky klukům a pořádnému zápřahu v práci kde nemusí myslet na Loua. John je pořád ptá kde je 'dada' a pokaždé mu odvětíme tím, že je v práci, ale jednou to přestane fungovat.
Kufr a tašku do letadla jsem si dala k vchodovým dveřím a šla jsem nachystat snídani pro všechny. Poslední snídaně tady než se vrátím, ale to bude až na konci semetru. Doufám, že se za tu dobu Louis najde jinak ho půjdu hledat na vlastní pěst. Podívala jsem se na vitríni kde bývá alkohol, ale ta byla prázdná.
Zase
Harry se taky vrátil k pití, Gemma s Annie si s ním neví ohledně tohodle rady. Je tu obrovské riziko otravy a to nikdo nechce aby se stalo. Vůbec se mi nechce vracet na školu a raději ho tady ohlídat a vzít job po něm. Odchod Louise ho dostal na dno. V práci je z něho hrozba, ale jakmile přejde práh domu je z něj troska s flaškou v ruce koukajíc do blba. Drtí mě pohled na něj a sere mě, že stím nemůžu nic dělat.
Připadám si hrozně bezmocná a jedná věc co můžu udělat je pevně ho obejmout, ale vím, že ani tohle nepomůže. Že stále ta díra v srdci je a to obrovská a krvácející díra. Bojím se aby si nic neudělal a mě tohle všechno nezůstalo nakrku. Setřela jsem si slzu co mi tekla po tváři a dala se do přípravy snídaně. Jediné na co jsem se teď zmohla byla ovocná kaše s ovocem a sirupem.
Talíře jsem dala na stůl a vydala se po schodech nahoru do ložnice Harryho. Otevřela jsem dveře a do nosu mě udeřila obrovská rána smradu. Rychle jsem došla k oknu a dokořán ho otevřela. Otočila jsem se k posteli a uviděla Harryho jak spí na straně Louise. Tisknul si k sobě jeho část deky a jeho delší vlasy mu padaly do obličeje. Sedla jsem si na kraj postele a odělala mu vlasy na stranu.
Neměla jsem to srdce ho budit. Napsala jsem Annie, že odjíždím a potřebuji aby se postarali o Harryho než se vrátím zpět. Jsem rozhodnuta ukončit studium a převzít fleka po Harrym.
Pohled Louise
Pomalu začínám litovat toho ,že jsem se všeho vzdal nemám peníze na zpáteční cestu, mobil jsem nechal v Anglii. Co asi teď dělá Harry s Cai a Johnem? Je pořád Caitlin nemocná nebo se už vrátila do Ameriky? Nevím nic absoludně nic a to mě nejvíc deptá. Co mě to zase hráblo nejraději bych se teď schoulil do Harryho náručí a užíval si jeho tělesné teplo. Já jsem ale kus kreténe do hajzlu. Zvedl jsem se z provizorní postele a šel k oknu a zadíval jsem se na krajinu. Moje oči nemohli uvěřit. Ne tohle je nemožné, jak by mě našli? To už mi musí vážně hrabat.
Byly tam.....
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...