11.

1.4K 64 1
                                    

Posadila jsem se na místo spolujezdce a počkala než se Louis sedne a nastartuje. První čeho jsem si všimla v autě po nasednutí byl nehorázný bordel na palubovce auta. Takže tohle asi nebude auto Louise, protože ten má v autě dokonale uklizeno.

"Čí je to auto?"
"Ano ti nevím vzal jsem první klíčky co jsem uviděl a jel jsem"
"Ahaaaaaa"

×

×
Cesta proběhla celkem v klidu. Až na pak záhadných aut co nás pronásledovaly, ale to je v tohle životě normální ne snad?
Táta zastavil na štěrkové cestě a já se dala do vymýšlení plánu jak se dostat dolů z docela vysokého auta. Nahoru to šlo líp to jsem se vytáhla na rukách ,ale dolů to bude těžší.

Během toho co jsem přemýšlela jak se dostat dolů se na mém pase objevili velké ruce s dlouhými prsy a odřenými klouby. Kdyby to byly normální ruce tak bych nevěděla o koho jde, ale takhle velké dlaně a dlouhé prsty má snad jenom Harry.

"Tati!!!!!"
Doslova jsem z jedné nohy skočila na něj a začala ho škrtit. Ano jsem blázen a vůbec mi to nevadí. Nebýt Louise co chytil Harryho tak bychom byly dávno dole. Hlavu zabořila do díry mezi krkem a hlavou a vdechovala Harryho úžasnou kolínskou.

"Caitlin nemůžu tomu uvěřit, jsi zpět"
"Já taky ne, tak šíleně jsi mi chyběl"

Než jsem se nadála byl v našem objetí i Louis. Tuhle rodinou idylku narušil dětský pláč. Myslela jsem, že to jsou dvojčata od Den, ale moje teorie byla vyvrácena tím, že Gemma nesla v náručí neznámé dítě přesněji kluka co se natahuje po Louisovi a opakuje dokola 'Tati'.

Nechápavě jsem se podívala na ostatní a čekala jsem kdo se k tomu první vyjádří. Gemma padla jako první, protože předala neznámé dítě a zase odešla. Podívala jsem se na Harryho a Louise čekajíc na odpověd. Ale ta se stále nedostavila a tak jsem se zeptala.

"Eee kdo to je?"

"Caitlin tohle je tvůj bratr John"

"Bratr?!"

Možná jsem zvýšila hlas až moc a tak se 'John' rozplakal. Louis ho hnedka začal utěšovat a Harry se na mě podíval pohoršeně. Podívala jsem se na něj stylem 'No co?' Raději jsem si vzala berle a vydala se do domu a potom do pokoje. Na posteli ležela Roxy a jenom mě zahlédla seskočila dolů a běhala kolem mě. Sedla jsem si na postel a drbala ji o sto šest. Vypadá pořád stejně až na pár šedinek na čumáku. Nejlepší léta má za sebou. Lehla jsem si na postel a koukala do stropu.

×

×

Musela jsem usnout, protože kufr jsem měla v pokoji a venku byla tma. Podívala jsem na mobil a bylo něco kolem sedmé večer. Na mobilu jsem měla 8% a tak jsem si ho dala na nabíječku. Převlékla se do pohodlnějšího a vydala se dolů do kuchyně. Tak nikdo nebyl, ale na plotně byly hrnce. Nabrala jsem si maso s ryží a zeleninou. Když jsem se otočila ke stolu byla u něj dětská židlička. Takže se mi nezdálo.

************************

Řekla jsem si ,že budu vydávat jednou za týden. Vím je to dlouhá doba ,ale já na to teď o prázkách zapomínám a nemám nápady.

Doufám ,že se líbí a budu ráda za vote a komenty.



Dcera mafiánůKde žijí příběhy. Začni objevovat