26.BÖLÜM

6.8K 250 172
                                    

Ve sonunda yeni bölüm! Baslamadan önce kısa bir karekter hatırlatmasi yapacağım.

Selinay,Ömer,Buse,Selim,Kayra=
Pelin Su'nun arkadaşları

Okan,Ateş=Can'ın arkadaşları

Barış=Pelin Su'nun kuzeni

                         Hatırlatma

Şu an o kadar huzurluydum ki. Can yanımdaydı. Sevdiğim kişiler yanımdaydı. Annem,babam ve abim yanımda olmasalarda. Sağ olduklarını biliyordum. Can'a baktığımda bana dikkatlice bakıyordu. Biraz daha yaklaştı "Seni çok özledim." Beni kendine yaklaştırdı ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.
 
                              ***

Sabah alnıma konan öpücükle uyandım. Gözlerimi açtığımda Can gülümseyerek bana bakıyodu. Gülümseyerek "Günaydın!" Dedim. "Günaydın güzelim bugün taburcu oluyorum." "Bu kadar cabuk mu?" Kafasını olumlu anlamda salladı "Daha fazla kalamazdım." Kaşlarımı kaldırdım "Tehdit falan mı ettin?" Kaşlarını çattı "Nerden cıktı? Ben sadece uyardım." Gözlerimi devirerek "Eminim öyledir." Yavaşça yataktan kalktı "Tabiki oyle her neyse hadi gidelim." Uzattığı elini tuttum. "Çıkış işlemleri?" Dedim sorar bir sekilde. Kapıyı açarak "Hallettim." Dedi. Beraber hastaneden çıktıktan sonra taksiye bindik. "Sen eve git bende okul kayıt işlerini yapıcam." Kaşlarımı cattım "Kimin?" Alayla bana baktı "Benim senin okuluna geliyorum orda abaza falan çoktur şimdi." Gözlerimi devirdim "Iyi sen bilirsin tek canım sıkılıyodu zaten."

Taksi kapının önünde durduğunda Can'ın yanağına öpücük kondurup taksiden indim. Zili çaldığımda kapıyı Selinay açtı. Açar açmaz üstüme atladı. "Tamam be kızım ölcem simdi. Sanki kazayı ben geçirdim." Hızla ayrıldı "Ay ilgiyede gelemiyor. Napim ya kaç gündür çok kötüydün." İçeri girerek "Can'la barıştık." Çığlık atarak üstüme atladı. Bir dakka ya Selinay ne zaman bu kadar ağır oldu. "Oha lan sizde mi burdaydınız?" Buse kulak zarımı patlatacak şekilde "Herkes burda maviş." Onları ittirmeye çalışarak "Ya bi çıkın. Kayra'cığımı görcem ben." Hepsi çıkınca bende koşarak Kayra'ya sarıldım. "Ne oldu da bu kadar özlendik?" Hızlıca ayrıldım "Niye ki ya özleyemez miyim?" Bana tekrar sarıldı ve güldü "Özlersiin tabii" bende güldüm ve ayrıldık. Selinay yanıma gelip "Enişte nerdee?" "Benim okula kayıt yaptırcakmış" Selinay omzuma vurdu "Şanslı köpek" Gülümsedim ve kendimi koltuğa attım. Telefonuma mesaj gelince telefona baktım

Kimden;Gizli Numara

Mutlusun...

Kaşlarımı çattım. Bu mesaj ne alakaydı şimdi? Kayra bana bakarak "Bişey mi oldu?" Gülümseyerek ona baktım "Yok ya bişey." Kayra kaşlarını çattı "Emin misin?" Dil çıkarttım ve "Hayır Pelin'im." Dedim. Herkes yüzünü buruşturarak bana bakınca ne kadar iğrenç bir espiri yaptığımı fark ettim. Tamam yhaa azcık olabilir. Ağzıma görünmeyen fermuar çektikten sonra herkes önüne döndü. Buse ofladı ve "Böyle boş boş oturacak mıyız? Bişeyler yapalım." Herkes ona katıldığında ortaya bir fikir koydum "Tabu oynayalım." Ömer bana dönerek "Tabu yok ki kanka." Kafasına vurduktan sonra "Telefon diye bir şey var salak." Telefonu açıp tabuu uygalamasını indirdim. "Tamamdır şimdi kaç kişiyiz?" 8 kişiydik. "Ömer Selinay Buse Salih olsun Pelin ben Barış biz üç kişi olalım." Herkes onaylayınca oynamaya başladık. İlk Selinay anlatıyordu kelimeleri kontrol etmek için yanına gittim. Kelime "OKUL" Selinay anlatmaya başlamıştı "Benim en nefret ettiğim üç şey." Ömer bağırarak "School,mekteb,okul." Selinay hemen diğer kelimeye geçti "GÜNEY KORE" Selinay anlatmaya devam etti "çekik gözlüler,BTS orda yaşıyor." Ömer hemen atlayıp "Kore" dedi. Şaşkınca ona bakarken BTS'i nerden bildiğini düşünüyordum. O arada süre bitince sıra bizim takıma gelmişti.

1 saat sonra

Karşı takım kazanmıştı ve dondurma ısmarlicaktık. Ama hepimiz almaya üsendiğimiz için şimdilik kalmıştı ve onun yerine herkes dağılmış bi şekilde oturuyordu. Kapının çalmasıyla başımı Kayra'nın omzundan kaldırıp kapıyi açtım. Karşımda Can'ı görmemle boynuna sarıldım. Sarılmama karşılık verirken Okan'gil içeri geçmişti. Bizde fazla durmayıp içeri geçtik. Barış'ın telefonu çalmasıyla hepimiz oma baktık. Telefonu açtığında karşıdaki kişi her ne demişse Barış'ın göz yaşı akıtmasına neden olmuştu.

Selam! Uzun bi aradan sonra yeni bölüm. Uzun süre yazamadığım için biraz acemice oldu sanırım ama umarım begenirsiniz. Artık daha sık bölüm yazmaya çalışacağım.

Evet! Okullar kapanıyor kaç kişi sınıfta kalıyor veya geçiyor?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eziğin değişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin