DOĞRULUK MU? CESARETLİK Mİ?

13.3K 499 54
                                    

Media: Sarışın olan Ateş'in konuştuğu kız (Eslem)

Diğeri Barış'ın baktığı kız (Ceyda)

Sabah kızların bağırışmasıyla açtım gözümü. Hepsi başımda toplanmıştı. Gözlerimi ovarak "Ne oluyor ya?" Dedim. Selinay hızlı hızlı konuşmaya başladı "Seen Can'la çıkmaya mı başladın?" Gözlerimi büyüterek onlara baktım. "Siz nerden biliyosunuz?" Melisa gülümsedi "Biz biliriz. Ee o zaman sen benim yengem mi oluyon? Ayy ne güzel." Gözlerimi kaçırarak telefonu elime aldım ve saate bakıyomuş gibi yaptım. "Aa! Saate bakın okula geç kalcaz. Ohoo! Ben daha hazırlanmam lazım açılın bakim." Buse gülmeye başladı "Aa utandın mı sen?" "Yok canım ne utancam." Dedim ve dolabın önüne geçtim. Ne giyineceğime bakmaya başladım.

Giyindikten sonra saçlarımı salık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra saçlarımı salık bıraktım. Ve dışarı çıktım. Kızlar beni beklememiş gitmişlerdi. Kapıdan çıktığımda Kayra bana sinirli sinirli geliyordu. Bu niye böyle geliyoduki. Kayra sinirle kolumu tuttu. "Sen Can'la sevgili mi oldun?" Korkarak onaylar anlamda kafamı salladım. "Nasıl böyle bir şey yapabilirsin! O çocuk güvenli değil. Etrafı çok tehlikeli o çocuğun." Gözümden bir damla yaş düştü elini kalbimim üstüne götürdüm. "SEN BUNA LAF GEÇİYOR MU SANIYOSUN?! GEÇMİYO İSTE BEN ONU SEVİYORUM." Yüzümü ellerinin arasına aldı. "Tamam... ağlama ama bende sana birşey olursa yaşayamamki. Eğer seni üzerse hemen bana söylüyorsun." Gülerek ona baktım "tamam" dedim ve sarıldım. "Hadi sümüklü geç kaldık." Hızla ondan ayrıldım ve omzuna yavaşça vurdum. "Ben sümüklü değilim." "Tamam tamam değilsin." Dedi ve okulun yolunu tuttuk.

Sınıfa geldiğimde arka sırada oturan Can'ı gördüm. Bana göz kırparak yanını işaret etti. Bende gülümseyerek yanına oturdum. "Günaydın." Dedim "Günaydın prenses." Bir dakka! Ay bana prenses mi dedi o?

Heralde diyecek sevgilisisin kızım sen onun

Öyleyim dimi iç ses? Kayra yanımıza geldi. Can'a baktığımda Kayra'ya bakıyodu. Kayra elini uzattı "Ben Kayra. Pelin'in arkadaşı daha doğrusu kardeşi." Can bir an gülümser gibi oldu ama gülmedi. O nasıl oluyor bende bilmiyorum onun için boşverin . Can Kayra'nın elini sıktı "Bende Can. Pelin'in sevgilisi." Kayra gülümsedi. "Eğer Pelin senin yüzünden bir damla göz yaşı dökerse-" Can Kayra'nın sözünü kesti. "Merak etme. Pelin'e zarar gelmesini bende istemem." Dedi ve belimden tutarak kendine çekti. Ona bakarak gülümsedim. Oda bana gülümsedim. Kayra gittikten sonra hoca sınıfa geldi hemen. Bende kafamı sıraya koyarak uyumaya başladım.

Birinin yanağımı öpmesiyle uyandım. Kafamı kaldırdığımda sınıfta kimse kalmamıştı. Ne yani? Ben bütün okul günü uyumuş muydum? Yok artık! Kafamı yanıma çevirdiğimde sırıtan bir Can gördüm. "Yeniden günaydın prenses." Bende gülmeye başladım."Ben cidden okul bitene kadar uyudum mu?" Kafasını olumsuz anlamda salladı "Hayır,sadece okul erken bitti. Bugün son okul günüymüş haftaya gideceğimiz için biraz eğlencekmişiz." Sıradan hemen fırlayarak kalktım. "Yes be! Sonunda bizimde bir canımız olduğunu hatırladılar." "Neyse,hadi kalkta bizimkiler bizi bekliyo beraber gezicekmişiz" kafamı onaylar anlamda salladım. Elimi tuttu ve beraber sınıftan çıktık. Bahçede bir kaç kişi daha vardı. Ve ellerimize bakıyolardı. Gözlerimi bahçede gezdirirken Uraz'ı gördüm. Üzgün gözlerle Can'la ellerimize bakıyodu. Benim ona baktığımı hissetmiş olacak ki bana baktı. Gülümsedi. "Güzelim?" Can'ın bana seslenmesiyle ona baktım "Efendim." "Daldın gittin." Elimi boşver anlamında sallayarak "Yok canım ne dalcam? Neyse hadi biz gidelim." "Tamam." Dedi ve beraber yürümeye başladık. Bizimkileri görünce yanlarına gittik. Barış geldi. "Hayırlı olsun kuzen." Gülümseyerek ona baktım. "Darısı senin başına." Uzaktaki bir kıza bakarak "İnşallah." Yoksa o kızı mı seviyo? Ama kızda baya güzeldi. Kahverengi saçlarıyla çok şirin bir kızdı. "Ee kankalar. Ne yapıyoruz?" Dudaklarımı büzdüm bilmiyorum anlamında. Ama büzmemle elimdeki baskının artması bir oldu. Can'a baktığımda gergince dudaklarıma bakıyodu. Sonra kulağıma eğilerek "Şu dudaklarını büzme. Yoksa kimseyi tınlamam öperim." Şaşkınca Can'a baktım ve hemen bakışlarımı konuşan Salih'e çevirdim. Kesin şimdi pişmiş kelle gibi sırıtıyodur.

⏳⏳1 Saat Sonra⌛⌛

Şuan hep birlikte sahil kenarında oturmuş Doğruluk-Cesaretlik oynuyoduk. Yaklaşık 1 saat yürüyüp ve ben bu ayakkabılarla çok yorulmuştum. Okan şişeyi çevirdi. Ateş ve ben arasında durdu. Ben soruyor ateş cevaplıyodu. "D mi? C mi?" Dedim üşenerek. Ateş gülümsedi "C" Hmm... acaba ne desem? "Şeey...Ha! Buldum. Sahilde ilk gördüğün kıza ben gay'ım de." Ateş itiraz edecekken Hemen konuşmaya başladım "Hiiç itiraz etmek y ok! Sende C demeseydin." Oflayarak ayağa kalktı önüne şarışın çok güzel bir kız çıktı. Ateş bir şey fısıldadı kesin küfür etti. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Ateş kıza bir şey söyledi ve kız gözlerini büyüterek ona baktı. Sonra kız ifadesini bozdu ve dümdüz bir şekilde ona baktı omuzlarını silkti ve bir sey söyledi. Ateş kendini elleriyle göstererek bir şey söyledi. Kız göz devirdi ve hic bir sey demeden Ateş'in yanından geçip gitti. Ateş de şaşkınca arkasından baktı ve yanımıza geldi. Bende hemen kahkaha patlattım. Gülmem bittiğinde oyunumuza devam ettik...

Bölüm sonu... evet arkadaşlar. Bölüm baya geç geldi özür dilerim bu arada 3K olduk çok teşekkür ederim.

Vee son olarak parodi hesap açmaya karar verdim. İsteyen mesaj atabilir hepinizi öpüyorum hoşcakalın...

Eziğin değişimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin