Hey Guys!😄
Nos...készültem egy meglepetéssel nektek.
Ami nem más mint egy....
*dobpergés*
ÚJ TÖRTÉNET!
Igazán megérdemeltek már egyet. Ezúttal egy Tae fanfictionnel készültem, és máris rengeteg ötletem van.
Még csak a prológus van kint, de hamarosan jön az első rész!
Ha kíváncsiak vagytok, megtaláljátok az új könyvemet a profilomon Fogj szorosan! néven.
Addig is...itt egy kis Jimin!😉
______________________________________Másnap reggel az iskolába menet, de még az épületben is, folyamatosan a hétvégén történteket meséltem YoungByul-nak, engesztelésképp, mivel megsértődött, hogy nem ébresztettem fel éjszaka, hogy mesélhessek neki.
Az egész történetből egyetlen egy részletet hagytam ki, mégpedig az együtt-alvásos dolgot. Úgy éreztem, az már túl személyes lenne, hiszen nem csak magamról teregetnék ki, de Jiminről is.
- Oké, elég a kérdésekből YoungByul, néha vehetnél levegőt is! - állítottam le végérvényesen a barátnőm kérdés áradatát.
- Jól van már! - forgatta a szemét. - Csak kíváncsi vagyok.
- Na de beszéljünk rólad, hogy állnak a szüleid? - puhatolóztam, mire ő rögtön elkomorodott.
- Apával és anyával is beszéltem külön-külön. Mindketten a másikat hibáztatják, nekem pedig már tele van a fejem. - dörzsölte meg a szemeit. - Nem tudom visszamenjek-e apához, vagy húzzam meg magam, amíg ez véget nem ér? - tanakodott.
- Szerintem menj vissza. Beszélned kell vele. - simogattam meg a vállát.
- Ennyire szörnyű társaság vagyok, hogy elküldesz? - kérdezte szemöldök felvonva, de láttam rajta, hogy csak viccelődik.
Amikor nem válaszoltam, csak szomorúan sóhajtott egyet.
- Kéne már nekem egy pasi. - tanakodott, amit annak vettem, hogy most ejtenem kell, a szülei témáját.
- Annyi van, aki érdeklődik irántad, válassz! - mutattam színpadiasan az előttünk elterülő folyosóra, mintha csak ott lenne az összes fiú, aki alig várja, hogy a barátja lehessen.
- De ők unalmasak! - rázta a fejét. - Te könnyen beszélsz, hiszen nap mint nap Jiminnel nyáladzol...
- Ya! - szóltam közbe sértődötten. - Nem szoktam vele "nyáladzani". És csak barátok vagyunk. - magyaráztam reflexből, de legnagyobb sajnálatomra, YoungByul ezt nem vette be.
- Persze-persze. Hazudj csak magadnak. - legyintett, majd előre sietett az egyik előttünk sétáló tanárhoz és kérdezett tőle valamit.Idegesen néztem a távolodó alakja után. Zavart, hogy úgy tűnt, mintha ő tudna valamit, amit én nem.
***
Délután próbám volt, ezért sietnem kellett, nehogy elkéssek.
Ennyi idő után már sikerült az épületben lévő útvonalat memorizálnom a stúdióig, de máshová még nem nagyon tudtam eljutni.
- Sziasztok! - léptem be az ajtón.
A táskámat gyorsan leraktam a fal mellé, hogy ne zavarjon.
A producer és a tagok is köszöntöttek.Vissza tehát a megszokott ritmusba.
A dalt már vagy harmadszorra próbáltuk el, mikor a producer hirtelen megállított minket a szán kellős közepén.
- Ara, beszélhetnék veled? - szólt bele a mikrofonjába az üveg mögül.
Jimin rögtön rám nézett, én pedig vissza rá és váltottunk egy zavart pillantást.
- Persze... - vettem le bizonytalanul a fejhallgatómat, majd átmentem az ajtón, abba a helyiségbe, ahol HoBin producer is tartózkodott.Zavartan szorongva álltam meg előtte, mikor ő rám emelte a szigorú tekintetét.
- Mi van veled? A hangod egyre erőtlenebb, mintha ellustultál volna. - fogott bele a mondandójába.Szégyenemben majd' elsüllyedtem. Mostanában talán kicsit tényleg máshol járhattam, főként Jimin miatt. Most is kevésbé tudtam figyelni, hogy ott állt mellettem, és éreztem az illatát, amely mindig megnyugtatott.
YOU ARE READING
The Vocalist
Fanfiction°BEFEJEZETT° Yong Ara remekül énekelt, ezért a barátnője biztatására csinált egy szülinapi videót Jiminnek. A lány csak reménykedni tudott abban, hogy legalább megnézik a Bangtan fiúk. Azonban, ami történt, az még több is volt, mint amit elképzelni...