Ruce od krve jsem si otřela do ručníku co mi podal Marcus. Ten chlápek má tedy vydrž a už mě to začíná hodně srát. Několikrát mě museli od něho odtrhnout jinak bych ho zabila. Nevím kde se ta agrese ve mě vzala. Beze slova jsem odešla ven a pak do posilovny abych se mohla boxem uklidnit. Rychle za mnou doběhl Mike kterého asi poslal Harry. I přesto co se tam dole děje pořád myslí na mě a mé bezpečí a tohle na něm miluju. Párkrát jsem si bouchla do pytle bez rukavic a taky jsem si párkrát kopla a najednou všechna agresivita byla pryč. Jak rychle přišla tak i odešla.
Mikemu jsem poslala jemný úsměv a vydala jsem se do svého pokoje kde jsem si dala dlouhou horkou sprchu. Pak se oblékla do nových tepláků a zase jsem přeběhla naproti do ložnice a tentokrák si vzala tričko Louise a to mi bylo tak akorát oproti Harryho, to mi bylo trochu volnější. Nevím proč, ale bez myšlenkovitě jsem si lehla do postele a zamuchlala se do jejich dokonale vonících peřin. Během vteřiny jsem byla tuhá.
Pohled Louise
Harry nás s malým poslal do obchodního střediska abychom si něco koupili. Caitlin ještě spala a tak jsem ji nechal dole snídani, ale buď si jí určitě nevšimla nebo jí to někdo snědl. Když jsme byly už asi ve třetím obchodě začínal jsem mít pocit ,že nás někdo sleduje. Pořád jsem se otáčel a držel si Johna co nejblíž.
Jsem mafián a jsem posranej z divného pocitu. Vážně jsem vyměkl. Rychle jsem se otočil a uviděl Liama s Nialem. Wow to nemohli za mnou v klidu dojít? Oba dva zamnou došli se smíchem. Jenom je John zahlédl začal se ponich natahovat. Liam si ho vzal do náruče a otočil se na mě.
"Vy jste taky kus volů"
"Nemluv sprostě je tu malé dítě"
"Bla Bla Bla"
"ba ba ba"
John to po mě zopakoval a všichni jsme se začali smát. Popravil jsem si tašku na rameni a vydal se s klukama k autu. Ale to bylo pryč. Vůbec jsem to nechápal. Doprdele kde je? Díky bohu měl Liam v autě dětskou sedačku takže nás hodil domů. Během cesty jsem se dozvěděl ,že je tam poslal Harry. To mi mohlo být jasné. Pozval jsem kluky dovnitř na kafe. Poprosil jsem Liama jestli by nedal malého do postýlky s láhví mléka.
Já jsem šel k nám do ložnice kde mě čekalo překvapení v podobě spící Cai v naší posteli. Sáhl jsem jí na čelo jelikož když bývala mladší a byla nemocná chodívala takhle k Harrymu do postele, protože se tam cítili v bezpečí. Byla úplně horká. Dveře do ložnice se otevřeli a dovnitř vešel Harry celý od krve.
Bezeslova šel do koupelny a šel se osprchovat. Sedl jsem si vedl Cai a počkal na Harryho abychom se poradily. Během toho když jsem čekal na Harryho přišel Liam aby mi řekl, že malý spí a, že pojede jelikož má něco na práci. Harry se oblékl a podíval se na mě tázavým pohledem.
"Má teplotu chudinka"
Harry si lehl vedle své dcery a ta se instinktivně přitulila k němu. Harry jí začal hladit po zádech jako když jí bylo 15. Zvedl jsem se a vydal se dolů do kuchyně pro prášky.
Připadal jsem si navíc, zase.
************************
Ty jo 2 kapitoly za 2 dny to je rekord. Jinak díky za obrovskou podporu u minulé kapitoly. Vážím si toho.💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Jinak chtěla bych tenhle díl věnovat člověku kterému jsem ublížila :(
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...