14.

1.4K 70 4
                                    

Kecla jsem sebou na gauč a vzala do ruky mobil. Chůvičku položila na stůl a přepla televizi na MTV. Odemkla jsem mobil a zjistila, že mám dva zmeškané hovory od Dominika. Co asi chtěl? Vytočila jsem jeho číslo a dala si kus jídla z mého talíře do pusy.

Hovor:

"No ahoj ignorantko"

"Taky tě zdravím"

"Že jsi se taky ozvala začínal jsem se o tebe bát"

"O mě dceru Harryho Stylese?"

"Počkat jak dceru Harry Stylese?"

"Ty to nevíš? Myslela jsem, že Avianna ti to řekla. Můj táta je kápo Anglické mafie, samotný Styles"

"No tak to se mi nezmínila"

"Je stím nějaký problém?"

"Ne vůbec žádný hele víš co já budu už muset končit volá na mě kamoš jsme spolu v baru měj se"

"Ale počkat .....píp píp píp

"Neslyším žádnou hudbu"

Fajn tohle jsem nechtěla dělat, ale budu muset zavolat Liamovi. Chci aby ho proklepl. Vytočila jsem Liama a znovu si dala do pusu trochu jídla.

"Volaný učastník právě hovoří.."

Blablabla -__-

"Áno zlatíčko?"

"Ahoj Li mohla bych tě o něco poprosit?"

"Ty vždy"

"Chci abych proklepl Dominika Graysona"

"Jasné bez problému jinak jak se máš v Americe?"

"Předevčírem jsem přijela do Anglie myslela jsem, že vám to Harry řekl"

"Ne má teď docela práce s Johnem, ale to jsi určitě už zjistila"

"Jo to mi věř"

"Tak zítra s klukama přijedem a někam zajdeme."

"Určitě potřebuju vypadnout z toho stereotypu"

"Fajn tak kolem jedenácté přijdeme"

"Jasný měj se"

"Ty taky"

Dojedla jsem a odnesla talíř do myčky z obyváku vzala chůvičku a mobil. Vypnula jsem televizi a vydala se do pokoje. Chci si dát horkou vanu plnou páry a pěny. Roxy jsem našla u sebe na posteli podrbala jsem ji na hlavě a šla do koupelny napustit vanu. Během chvíle se v koupelně vytvořila mrčna páry. Vyslékla jsem se a ponořila se do vody. Cítila jsem jak se všechny svaly jak se uvolňují. Bože to je dokonalost. Přišla mi zpráva ,ale já ji ignorovala určitě je od Liama.

×

×

Když začínala být voda studená vylezla jsem ven a vypustila vodu. Zabalila se do županu a šla si vyčistit zuby a pak i obličej. V pyžamu jsem skočila do postele přikryla se mobil připojila na nabíječku a odemkla ho. Měla jsem pravdu jedna zpráva od Liama.

Dominik Grayson

věk 23 pestrý policejní záznam a syn Michaela Graysona šéf Washingtonské mafie

Víc toho u nás nemáme

Doprdeleeeeeeee. Proč musít mít takové neštěstí na kluky? To mě ten nahoře nemá rád? Najela jsem istagram ,ale než jsem stihla zhlédnout instastories z chůvičky na nočním stole se ozval pláč. S nechutí jsem se zvedla a i s Roxy jsem šla do pokoje Satana. Stál v postýlce a ruka se držel madel. Došla jsem k němu a vzala ho do náruče. Pomalu jsem sním začala pohupovat a čekala až se uklidní. Když jsem už i já začínala usínat položila jsem ho zpět a šla si lehnout. Zavřela jsem za sebou dveře a padla do postele. Mobil jsem položila na stolek zhasla světlo a do deseti minut jsem spala.

************************

Doufám, že se líbí a budu ráda za vote a komenty


Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat