Media: Pelin'in abisi
2 gün Sonra
Sabah yine alarmın kötü sesiyle uyandım. Abimle yeni evimize taşınmıştık. Ve bingo! Can -okulun belalı tipi- bizim yan komşumuzdu. Bugün karneler alınacaktı. Bizimkiler karnelerini almicaklardı. Almanya'da olduğu için. Kayıtlarını benle aynı okula yaptırdık. Kampa gelebileceklerdi. Hemen dolaptan beyaz mini bir etek üstüne,beyaz çizgili lacivert kazağımı giyip ayakkabı olarak beyaz converslerimi giydim. Saçlarımı düz açık bırakarak bir eyliner ve rümel sürüp bıraktım.
Kayra'ya hazır olduğuma dair bir mesaj atıp kapıdan çıktım. Abim çoktan gitmişti. Arkadaşları ile buluşacaktı. Kayra'nın arabası geldiğinde hemen bindim "Meraba Kayra'cık." Oof'layarak "Günaydın prenses dedi (beni süzerken etekte kaldı) bu eteğin devamı nerde lan!" Dedi ani bir fren yaparak " Kayra sakin.relax he-" diyemeden sözümü böldü "Sus! Bak bu seferlik bisey demicem." Deyip konuyu kapattı. Okula geldiğimizde arabadan indim. Okula dönüp derin bir nefes aldım. Kabuklarımın okulu. Kayra hemen kolunu omzuma atıp " Hadi prenses bak hadi bizi bekliyonlar." Deyip Buse'gilin oturduğu bankı gösterdi. Ömer'in arkasından gidip elimle gözlerimi kapattım. Ilk başta irkildi Sonra Kayra arkamdan gelip benim olduğumu anlamasin diye "Ben kimim ?" Diye sordu. Ömer çok bilmişlik yaparak "Ha! İnsan bir sesimi değiştirir Kayra'cık Ya!" Bende hemen ellerimi çekip "Yanlış cevap tabiki ben bir numaralı kankin beni tanımadın öyle mi?" Diyerek gıdıklamaya başladım. O da kahkaha attı. Selinay araya girip "Bırak gız sevgilimi!" Dedi. Ben cevap verecekken müdür seslenmeye başladı. O arada Barış'ta geldi. Ona da sarıldım. Sonra sıraya geçtik. Off şu keltoşu mu dinlicez Ya? Ben ve Kayra yanyanaydık. Arkamıza Can ve Okan geldi. Ne? Yok yok yanlış gördüm. Ayh ne kadarda tatlı duruyo öyle. Hemen telefonu alıp Kayra'ya mesaj attım.
KIME;KAYRA'CIK
Kardeşim,arkadaki bizim okulun tehlikeli grubu benim arkamdaki Can yanında Okan onun arkasındaki Tuna.
Yazıp gönderdim. Tamamdır. Kayra kolunu yine omzuma atıp içeriye geçmeye başladık. Herkes bize bakıyodu. Sonra hoca içeri girip konuşmaya başladı. O arada Eren ve grubu geldi. Eren beni görünce göz kırptı. Ne yani tanımış mıydı? Hemen önüme dönüp isimleri duymaya çalıştım. "Pelin Su Seyhan." Dedi hoca hemen kalkıp aldım. Sınıf konuşmaya başlamıştı. Eren'e baktığımda sus pus bana bakıyodu. Sonra Can'a baktım. Umrunda degildim. Peki niye bu kadar çok üzüldüm? Belki küçük bir hoşlantı vardı. Ama o. Kimseye duygu beslemez. Kayra benden gurur duyarmış gibi baktı. Bende ona güldüm. Sonra birlikte karnemi alıp eve gitmeye başladık. Biri kolumdan tuttuğunda arkamı donmemle Eren'i gördüm. Hemen kolumu çekip "Ne kolundan tutuyon Be?" Dedim. "Özür dilerim Su." Dedi. Ha! Bide özür diloyo Domuz! "Benden özür dileme Duman. Ben sana ve Nisa sürtüğüne demiştim. İntikam sırası bende. " Dedim. Ve arabaya bindim. Kayra arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladı. Eve geldiğimizde onu yanaklarından öpüp eve gittim. Yarın kamp vardı. Büyük bir ihtimal Eren gelmez. Çünkü onun derslerle alakası yok. Ama Can belki. Tehlikeli ama dersleri gayet başarılı. Hemen orta boy valizin içini doldurdum. Sonra sırt çantama makyaj malzemelerini ,ped,takı,toka. Koydum. Sonra pijamalarımı giyip yatağıma uzandım. Telefona mesaj gelince baktım.
KIM:ÖZEL NUMARA
Iyi geceler intikam meleğim.
Bölüm sonu. Okuyucu az olsa da bu duyuruyu yapma gereği duydum. Benim pek içime sinmedi ve kısa oldu. Bu hafta ve önümüzdeki hafta bölüm gelmeyebilir. Teog var ve ben bir teog öğrencisiyim. Bi dahaki bölümü uzun yazmam dileğiyle hoscalakalın.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın... lutfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin değişimi
ChickLitDiş telli,kilolu,sivilceli ve ezik biri olduğunuzu düşünün. Herkes sizle dalga geçtiğini,hiç bir zaman yanınınızda kimse olmadığını. İşte Pelin'de böyle bir kızdı taki... Değişene kadar. **** Müdürün odasından çıktım. O arada telefon çaldı. Tam da...