9.

1.5K 67 2
                                    

Crrr..... Crrr..... Crrr.....

Je čas. Zkontrovala jsem sociální sítě a doskákala do koupelny kde udělala hygienu a následně se namalovala. Taštičku s hygienou a líčidla dala do kufru a šla si vybrat outfit. Něco pohodného a legantního. Ale co!!? Bože proč jsem si to nenachystala včera abych se do toho mohla jenom obléct a měla bych pokoj. Jenomže to bych neměla být tak líná. Nesnáším svoji lenost. Doslova jsem vzala to první co jsem viděla a dala to na sebe. Je mi jedno jak to bude vypadat. Hlavně ať jsem už oblečená.

Jak já to sakra dělám, že všechno co si obleču vypadá tak dokonale? Temná magie nebo já nevím už.

Jak já to sakra dělám, že všechno co si obleču vypadá tak dokonale? Temná magie nebo já nevím už

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Došla" jsem dolů a vzala si z mísy na ovoce banán a zavolala si taxi. Nechci zbytečně budit Aviannu. Otevřela jsem si dveře a horkotěžko dostala kufr s taškou na chodbu. Tak tohle bude ještě zajímavé. Vyhoupla jsem se za práh a zakymácela se. Zavřela jsem oči a očekávala pád a bolest ,ale ani jedno se nedostavilo. Zato se kolem mého těla obtočili dvě mohutné paže.

Nejdřív levé a pak pravé oko. Byl to Dominik a ten jeho žářiví usměv. Postavil mě pořádně na zem a vzal mi kufr s taškou a otočil se na mě.

"Ahoj Cai"

"Ahoj Dome, co ty tu?"

"Avianna mi řekla, že někam jedeš a bylo jí jasný, že se to neobejde bez potíží"

Jako vážně? Bože já se z ní jednou zblázním. Usmála jsem se na Dominika a vydala se s ním k výtahu a stiskla tlačítko se šipkou dolů. Jak já se nemůžu dočkat až budu v Anglii. Až všechny silně obejmu, zastřílím ze zbraně  a celkově se vrátím do mafiánského života jelikož mi šíleně chybí. A komu ne, že když takhle vyrůstal. Nasedli jsme do auta a vyjeli směr letiště.

×

×

Takže odbavit, kontrola a hnedka do letadla jelikož jsme chytli dopravní zácpu. Obejmula jsem Doma na rozloučenou a poděkovala jsem mu za odvoz a ochotu takhle brzo vstávat. Dlouhou chodbou jsem došla k letadlu a vydala se do prava do turistické třídy. Ale zastavila mě letuška stím ,že mám letenku do první třídy i když já vím na 100%, že jsem kupovola turistickou letenku. Pak mi ještě dala dopis a šla k dalším pasažérům. Místo u okna a komfort až po strop. Aha už vím z kama vítr vane a to se nemusím ani podívat co v tom dopisu. Harry nebo Louis mi změnili letenku. Bože já se z nich jednou zblázním a skončím na psychině.

Letadlo vzlétlo a já byla plná adrenalinu. Rozevřela jsem dopis a začetla se.

Drahá Caitlin......

***********************

Takže máme prázdniny a je ze mě středoškolačka. Pane bože já to dokázala.

Ale dost o mě. Takže díly by měly vycházet častěji ,ale příští týden v pondělí jedu za rodinnou a vracím se v neděli. Tam i kdybych chtěla nic nenapíšu takže se pokusím si něco nachystat předem nebo pocestě abych vás o nic neochudila.

Miluji vás💕💕💕💕

Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat