Ötödik fejezet

3.4K 291 20
                                    

- Jól vagy? - guggolt le mellém rögtön Jimin. Aztán meglátta az arcomat. - Ara?
- Igen. - mondtam zavartan.
- Gyere! - felállt és a kezét nyújtotta felém.

Hagytam, hogy felsegítsen.

Na és ezt vajon, hogy magyarázom meg?

- Hyung? - állt meg az ajtóban Jungkook is.

Gyorsan kikaptam a kezemet Jiminéből, aztán találkozott a tekintetem Jungkookéval.
- Ara? Hát te?
- Be kellett jönnöm a stúdióba, ahogy Jimin Oppa mondta nekem. - néztem zavartan az említettre. - Csak...azt hiszem eltévedtem. - ismertem be.

A két fiú összenézett és kitört belőlük a nevetés.

- Mi-mi az? - a fülem mögé igazítottam a hajam.
- Csak...fura, hogy eltévedtél. - nyögte ki nagy nehezen a nevetéstől Jimin.
- Gyere! - lépett mellém Jungkook. - Segítünk kitalálni. - mosolygott rám.

Azt hittem a szívem kiugrik a helyéről, és mivel megszólalni nem tudtam, csak bólintottam.

A két fiú két oldalról magyarázta nekem a kivezető utat, támpontokat adva, például a folyosó végén lévő automaták, vagy kanapék.

Folyamatosan bólogatva próbáltam megjegyezni, de néha elkalandoztam és belül sikítoztam, folyamatosan azt mondogatva:

Jungkook és Jimin sétál mellettem....hozzám beszélnek...Álmodom?

- Holnap újabb próba! - érintette meg a vállam Jimin, amivel kihúzott a gondolataim közül.
- Tessék? - eszméltem fel.
- Holnap próba. Várunk! - magyarázta, és rájöttem már a bejárat előtt állunk.
- Ó, rendben! Ugyanott?
- Igen. - bólogatott.

Magamban sóhajtottam egy nagyot. Azt legalább tudom, hogy hol van.

- Köszönöm! Akkor holnap! Annyeonghikaseyo! - hajoltam meg, majd mikor kiegyenesedtem bátortalanul intettem egyet, mire mindkét fiú visszaintett.

***

8 mikrofon volt felállítva a stúdióba.
Mikor beléptem már javában énekeltek a fiúk.

Nem nagyon értettem, hogy minek kell még próbálnunk, hiszen tegnap volt a felvétel, de azt mondták csak próba volt, hiszen szinte nem tudok még semmit, ezért csöndben maradtam.

- Omo! Ara! - köszöntött Rapmonster, aki először látott meg.
- Annyong! - mosolyogtam.
- Megjött az énekes madarunk! - kiáltott fel J-Hope is.

A többiek is köszöntöttek és úgy tűnt, mindenki szívesen lát.

- Mehet! - szólt bele a mikrofonba Kim HoBin producer, mint megtudtam a nevét.

Felvettük a fejhallgatónkat. Nekem mindenképp Jimin mellett kellett állnom, hogy mint fővokálok, halljuk egymást. A másik oldalamon Jin helyezkedett el, aki kezdés előtt, még biztatóan kacsintott egyet.

A szám elkezdődött a fejhallgatómban pedig meghallottam Suga rapjét.

Nagyon izgultam, de Jimin annyira magabiztosan énekelte mellettem az részét, hogy erőt vettem magamon.

Ők a BTS. Nem ronthatom el a dalukat.

Úgy beszéltük meg, hogy az első vokál részben egyedül éneklek, a másodikban Jimin, és a harmadikban együtt.

The VocalistWhere stories live. Discover now