CEYDA

6.9K 303 35
                                    


Sabah gözlerimi telefonumun çalmasıyla uyandım. Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.

"Günaydin Güzelim."

"Günaydın." Dedim sevimli bir ses çıkarmaya özen göstererek

"Hazırlan beraber okula gidelim."

"Tamam. Hazırlanıyorum." Dedim ve hızlı bir şekilde hazırlanmaya başladım.

Beyaz dar paça kotumu alıp düz asker yeşili bir t-shirt ile kombinledim. Beyaz supralarımıda giyip aşağı indim. Abim Kumsal'la kahvaltıya gitmiş. Selinay ve Ömer'de büyük bir ihtimalle erken çıkmıştır. Kapıdan çıktığımda Can telefonla uğraşıyodu ve beni görmemişti. Yavaşca yanına yaklaştım ve "Günaydın!" Diye bağırdım. İrkildi ve bana baktı beni kolunun altına alıp "Sen niye sevgilini korkutuyon bakiyim." Omuz silkerek "Canım istedi (dudağımı büzerek) yoksa çok mu korktun." Dedim. Dudağıma baktı ve bir buse kondurdu. Şaşkınca ona baktım oda kulağıma yaklaşıp "Sana söylmiştim. Dudağını büzmemenle ilgili." Hemen kendimi toparlayıp "Hadi ama okula geç kalcaz." Dedim. O bu halime erkeksi bir kıkırdama çıkardı ve arabaya bindi bende hızla arabaya bindim ve arabayı çalıştırdı.

Can,okulun arabayı garaja park etti. Beraber arabadan indik. Can yanıma gelip elini omzuma attı. Berbaber sınıfa girdik. Bizimkiler hep bir arada toplanmış sohbet ediyorlardı. Yanlarına gidip "Günaydın gençler." Dedim. Onlarda günaydın dediğinde sırama oturdum ve sohbetlerine katıldım. Ama hoca sınıfa geldiğinde konuşmamız yarıda kesildi.

4. Ders teneffüs zili çaldığında bahçeye indik. Can şirkette işi çıktığı için gitmişti. Okan ve Ateş'te peşinden gitmişti. Bahçeye indiğimizde bir bankta Ceyda oturuyodu. Bizimkiler fark etmeden yanlarından geçtim ve yanına gidip oturdum "Merhaba!" Bana afallamış bir şekilde baktı  sonra kendine gelip gülümsedi "Merhaba." Ona elimi uzatıp "Ben Pelin Su." 
"Bilmez olur muyum ismini. Bende Ceyda. Memnun oldum."
"Bende." Dedim. "Sen Barış'ın kuzeni misin?" Kafamı onaylar anlamda sallayarak "Evet. O eskiden Almanya'da annesiyle oturuyodu. Sonra buraya taşındı." O da bana anladım dercesine baktı. Zil çaldığında "Hangi sınıftasın."  "12-E"
"Bizim iki sınıf ötesi." Onaylar anlamda kafasını salladı.

Sınıfın önüne geldiğimizde "Ceyda. Ben şey diyecektim... Çıkışta bizimkilerle birlikte kafeye gidicez gelir misin?" Gülümseyerek "Olur." Dedi. "Tamam o zaman çıkışta kapıda beni beklersin."  'Tamam' anlamında kafasını salladı. Bende sınıfa girdim arkamdanda hoca.

Son ders zili çaldığında hep beraber sınıftan çıktık kapıya geliğimizde Ceyda bana el salladı. Bende ona yanımıza gelip "Selam!" Dedi. Bende ona tebessüm ederek "Selam!" Dedim. Barıs'a yandan bir bakış attığımda Ceyda'ya hayran bakışlarla bakıyodu. Aptal aşık. Bir yanımda Buse bir Yanımda Ceyda. Selinay ise Buse'nin koluna girmişti. Melisa isim var deyip gelmemişti. Hep birlikte kafeden içeri girdik. Büyük bir masaya oturup sipariş verdik. Ve sohbet etmeye başladık.

Pastamın son lokmasını alıp  limonatamıda bitirdim. Kapıdan içeri Can,Okan ve Ateş girdiğinde bizim masaya doğru ilerlediler. Can,yanıma boş bir sandalye çekip oturdu. Beni kendine çekip kokumu içine çekti. "Hoşgeldin." Dedim neşeli bir sesle. O da yorgun bir ses tonuyla "Hoşbulduk güzelim." Dedi.

Kafede biraz daha oturduktan sonra kalktık. Can beni eve bırakmak istesede yorgun olduğu için eve gidip dinlenmesini istedim. O da beni kırmayıp beni onayladı. Ömer'in arabasından inip eve girdim. Hemen odama gidip pijamalarımı giyip yatağa girdim. Çok geçmeden uykum gediğinde onu geri çevirmeyip uykuya daldım...

Bölüm sonu... biraz kısa bir bölüm oldu özür dilerim.

İpucu; Bir dahaki bölümde ortalık biraz karışacak.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Sizleri seviyorum. 😘😘

Eziğin değişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin