Gözlerimi yavaşça açtım. Bugün pazardı. Ve yarın okul vardı. Abimin gitceğı aklıma gelirken hızla yataktan kalkıp aşağı indim. Abim bavuluyla kapıda duruyordu. Koşarak abime sarıldım. Abim kulağıma eğilip "Dünkü olayı senle görüşücez." Dedi. Hızla ondan ayrıldım. Ömer'le erkekçe sarılarak "Kızlara iyi bak." Dedi. Ayrıldıklarında Ömer "Merak etme abi." Dedi. Abim kapıdan çıkıp taksiye bindi. Onun arkasından kapıyı kapattım ve yukarı çıktım. Yerde oyuncağın parçalarını gördüğümde hızla toplamaya başladım. Bir poşet bulup içine attım.
Telefonum çalmaya başlayınca Okan'ın aradığını gördüm. Derin bir nefes alıp cevap verdim "Efendim Okan?" "Pelin?" Can'ın sesini duyduğumda olduğum yerde çakılı kalmıştım. Hangi yüzle beni arıyordu. Telefonu kapatacağım sırada "Kapatma!" Diye bir bağırma sesi duydum. "Sesini duymak dahi istemiyorum! Hem Sen hangi yüzle arıyorsun? Hı! Bide utanmadan Okan'ın telefonundan arıyor!" Diye bağırdım. "Pelin... ben özür dilerim. Eğer ben arasaydım açmayacaktın." Sinirim iyice artarken telefonu yüzüne kapattım.
Üstüme hırkamı giyindikten sonra çantamı yanıma aldım. Kaydımı aldıracaktım okuldan. Onun yüzünü göremicekdim daha fazla. İçimden bir ses Ankara'ya gitmemi söylerken arkadaşlarım için burda kalıyordum.
Artık fazla durumumuz olmadığı için devlet okuluna gidicektim. Kapıdan dışarı çıkıp bir taksi çağırdım. Dolmuşla uğraşamicaktım.Taksinin fiyatını ödeyip indim. Hızlıca okula girip müdürün odasına geldim. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım. İçeriden "Gir!" Sesini duyunca içeri geçtim. İçeride Uraz'ı görmeyi beklemiyordum. Uraz'da böyle düşünüyor olacak ki şaşkına bana bakıyordu. Müdüre dönüp "Hocam... bem bir şey isteyecektim sizden." Müdür karşısındaki koltuğu gösterdiğinde oturdum. "Söyle bakalım." Uraz'a baktım. Sonra müdüre dönerek "Hocam... biraz özel bir konuda." Hoca Uraz'a dönüp "Uraz... oğlum dışarı çıkar mısın?" Uraz kafasını olumlu anlamda salladı ve dışarı çıktı.
Müdüre doğru dönüp "Hocam ben kaydımı aldırmak istiyorum." Müdür tek kaşını kaldırarak "Emin misin?" Diye sordu. Bende kafamı olumlu anlamda salladım. Hoca "Hangi okula gideceksin? "Hocam siz sadece kayıdı aldırsanız?" "Pekala." Dedi ve bilgisayarla bir şeyler yaptı. "Tamamdır." Dedi. Ben müdürün odasından hızla çıktım. Uraz ayakta dikilmiş bekliyordu.
Yanından geçip gidecekken kolumdan tuttu. Tek kaşımı kaldırarak ona baktım. "Solgun görünüyosun. Ne oldu?" Alayla güldüm "Ne zamandan beri beni düşünür oldun?" Üzgün bir suratla bana baktı kolumu ondan hızla çektim ve okuldan çıktım. Otobüs durağına gittim. Otobüs geldiğinde bindim ve boş bir yer bulup oturdum.
Eski evimizin yakınındaki okula gelmiş kayıt yaptırmıştım. Okul üstünüde öğrenip yakındaki bir mağazaya girdim. Siyah pantolonum olduğu için almaya gerek duymadım. İki tane beyaz lokos t-shirt alıp parasını ödedim.
Eve geldiğimde kimse yoktu. Bende hemen odama çıkıp duş aldım. Üstüme rahat bir şeyler giydim. Yatağama uzanıp düşünmeye başladım. Can... gerçekten beni seviyor muydu? O kadın kimdi? Neden bana bir açıklama yapmadı sorular kafamı allak bullak ederken telefon çaldı. Melisa arıyordu. Ya yine Can'sa? Tereddütçe açıp "Alo?" Dedim "Alo? Pelin nasılsın?" Melisa'nın sesini duyduğumda rahatlamıştım. "Sence nasılım?" Derin bir nefes aldı "Anladım... ben şeey diyecektim. Müsaitsen yanına gelmek istiyoruz." Sanki görecekmiş gibi tek kaşımı kaldırdım. "Biz?" "Şey ya kızlar işte hep beraber." "Tamam." Dedim ve cevap vermesini beklemeden kapattım. T-shirtleri alıp dolaba koydum. Telefonla oyalanmaya başladım.
Kapı çaldığında aşağı inip kapıyı açtım. Kızlar gelmişti elinde poşetlerle içeri girdiler. Direk benim odama geçerken Selinay ve Buse mutfakta bir şeyler hazırlamaya başladılar. Bizde Ceyda ve Melisa yukarı çıktık. Odama girdiğimizde yatağın altından 2 3 tane minder çıkardım. Ben minderin üstüne otururken Ceyda ve Melisa yatağa oturdu. Selinay ve Buse'de içeri elinde tabak ve bardaklarla geldiler.
Can'la olanları anlatırken çoktan ağlamaya başlamıştım. Melisa o kadının ne kadar tanıdık geldiğini söylesede hatırlamamıştı. Kızlara dönüp "Benim size bir şey söylemem lazım." Dedim aynı zamanda burnumu silerken. Hepsi bana meraklı gözlerle bakmaya başladı "Şeey... ben... okulumu değiştirdim." Hepsi bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. İlk şokdan çıkan Buse olmuştu. "Ne diyosun kızım sen?" "Ya hem artık babam eskisi gibi zenginde değil. Kolejde de okuyamazdım." Hepsi bana anlyış göstermişti.
Selinay'la birlikte kızları uğurladıktan sonra odalarımıza çekilmiştik. Ben biraz romantik filmler izleyip ağlamıştım. Ne yani canım? Ben sevgilimden ayrılmış bir genç kızım. Uykum geldiğini anladığımda olanları düşünmemeye çalışarak uyudum.
Bölüm sonu... evet istekler üzerine yeni bölüm geldi. Ama artık son Cumartesi yayınlıcam diğer bölümü. Ondan sonra hep Cuma günleri yayınlanıcak.
Vote ve yorum yapmayı unutmayın,hoşçakalıın! 😍😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eziğin değişimi
ChickLitDiş telli,kilolu,sivilceli ve ezik biri olduğunuzu düşünün. Herkes sizle dalga geçtiğini,hiç bir zaman yanınınızda kimse olmadığını. İşte Pelin'de böyle bir kızdı taki... Değişene kadar. **** Müdürün odasından çıktım. O arada telefon çaldı. Tam da...