Pohled Caitlin
Když jsem došla před letiště čekala jsem někoho kdo mě vyzvedne jako vždy když letím domu. Ale dneska nikdo. Zavolala jsem si taxíka a jela domů. Vystoupila jsem, zaplatila jsem a vydala se do útrob domu. Klíče a kabelku jsem nechala na botníku a šla rovnou do svého pokoje. Na posteli ležela Roxy a v pokoji už byly krabice z bytu. Převlékla jsem se do pohodlného oblečení a začala vybalovat.
Když jsem měla hotovo šla jsem si pro jídlo dolů do kuchyně. Roxy jsem dala do misky a sedla jsem si ke stolu. Z mého telefonu se ozvalo cinknutí a mě bylo jasné, že to je od Doma,ale nebylo. Bylo to od táty ať dojedu do doupěte. Nikdy po mě nechtěl ať tam dojedu sama vždycky s někým.
Nasedla jsem do auta a vydala se na cestu. Pustila jsem si rádio a užívala si cestu. Zabočila jsem na štěrkovou cestu a zaparkovala vedle auta táty. Vypla jsem motor, vystoupila jsem, zamkla jsem auto a šla jsem dovnitř. Když jsem vešla dovnitř nikdo se na mě nepodíval. Ani živá duše. Všichni koukali do země nebo přecházeli z místa na místo.
To už mě trochu znervoznilo, ale nechtěla jsem se zbytečně stresovat. Zaklepala jsem na dveře kanceláře a na vyzvání jsem vešla dovnitř. Harry sedět za mohutným stolem a hlavu měl v rukou. U okna stál Liam a bavil se s Niallem, když si mě všimli zmlkli. Nechápavě jsem si sedla na židli naproti Harrymu. Když jsme tam seděla už nějakou dobu a nikdo nepromluvit rozhodla jsem se promluvit.
"Tak co se děje?"
Nic
"Tak?"
Harry se na mě ani nedokázal podívat. Myslela jsem, že jim vadí moje přátelství s Dominikem, ale to by se takhle nechovali.Slova se ujal Liam.
"Caitlin......Louis.....Louis je mrtvý "
Jenom to dořekl, Harry se zhroutil. Já se nedokázala ani pohnout. Byla jsem paralyzovaná. Z mých očí se spustily slzy. Harry doslova vyběhl z místnosti a nechal mě tam s Niallem a Liamem. S beznadějí v očích jsem se podívala na ty dva. V podstatě jsem je žádala aby to nebyla pravda, aby tohle byl zlý sen a já se klidně ,mohla probudit doma v posteli.
Z mého hrdla se vydralo jediné slovo.
"Kdo?"
"Lukas"
Jako tělo bez duše jsem se postavila a šla najít Harryho.
Našla jsem ho venku na zápraží mlčky jsem si vedle něj se sedla a koukala do lesa.
Harry dal ruku kolem mých ramen.
ČTEŠ
Dcera mafiánů
FanfictionCaitlin se dostala na Univerzitu George Washingtona a nemůže se dočkat. Má trochu strach jelikož jede na druhou stranu zeměkoule a bude daleko od rodičů. Harry a Louis spolu vedou mafii a vede se jim víc než dobře. Jelikož Caitlin odmítla vedení ma...