Yeni bolüm. Bu bölümü Emma_Moretz ithaf ediyorum.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Kalktığımda kızlar hala uyuyordu bende hemen kalkıp telefonumu aldım bülent ersoy'un bir şarkısını buldum kızlarında telefonunda bulduktan sonra telefonları yavaşça kulaklarının ustune koydum ve müziği açtım. Hepsi korkudan yere düşerken ben kahkaha atıyodum. Pardon anırıyodum. Sırayla bana küfür ettikten sonra hazırlanmaya başladık.
Giyindikten sonra kızlarla beraber okula gittik çantaları bıraktıktan sonra kantine indik. Kayra beni görmesiyle ilk önce kaşları çatıldı sonra sinirle ayağa kalkarak kantinin ortasında "PELİN!" Diye bağırdı. Yerimde sıçradım ve koşmaya başladım. Benim koşmamla oda benim peşime takıldı "GEL LAN BURAYA! ŞU ETEKLE KOŞUYO BİDE" ve Güm...
Yakalandım. Kollarını belime sardı. Ve sinirle konuşmaya başladı "Nereye küçük hanım daha şu eteği değiştircektin." Kolunu belimden ittim ve ona döndüm. Banane değiştirmicem. Çok güzel bir kere." Sinirle bana baktı
"Değiştirceksin"
"Değistirmicem"
"Değiştirceksin"
"Değistirmicem"
"Değiştirceksin"
"Değistiricem"
"Değiştirmicen"
Demesiyle kahkaha attım. "Söz ağızdan bir kere çıkar. Hadi sınıfa gidelim." Sinirle soluyup "Sen bittin Pelin" onu takmayarak merdivenleri çıkmaya başladım sınıfa girdiğimde kızlar bana endişeli endişeli bakmaya başladılar bende onlara 'tamam halletim' bakışı attım ve yerime oturdum. Sınıfa hoca geldi birde ne göriyim? Elinde kağıtlar var ve bom ! "Süpriz sınav" bide matematik. Hoca kağıdı önüme koydu. Ben ona baktım oda bana. Ve başlıyodum ki Ömer ayağa kalktı "Hocam! Bence isim soyisime puan verilmeli bi 5 puan." Hoca "Hayır, saçmalama otur." Ben bağırmaya "PUAN İSTERİZ." Elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım ve sınıf bana katıldı "PUAN İSTERİZ" Hoca bizi susturup "Tamam pekala isim ve soyismede 5 puan veriyorum hadi başlayın artık." Sınıf sevinç çığlıkları attı ve kağıtlarına döndüler ve bende. İsmimi ve soyismimi yazıp soruları çözmeye çalıştım.
Ne zor ki şuana kadar 20 sorudan 9 tane soru çözmüştüm. Selinay'ın sırtına dokundum "Kanka 6. Soru cevap ne?" "Allah belanı vermesin A cevap." Gülümseyerk A şıkkını işaretledim. Ve 10 tane soru. Zil çaldığında hoca kağıtları aldı. Bende Can'ı aradım cam kenarı en arka sırada camdan dışarı bakıyodu. Düşünceli gibi görünüyordu. Yüzde yüz dün şarkı kime söylemişse onu düşünüyodur. Biri sırtımı delecek şekilde dürterken o kişiye döndüm. Kim dersiniz? Ömer diyenler doğru söylemis. "Ne var Allah'ın cezası sırtımı deldin." "Hadi bahceye." Kafamı onaylar anlamda salladım ve bahçeye çıktık.
Son derse girmiştik. Bugün Ömer'in igrenç espirileri ve Selinay'la sırnaşmaları dışında güzel bir gündü. Okul bittiğinde herkes odalara dağıldi ben hemen üstümü değistirdim.
Kulaklığımı aldım. Sahile doğru yürüdüm. Sahile geldiğimde boş bir bank bulup oturdum. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
Can'ın Ağzından
Okuldan çıktım ve sahile doğru yürümeye başladım. Dün akşam geldi aklıma. Pelin. Şarkı söylerken o mavi gözleriyle bana bakıyodu. Masumdu. Zaten ilk bana göre olmamasının nedeni buydu. Masumdu. Ben karanlıklar içinde yaşıyodum. O ise beyaz. Onun beyazi benim siyahıma karışmaması lazımdı.
Sahilde yürürken onu gördüm. Bankta oturmuş müzik dinliyodu. Derin düşüncelere dalmış gibiydi. Sonra yanına Kayra denen çocuk geldi. Kayra iyi birisine benziyodu benim yapamakdıklarımı o yapıyodu. Onu sahipleniyordu. Biraz konuştuktan sonra kalkıp gittiler bende onların kalktığı yere gidip oturdum. Denize baktım. Telefon çalınca cebimden çıkardım. Arayan Okan'dı. "Efendim?" "Alo kanka buraya gel Ateş'i dövmüşler."
"Tamam kapat hemen." Hızla kalkıp bizim odaya doğru yürümeye başladım.Odaya geldiğimde Ateş'in yüzü taninmicak hale gelmişti. "Kim yaptı bunu sana?" Kısık sesle söylemeye başladı "Eren'gil" 'Şerefsizler' diye mırıladandım. "Bunlar çok oldu."
Önemli!
Bölüm sonuu... Eren karekterinin ismini ve karekterini değiştirmeye karar verdim İsim olarak Uraz olacak. Karekter (media)
Vote ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin değişimi
ChickLitDiş telli,kilolu,sivilceli ve ezik biri olduğunuzu düşünün. Herkes sizle dalga geçtiğini,hiç bir zaman yanınınızda kimse olmadığını. İşte Pelin'de böyle bir kızdı taki... Değişene kadar. **** Müdürün odasından çıktım. O arada telefon çaldı. Tam da...