Pohled Louise
Je to tu.
Můj konec je tu.
Nastal dřív než jsem si myslel.
Sice jsem doufal, že zemřu za lepších okolností a podmínek. Doufal jsem, že zemřu během přestřelky, přepadení nebo třeba i při záchraně někoho. Ale osud tedy spíš já jsem si vybral konec něčí rukou s dvěmi láhvemi whikey v žaludku.
Lukas přistoupit k mé osobě a svoje lidi nechal zasebou. Neměl jsem sílu vůbec vstát a čelit mu. Nic jsem už nedokázal. Zavřel jsem oči a čekal na svou smrt.
Jeden výstřel ukončil můj zpackaný žívot.
Tenhle výstřel ukončil moje trápení.
Tenhle výstřel mě osvobodil.
Navždy.
A takhle skočil život Louise Williama Stylese.
S dírou v hlavě v chajdě v Bhutanu.
Always in our hearts
Pohled Caitlin
V restauraci jsem si objednala obyčejný salát a Dominik steak, který byl snad přes celý talíř. Jídlo jsme snědli, zaplatili a vyšli ven z podniku.
"Tak co teď?"
"Co se jít někam projít a lépe se poznat?"
"To zní dobře"
Tak jsme se vydali směr nejbližší park a tam se procházeli a povídali si. Dozvěděla jsem se o něj mnohem víc a on o mě také.
Nebe se najednou zatáhlo a ochladilo se. Takže jsme se rozešli k autu a jeli do mého bytu. Tam jsem zkontrolovala jestli mám všechno, koupila si letenku a rozloučila se s Dominikem. Domluvili jsme se, že může kdykoliv přijet.
Dojela jsem k letišti auto nechala naložit, a nasedla do letadla. zapadla jsem do sedadla a napsala tátovi, že jsem na cestě domů. Čekala jsem na okamžitou odpověď, ale ta se nedostavila.
Pohled třetí osoby
Bezvládné tělo Louise bylo právě naloženo do letadla, které letělo směr Anglie.
Harry se snažil už přes hodinu utišit Johna, který z ničeho nic začal brečet a nikdo nevěděl proč ani co s ním udělat.
Caitlin si celý let psala s Dominikem a v hlavě jí běželo, že i kdyby měla sebe víc práce chce strávit co nejvíc času s rodinou a také se po dlouhé době stavit k náhrobku Dylana Hopkinse. Jednou se přes ten blok musí dostat.
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...