17.

1.4K 72 4
                                    

Pohled Louise

Prášky jsem dal na stolek vedle postele šel si sednout do křesla které je u Johna v pokoji. Venku bylo zataženo a za chvíli by se mělo rozpršet. Malý spokojeně oddychuje v postýlce a já.....a já sedím v křesle a nevím co dělat. Potichu jsem se zvedl a odešel z pokoje směr posilko. Sundal jsem si mikinu a začal vší silou mlátit do pytle. Když jsem se do toho pořádně opřel pytle se urval a já v zápalu smutku a agrese začal mlátit do zdi až začala opadat barva.

Když jsem se dostal až k cihlám přestal jsem. Můj dech byl zrychlený jako kdybych právě uběhl maraton. Klouby na rukou jsem měl do krve odřené a po hřbetech ruky mi tekli pramínky tedy spíš prameny krve. Rozhlédl jsem se kolem sebe abych se ujistil ,že tu jsem sám. Ledabyle jsem si ruce zavázal obvazem který okamžitě prosákl a hodil na sebe mikinu a vypadl z domu.

Harry to nějak zvládne. Johna může dát do domova  Caitlin je dospělá takže tam se nemusí nic řešit. Harrymu jsem poslal SMS ve které stálo, že nechci překážet a papíry na rozvod pošlu poštou a taky, že končím v gangu. Celkově se chci uklidit někam hodně daleko, Bhutan třeba tam mě určitě nebude hledat. Je to malý stát a podle mě o tom místě nikdo z gangu neslyšel. Když jsem býval s Johnem doma sám nezbylo mi nic jiného než číst.

Došel jsem na letiště a zařídil si co nejdřívější let do Bhutanu ať už to mám za sebou. Když procházela kolem mě postarší paní dal jsem ji do kapsy můj mobil aby mě nevystopovaly přes GPS a v klidu nastoupil do letadla.

Sedl jsem si k okýnku a koukal na jsem stejně na dveře dokud se nezavřou. V sedadle předemnou byla malá bružůrka o Bhutanu. Podle obrázků tam je nádherná krajina a úžasná architektura, ale mě to bylo někde. Letadlo se dalo do pohybu a já už nemohl své rozhodnutí změnit a ani jsem nechtěl. Jediné co teď chci je nějaký zapadlý domek co jsem si cestou zařídil u jednoho chlápka a pak ho oddělal. Pak už nic víc nechci.

Pohled Harryho

Ikdyž nerad jsem musel probudit Cai aby si vzala prášky. Jenom je spolkla zase usnula. Dal jsem jí pusu na čelo a potichu odešel z ložnice. Podíval jsem se do pokoje Johna který spal jako zabitý snad není taky nemocný. Sešel jsem dolů za Louisem který tam ,ale nebyl tak jsem tedy šel do posilovny jenomže tam byl jenom urvaný pytel a rozmlácená zeď od krve. Tak tohle není dobré. Začal jsem hledat mobil na který byl obýváku na stole a zářil. Měl jsem tam jednu zprávu od Loua.

Pane bože tohle není, ale vůbec dobré.

************************ 

Páni 2 kapitoly za den jsem na sebe pyšná. Jinak doufám ,že líbí a budu ráda za veškerou podporu. Jinak zkuste do komentářů uhádnout jak dlouho bude Harrymu najít Louise.

Mám vás ráda💕💕💕💕💕💕



Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat