YENGE

9.4K 381 51
                                    

Media: Kumsal

Taksiden inip eve doğru adımladım. Daha kapıyı çalmada Selinay kapıyı açtı sırıtıyodu. Üzgünce ona baktım ama o hala sırıtıyordu. Ne oluyor be?! Selinay hemen beni içeri çekti ve salona doğru sürükledi. Salona girdiğimde her şey paketlenmişti gözlerim doldu. Gidecektim. Ama istemiyodum. Bi köşede oturan abime baktım nasıl benden önce geliyordu? Can hemen beni yanına çekti ve sarıldı bende gülümseyerek ona sarıldım. Selinay gülümseyerek konuşmaya başladı "Sana bir süprizimiz var!" Tek kaşımı kaldırarak ona baktım "Neymiş o süpriz?" Ömer konuştu bu sefer "Abinle sen, ben ve Selinay'ın evinde kalıyosunuz." Gözlerimi büyüterek ona baktım. "Ciddi misin?" Kafasını olumlu anlamda salladı. "Ama biz rahat-" Ömer eliyle dur işareti yaptı "Eğer o cümlenin sonunu getirirsen bozuşuruz Pelin kuşum." Gülümseyerek onlara baktım ve yanlarına gidip sarıldım "İyiki varsınız." Selinay "Sende iyiki varsın." Okan konuştu "Her neyse! Bir olayı daha atlatmış bulunuyoruz vee ben çok acıktım." Ateş Okan'ın kafasına geçirerek "Daha bir yarım saat önce kahvaltı yaptın az ye biraz" Okan kaşlarını çatarak Ateş'e baktı "Ben çok yemiyorum siz az yiyorsunuz." Ateş gözlerini devirdi ve sabır diledi. Can'ın yanına gidip oturdum o da beni belimden tutup kendine çekti bende bunu fırsat bilip kafamı omzuna koydum. Buse "Bence kapalı bir havuza gidip yüzelim 1 hafta sonra okullar açılıyor ve ben yüzmeden tatlimin bitmesini istemiyorum." Herkes onaylayan mırıltılar çıkarınca çok kalkmak istemediğim huzurlu yerimden kalktım kalkmamla Can homurdansada onu takmayıp konuşmaya başladım. "Tamam o zaman herkes evlerine gidip hazırlanmaya başlasın yarım saat sonra herkes buraya gelsin." Herkes "Tamam." Dedi ve gittiler. Abime baktım. "Abicim?" Abim tek kaşını kaldırarak bana baktı. "Efendim Su?" Şirince gülümseyerer ona baktım "Kumsal'ıda çağırsama (Hatırlamayanlar için söylüyorum Kumsal,Can'ın sevgilisi.) Abim şaşkınca bana baktı sonra gülümsedi "Tamam." Yerimde zıplayarak "Yupi!" Dedim ve hemen odama çıkıp dolaptan siyah bikinimi aldım. Bikinimi giyindikten sonra kot şort giyip üstünde 'I can fly' yazan beyaz t-shirt'ümü giyindim. Çantama yedek üst koyup dışarı çıktım. Zil çaldığında hemen koşup kapıyı açtım.

Kapıyı açtığımda herkes gelmişti "İçeri geçin sizi yengemle tanıştırcam hadi!" Hepsi içeri geçerken tekrar kapı çaldı oflayarak kapıyı açtım karşımda yeşil gözlü kumral bir kız bana bakıyodu utanarak konuşmaya başladı "Şeey... ben Kumsal. Caner-" sarılarak "Abimin sevgilisi sensin demek ne kadar da güzelsin abimin dediği kadar varsın." Yanakları kızarınca "Ayy! Utandı kıyamam gec hadi." Abim merdivenlerden iniyordu. Kumsal'ı görünce ona sarıldı "Hoşgeldin." Kumsal ona karşılık vererek "Hoşbuldum." Dedi. Bende onları başbaşabırakarak salona geçtim. İçeri geçtiğimde "Hadi artık gidelim." Can yanıma geldi elimi tuttu beraber dışarı çıktığımızda Ben Can'ın arabasına. Abimin arabası olmadığı için Kumsal'la Barış'ın arabasına bindiler. Selinay, Ömer'in. Melisa, Kayra'nın. Ateş ve Okan'da kendi arabarıyla gittiler.

Kapalı bir havuza geldiğimizde arabandan indim. Hep birlikte içeri geçtik bir kaç kişi vardı. Bende hemen soyunma odasına gidip üstümdekileri çıkardım. Onlarıda katlayıp çantama koydum. Soyunma odasından çıktığımda havuz alanına gittim. Can bana baktığında gözleri alev saçıyodu o da altına bir deniz şortu üstünde de hiç bir şey yoktu. Hızla yanıma geldi "Hemen gidip üstüne başka bir şeyler giyiniyorsun." Kafamı olumsuz anlamda salladım  "Yanımda başka bir şey yok." Derin derin nefesler aldı "Can,abartma lütfen hem bak kimse yok sayılır." Dedim ve sarıldım ona. Üstünde bir şey olmamasından tereddüt etsemde sarıldım yumuşardı o da benim sarılmama karşılık verip "Özür dilerim, seni böyle görünce sinirlendim." Ondan ayrıldım ve "Hadi havuza atlayalım." Dedim. Bana sinsice gülerek kucağına aldı "Can... bırak beni ben kendim atlıyacağım." Havuzun kenarına geldi ve benle birlikte atladı.  Suda ondan ayrıldım ve yüzüye doğru yüzdük. Yüzüye çıktığımızda ona su atıp "Hayvan!" Dedim. Diğerlerine baktığımda hepsi yüzmeye başlamıştı ve bende kulaç atarak yüzmeye başladım.

⌛⌛2 Saat Sonra⌛⌛

2 saat kadar havuzda yüzmüştük havuzdan çıktım ve soyunma odasına gidip giyindim. Saçlarımı havluyla ıslaklığını aldım ve topuz yaptım. Çantamıda yanıma aldım ve çıktım. Selinay ve Buse hariç hepsi çıkmıştı.

Bir süre sonra Selinay ve Buse geldi hep birlikte arabalara bindik herkes kendi evlerinin yolundan gidiyordu "Can?" Can gözünü yoldan ayırmadan konuşmaya başladı "Efendim güzelim." Bana güzelim demesi hoşuma gidiyordu  "Cumartesi bir işin var mı?" Tek kaşını kaldırarak "Bazı işlerim var. Neden?" Omuz silktim "Zaman geçirmek istiyordum." Vitesteski elini kaldırdı yanağıma götürüp makas aldı "Pazar günü olmaz mı?" Gülümseyerek "Tamam." Dedim.

Araba durduğunda geldiğimizi anladım arabadan inmeden Can'ın yanağından öperek "Görüşürüz." Dedim. O da Gülümseyerek "Görüşürüz." Dedi ve bende arabadan indim. Abimle Kumsal'da iniyordu. Abimgile yaklaşarak "Abi valla kapmışsın güzel kızı." Abim gülümsedi. "Öyle oldu." Dedi ve Kumsal'ın yanağından makas aldı. Kumsal'da o sırada renkten renge giriş yapıyordu.

Kapının zilini çaldım. Kapıyı annem açtı. İçeri geçtiğimde küçük eşyaların hepsi paketlenmişti. Babam gülümseyerek "Burda kalmaya hala ısrarcı mısın?"Kafasını olumlu Anlamda salladım. "Ben buraya alıştım baba burda benim bir düzenim var. Tamam belki azda olsa düzenim değişecek ama en azından arkadaşlarımdan ayrı kalmayacağım." Annem "Tamam. O halde git bavulunu hazırla." Hemen yukarı çıktım odamdakilerde paketlenmişti. Valizimi çıkarttım dolaptan eşyalarımı yerleştirmeye başladım.

Bavulumu hazırladıktan sonra aşağıya yemek yemeye indim. Annem sote ve pilav yapmıştı. Herkes oturmuştu bende hemen oturup yemeğimi yemeye başladım.

Yemek yendikten sonra odama çekildim. Biraz telefonuma baktıktan sonra yanıma Cansu'yu alıp uyumaya başladım...

Bölüm sonu... Umarım beğenirsiniz. Geciktiği için üzgünüm bazı sorunlardan dolayı yazamadım.

Öpüldünüz... vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Eziğin değişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin