Végzősként az iskola elég szívós, tele meglepetésszerű dolgozatokkal és roham tempóval.
- Nem bírom! - koppant a fejem a padon.
YoungByul próbált engem vigasztalni.
- Ez az utolsó óránk! Aztán mehetsz kornyikálni a Bangtan fiúkkal.Rögtön felcsillant a remény.
- Nagyon köszi YoungByul! - terült szét egy hatalmas vigyor az arcomon.
Meg is öleltem volna, ha nem ront be a tanár, vérben forgó szemekkel, ördögi vigyorral az arcán.
- Legyenek szívesek mindent elpakolni, egy rövidke röpdolgozat következik. - vette elő a lapokat.
Egy fáradt nyögéssel, újra a padon kötöttem ki.
***
Vagy fél órával hamarabb érkeztem a stúdióba.
Senki nem volt még bent.
Kicsit körbe néztem.Még sok időm volt.
Ránéztem a pultra, ahol rengeteg műszer volt és egy számítógép.
Mi lenne ha...
Gyorsan elvetettem az ötletet. HoBin producer, tutira nem értékelné, hogy hozzányúlok a cuccaihoz.
De mégis...Ebből nem lehet nagy baj.
A számítógéphez léptem és kikerestem az új dalt. Elindítottam és bementem a stúdióba.
Még csak a dallam volt meg, mivel még nem volt hivatalos felvétel, de ez nem okozott gondot.
Néha még az egyik tag részébe is beleénekeltem, amit felettébb élveztem.Elvesztem a ritmus és a hangjegyek közt, és mire észre vettem, táncra perdültem.
Vagyis én annak nevezem. Nekem ez azt jelenti, hogy felteszem a kezemet és körbe-körbe forgok.
- Wo~~~~. - énekeltem az utolsó sort.
Vége lett a dalnak és mosolyogni kezdtem.
Aztán valaki tapsolni kezdett, mire rémültem kaptam rá a tekintetem.
Jimin a stúdió ajtajában állt és támasztotta azt, miközben figyelt engem.
Teljesen zavarba jöttem és szinte biztos voltam benne, hogy látta az előbbi jelenetet.
- O-oppa? Mióta állsz ott? - tűrtem a fülem mögé az egyik tincsemet.
Mintha...lenyűgöztem volna?
- Többet kellene ilyen felszabadultnak lenned. - mosolygott halványan.
Kínosan lesütöttem a szememet és lekaptam a fejemről, a fejhallgatót.
Annyira zavarban voltam!
- Csak te vagy itt Oppa?
Nem tudott válaszolni, ugyanis meg érkezett az első tag Jimin után, Jin.- Ara! Szia! Mióta vagy itt? És... - nézett a mellette álló Jiminre kérdőn.
- Hosszú. - legyintett Jimin, és hálát adtam neki azért, hogy nem mondta el, mit műveltem az előbb a stúdióban. - Többiek? - terelte el a témát.
- Nem tudom. - dörzsölte meg a tarkóját Jin, mintha ideges lenne. - Legutoljára otthon láttam őket, Tae beszerzett valami hajszínező lakkot és azzal kergeti a maknae-t. - forgatta a szemét.
YOU ARE READING
The Vocalist
Fanfiction°BEFEJEZETT° Yong Ara remekül énekelt, ezért a barátnője biztatására csinált egy szülinapi videót Jiminnek. A lány csak reménykedni tudott abban, hogy legalább megnézik a Bangtan fiúk. Azonban, ami történt, az még több is volt, mint amit elképzelni...