Media:Gizemli kız (Pelin'in sıra arkadaşı)
Sabah gözlerimi alarmın sesiyle uyandım. Okul üstümü giyinip supralarımi ayağıma geçirdim. Saçlarımı balık sırtı örüp aşağı indim. Mutfakta olmayınca salona girdim ve "Günaydın!" Diye bağırdım. Ama Can'ı görünce gülümsemem yüzümde dondu başımı hızla Kayra'ya çevirdim. Öfkeli gözlerle Can'a bakıyordu. Ona bakmayı bırakıp bana döndü sonra ayağa kalkıp bana sarıldı "Günaydın güzelim." Gülümsedim ve ayrıldım ondan. Ömer "Öff geç kalkdık hadi okula gidelim." Dedi. Dudağımı ısırarak kızlara baktım "Ben şey ya..." herkes bana kaşları çatık bakıyodu. Kızlar hariç. "Pelin çatlama insanıda söyle." Dedi Ömer. "Ben... okulumu değiştirdim." Kayra ilk önce ifadesiz bir şekilde baktı sonra kaşlarının çattı öfkeyle Can'a döndü sonra bana bakıp "Eğer onun yüzündense değmez." Kafamı olumsuz anlamda salladım "Hayır... yani şey... biliyorsun benim babam artık eskisi gibi zengin değil ve ben artık koleje gitmemeye karar verdim." Göz ucuyla Can'a baktım. İfadesizce bana bakıyodu. "Neyse artık olan olmuş hem biz de değiştiririz." E
Dedi Selinay. Kafamı tekrar olumsuz anlamda salladım "Hayır... yani hem siz daha bu sene okul değiştirdiniz gerek yok." Kayra beni koltunun altına alıp yürümeye başladı "Pekala Mavi gözlüm hadi seni yeni okuluna bırakalım." Gülümseyerek ona baktım. Arabanın onüne geldiğimde arabanın kapısını açıp bindim.Okulun önüne geldiğimizde Kayra'nın yanağını öptüm ve arabadan indim. Ama benim inmemle Kayra'da inince anlamamış bir şekilde ona baktım. "Kardeşimi nasıl bir yerde bırakacağımı bilmem gerek." Gülümseyerek ona baktım. Yanına gittim yanına gittiğimde Kayra bir elini omzuma attı. Okula beraber girdiğimizde bir çok kişi bize bakmaya başladı. Niye bakıyolarki şimdi.
Kızım deli misin? Yanındaki meteora baksana.
İç sesime hak vererek Kayra'ya iyice sokuldum. Kayra bunu fark etmiş olacak ki gülümseyerek bana baktı. Ne?! Ben onu Melisa'ya ayarlicam. Okula girdiğimizde müdürün odasını arayıp bulduk.
Sınıfım 12/H'ydi Kayra beni sınıfın önüne kadar bıraktı yanağımdan makas alarak "Kendine iyi bak maviş." Gülümseyerek "Tamam Kayra'cık." Kaşlarını çattı. "Şimdilik affediyorum." Dedi ve gitti. Sınıfa girdiğimde hoca girmişti. Yine tüm gözler bana dönmüştü hocaya gülümseyerek "Geç kaldığım için özür dilerim." Hoca içtenlikle gülumseyip "Yeni olmalısın. Kendini tanıt." Dedi tahtanın önünü işaret ederken. Gösterdiği yere gelip derin bir nefes aldım. "Ben Pelin Su Seyhan. 17 yaşındayım." Hoca "Hangi okuldan geldin." Dedi. "Duman Koleji." Herkes fısıldaşmaya başlamıştı. E sonuçta okulun veliahtı taş gibi çocuk. Hoca "Tamam Pelin'cim arkada boş bir yer var oraya oturabilirsin." Arkaya baktığımda bir tane kız vardı. Ama buraya değil camdan dışarı bakıyordu. Can gibi çok soğuk birine benziyodu. Yanına geçip oturdum. Yanında bir hareketlilik hissedince bu tarafa döndü. Ona gülümseyerek "Meraba." Dedim. O hiç cevap vermeden camdan bakmaya devam etti.
4. Ders teneffüsü çalınca dışarı bahçeye çıktım. Giriş kapısından biri girince herkes yine oraya baktı. Ne kadar da meraklı bir okul?! Herkes fısıldaşmaya başladığında kafamı kaldırdım. Ama bana doğru gelen bir Uraz beklemiyodum. Hızla ayağa kalktım. "Ne işin var burda?!" Omuz silkerek "Yeni okuluma bir bakiyim dedim." Ben "NE?" diye bağırınca bizi farketmeyen kişilerde döndü "Can'la kavganızı biliyorum. Babanıda biliyorum. Ama seni burda ( Karşıda bize bakan erkekleri göstererek) bu abazalarla birlikte bırakamam." Onu iterek "Sanane be adam! Kavga ettiysek ettik. Ama kavga ettiğimiz ben onh sevmiyorum anlamına gelmiyo. Gidip nerde okuyorsan oku! Ama bana bulasma!" Dedim ve yanından geçip gittim. Hızla giderken sert bir şeye çarpıp yere düştüm. Çocuk "Önüne baksana kızım." Diye bağırınca. İyice sinirlendim. "Ya Allah bana hepinizi teker teker mi gönderiyo ya! Yeter be!" Dedim ve çocuğu itmeye çalışıp evet çalışıp çünkü o iri cüsseyi ne kadar itebilirsem. Yukarı çıkıp çantamı aldım. Sınıftakiler şaşkınca bana bakıyodu. "Açıkta bir yer mi var?" demek istesemde daha fazla kimseyle uğraşmamak için sınıftan çıktım.
Taksiden inip eve girdim. Salona geçtiğimde Ateş, Melisa ve Can hariç herkes buradaydı ve yüzlerinden bir şey olduğu belliydi. Sorar gözlerle onlara baktım. Okan çökmüş bir şekilde bana baktı. Okan'ı bile bu hale getiren şey ne?
Bölüm sonu... Fazla açıklama yapamicam. Cuma gününe yeni bölüm.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Öpüldünüz 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin değişimi
ChickLitDiş telli,kilolu,sivilceli ve ezik biri olduğunuzu düşünün. Herkes sizle dalga geçtiğini,hiç bir zaman yanınınızda kimse olmadığını. İşte Pelin'de böyle bir kızdı taki... Değişene kadar. **** Müdürün odasından çıktım. O arada telefon çaldı. Tam da...