Megkaptam a 3. díjamat is, aminek annyira örülök, hogy lehet elkezdek sírni. :'D
Nagyon-nagyon köszönöm a díjat mylifewithjungkook-nak!❤❤Nem baj, ha most nem írok 10 tényt magamról? Mert nincs több ötletem. :(
De a kérdésekre azért válaszolok!Kérdések:
1. Hallgatsz régebbi bandákat is?
A BigBang réginek számít? Mert azt hallgatok, meg Super Junior-t.2. Bírod a horrort?
Azokat, amik tele vannak ijesztgetős jelenetekkel nem. A nagyon véres horror-t pedig unalmasnak találom.3. Szereted a Harry Potter-t?
Harry jó arc. Szeretem. ❤4. Szeretsz enni?
Imádok enni. A kaja finom. :35. Beszoktak szólni a barátaid/ismerőseid amiatt, mert szereted a k-pop-ot/anime-t?
Szerintem minden k-pop-os/anime-s életében előfordult már ilyen. De nem igazán zavar, egyszerűen ignorálom ezeket az embereket.6. Veled is volt már olyan, hogy a suliban órán elaludtál és a csengő ébresztett?
Nem. Pedig matek órán gyakran kísértésbe estem. :D7. Volt valami indoka annak, hogy elkezdtél írni? Ha igen, mi?
Szerintem a Wattpad miatt. Amikor megtaláltam ezt az alkalmazást, és rájöttem, hogy tulajdonképpen ez az egész amatőr írókról szól, én is kipróbáltam, "mert miért ne?".8. Van valami amiért mániákusan rajongsz? Ha igen, mi?
Jungkook és a koreaiak.
Mikor először hallottam és láttam igazi koreaiakat, elsírtam magam. 😂
De komolyan, imádom őket.❤❤9. Ha egy napot tölthetnél egy fanfiction-ban, melyik lenne az, kitől és miért pont az?
Huh, nehéz kérdés. Azt hiszem a My ideal Man lenne az, Lexa424-től. Hogy miért pont az? Mert a történet egyszerűen magával ragad. Minden benne van ami számít, ráadásul lenne egy "férjem" is, Jimin képében. Ami nagyon is előnyös tud lenni néha. :D10. Játszottál már/játszol fidget spiner-rel?
Kipróbáltam már, de annyira nem volt izgalmas, hogy nekem is kelljen egy.😄Jelöltjeim:
ParkSandraa - A néma srác ablaka
dorinasz_ - Video Diary
tie-up-a-ribbon - Megkötözött énekesmadár
Ennyi lett volna.
Hamarosan hozom az új részt!
사랑해! ❤
YOU ARE READING
The Vocalist
Fanfiction°BEFEJEZETT° Yong Ara remekül énekelt, ezért a barátnője biztatására csinált egy szülinapi videót Jiminnek. A lány csak reménykedni tudott abban, hogy legalább megnézik a Bangtan fiúk. Azonban, ami történt, az még több is volt, mint amit elképzelni...