Media: Can
Meraba arkadaşlar! Bu benim ilk kitabım. Kitabımı umarım beğenirsiniz iyi okumalar.
Pelin Su Seyhan;
Sabah alarmın sesiyle uyandım yine berbat bir gün...
Ben size kendimi tanitiyim. Ismim Pelin Su genellikle Su söylenmez sadece ' Pelin ' denir. Okulda eziğin önde gideniyimdir. Çirkinim. Oldukça.
Hemen yataktan kalkarak banyoya gittim aynanın karşısına geçtiğimde kendimden korktum. O koca gözlükler,sivilceler... Daha fazlası da var ' Kilolarım ' 70 kilo varımdır. Bu görüntüye daha fazla dayanamayıp elimi yüzümü yıkadım ve okul için hazırlandım. Çantamı alıp aşağı indim. Bağırışmalar... yine. Annem ve babam gerçi anne ve babalık yaptıkları söylenemez. Her zaman kavga ederler. Beni hiç umursamazlar. Kapıya doğru ilerledim. Arkamdan abimin sensini duydum tek sırdaşım. Canım,ciğerim,her şeyim,Su isminin sadece ona yakıştığı " Su! " dedi bana doğru gelerek " Efendim abicim!" Dedim bende gülerek
Abim benim tersime çok yakışıklı biriydi. Siyah saçları,mavi gözleri vardı.
Abim ceketini giyerek " Seni ben okula bırakıcam." Dedi. Bende onayladım. Hemen kapıdan çıkarak arabaya bindik. Yol boyunca sohbet ettik. Abim benden bir yaş büyüktü ama farklı bir liseye gidiyordu. Ben ' Duman Koleji ' abim ise bize ait olan ' Seyhan Koleji'ne güdiyor. Kapıdan girip hızlı adımlarla sınıfa çıktım. Fazla kişi yoktu bana onlar gelmişti. Onlar yani bizim okulun popülerleri Eren,Savaş ve Tuna üçüde yakışıklı Eren okulun sahibi. Umrumdalar mı ? Hayır. Eren Duman yakışıklı,kızların gözdesi ve çapkın. Ama ben aşık falan değilim. Bu tiplede kimseye aşık falan olmam zaten. Çantamı bırakıp bahçeye indim kapıda gelenleri gördüm bunlarda bizim okulun tehlikeli grubu Can,Ateş,Okan. Başkanlarını Can. O da en az Eren kadar yakışıklıydı. Ama ağır başlıydı. Çapkın değildi şimdiye kadar hiç bir kızla görmedim. Ama Eren okuldaki hemen hemen her kızla birlikte olmuştu. Sanırım güzel olsam aşık olsam Can'a olurdum.
İlk iki ders bitmişti. Sıramda uykuya dalacakken Sürtük Nisa'nın sesini duydum " Şşt ezik, bana kahve alıp gel!" Bende hemen kafamı kaldırarak " Git kendin al! " O da gülerek " Ezik,şansını zorluyorsun." Bende kahkaha atarak " Ha! Ben mi şansımı zorluyomuşum." Dedim. Nisa yerinden hızla kalkarak bana doğru gelmeye başladı. Bütün sınıf burayı izliyordu. Eren'de ama Can buraya hiç bakmıyodu. Hatta bura hariç her yere bakıyodu. Nisa yanıma gelerek bana elini kaldırdı gözümü kapadım. Ama acı gelmedi gözümü açtığımda Eren Nisa'nın elini havada yakalamıştı. Eren bana baktı " İnan bana şansını zorlardan Nisa'nın atamadığı tokatı ben sana atarım" bende ona yüzümü buruşturarak baktım " Eren ya! Sen bir kıza vurucak kadar düştün mü ?!" Dediğim an yanağımda bir acı hissettim. Eren bana vurmuştu. Gözüm doldu. Hayır ama ağlamıcam. Asla! Yüzlerine iğrenmişcesine bakarak " Yazık, gerçekten yazık ama size özellikle ikinize bunu ödeticem!" Dedim. Sınıf kahkaha atmaya başladı. Bende hemen çantamı alıp okuldan çıktım.
Kulaklıkla hemen hemen 2 saatir oturmuş müzik dinliyodum. Abim aramıştı ben bir yalan uydurup geçiştirmiştim. Sahilde biraz daha oturup düşündüm. Ben neden değişe miyim? Almanya Teyze'min yanına gidebilirim. Zaten okullar 3 aya kapanacak o zamana kadar değişir gelirim. Karnemi yeni halimle alırım. Evet aynen öyle yapmalıyım. Abime de haber vermem lazım. Hemen hızla kalkarak taksi aramaya başladım. Hemen bir taksi bulup bindim. Eve geldiğimizde taksiden inip evin ziline abandım. Abim kapıyı açtığında ona sıkıca sarılıp içeri girdim. " Oo Su bu ne mutluluk." Abime gülerek " Abicim... Ben değismeye karar verdim." Abim kaşlarını kaldırarak " Nasıl yani?!" " Yani abicim böyle basbaya kilolardan,gözlüklerden kurtulcam." Abim bana şaşırak baktı " Abi... Şeey... Almanya'ya bilet alsana yarına ha bide benim yerime kaydımı dondura bilir misin ?" Dediğimde abim kafasını salladı bende abime salırak teşekkür ettim. Sonra odama çıkarak bavulumu hazırladım. Daha sonra yatağıma yatıp yarını düşünmeye başladım.
Değişim Başlasın !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin değişimi
ChickLitDiş telli,kilolu,sivilceli ve ezik biri olduğunuzu düşünün. Herkes sizle dalga geçtiğini,hiç bir zaman yanınınızda kimse olmadığını. İşte Pelin'de böyle bir kızdı taki... Değişene kadar. **** Müdürün odasından çıktım. O arada telefon çaldı. Tam da...