-Wowww Dominic..
-Ce bine că ai veni, am pregătit masa sa cinăm împreuna.
-E aşa de frumos.Baiatul rau sa fie asa de romantic? Nu credeam vreodata. Plin de lumanari fel si fel de bunataţuri, ma reped la o felie de pizza, cand..
-Micuţo, zise el razand, nu te grabi intai va trebui sa mananci un bol de supa,nu vreau sa te racesti."E asa de draguţ si de grijuliu cu mine. Sper doar sa nu isi bata doar joc de mine"
-Haide ciufulici, dute la somn.
-Dar tu unde vei dormi?
-Voi dormi in living pe canapea.
-Nu te pot lasa sa dormi aici, vino si dormi in camera parintilor mei.
-Bine pitico.Ma pun in pat, ma aranjez cand vad ca se deschide usa camerei.
-Ce e Dominic?
-Am vrut sa iti spun Noapte buna.
-Noapte buna.Ma invelesc, ma fac comod si incerc sa adorm cand simt, hii chiar a facut-o, ma pupă pe frunte de noapte buna. E primul baiat care se comporta chiar asa de frumos cu mine.
Iesi din camera si nu dupa mult ii suna telefonul.?-Bă, vino am prins o târfă buna.
-Bă, nu vin nu pot acum sunt ocupat.
?-Tu ocupat, ma faci sa rad, haide ma ca dam si de baut dupa, si dam si o tigara.
-Bine băieţi vin in data.Nu auzisem prea bine ce a spus cel de la telefon, dar la ora asta sa il cheme, mi se pare ceva dubios la mijloc.
Astept sa iasa din casa,trag rapid ceva haine pe mine, ma incalt si imi iau rapid si geaca si il urmaresc. Deodata vad ca intra pe o straduţa intunecata, acolo se afla un grup de baieţi, sigur sunt vreo 10 la numar. Dar ce cauta toţi aici?-Lasţi-ma... lasţi-ma..
Se aude un tipat de fata? Okey ce vor sa faca aici?
-Ei Dominic am prins bucata ta prefarata.
"Wath? Bucata lui prefarat. Acum incep sa ma cam indoiesc de sentimentele mele"
-Haideți sa intram sa nu ne vada cineva si tu javro nu mai tipa si intra de buna voie.
"Cccrr, off vai sper ca nu mau auzit fix aici trebuia sa fie si crenguţa aia?"
-Cine e acolo?
"O vai sa nu vina la mine sunt prea multi"
-Intraţi nu cred ca e nimeni, zise Dominic convins.
Merg in continuare dupa ei, intrand intr-o camera mica si intunecoasa. Oare ce vor sa faca cu acea fata?
?-Şefu eu tot cred ca ne urmareste cineva.
"Happppciiuu" nu nu nu, vai nu pot sa cred acum chiar ma vor prinde.
-Ce avem noi aici? ma ia unul din acea gaşca pe sus.
-Eii eii, si mai bine doua dintr-o lovitura.Incepusem sa tremur, iar celalata fata se uita la mine cu ochi inlacrimati de durere.
-Auuu tâmpitule nu strange asa de tare, tip eu.
Dominic auzindumi vocea se intoarce..
-Ema??
-Şefu o şti?
-Nu nu o cunosc mi se parea cunoscuta.Nu ma cunoaste? m-am inselat chiar un baiat ca el nu s-ar uita la mine.
-Buna micuţo, zise unul dintre tip suflandu-mi fum de tigara in gura.
-Iau mai usor Mihai, de ea vreau sa ma ocup eu personal, zise Dominic."Oare ce imi va face? o lacrima mi se prelinge pe obraz, el strangandu-ma de mana."
-Ce e papuşa te doare? Las ca te rezolv eu pe tine.
El nu e Dominic pe care eu il stiu, ma strange tare de mana si ma azvarleste afara.
-Ema, ce cauti aici tu trebuia sa dormi.
-Tu ce cauţi aici Dominic? zic eu plangand.. Esti un monstru, mi-ai invetit mana.Vrea sa imi atinga din nou mana, dar mi-o trag.
-Ema..
-Nici un Ema, ai zis ca nu ma vei rani, chiar esti un baiat rau si pe deasupra si fumezi.."Vreau sa plec cand.."
-Ema stai te rog, pot sa-ti exp....
Nici nu apuca sa termine ce avea de zis ca eu plecasem,sunt dezamagita de el.
Urc in camera mea,inchid usa ca el sa nu vina aici..
*cioc-cioc* nu deschid sigur e el.-Ema te rog dechide-mi.
*ar trebui sa-i deschid totusi chiar il plac..
-Da, Dominic,ma uit suparata la el.
Ma ia in braţe.-Ema,imi pare rau nu am vrut sa te ranesc, imi ia mana vanata si mi-o saruta. Chiar imi pare rau,varsand si el o lacrima.
-Totul e in regula.
-Chiar ma ierti?
-Da, luandul si eu in braţe. Intra haide,afara e frig.Ne asezam impreuna pe canapea in fața şemineului.
-Dominic,eu sper ca ai mei sa fie bine..
Cand suna telefonul..
CITEȘTI
Povestea Emei
RomanceEma - o fire blânda , calmă, draguta, o raza de soare. Dominic - bad boy, tip dur, fire blândă, un colt de rai. Mii de certuri, mii de impacari. O poveste de dragoste. Dar totul se naruie intr-o secunda...un moment de neatentie. Ema ajunge sa traias...