Capitolul 9 - Un nou inceput

972 51 17
                                    

          Dupa bataie se deschide usa dubei.. Erik era tot vanat la ochi, deci se pare ca Dominic il batuse cum a spus..
       
      -Coboara esti libera, esti a lui.. dar nu uita ce ti-am zis sigur pe Mara o vrea. Acum dispari.

      S-ar din duba si fug spre el.. dar poate ca ce zise Erik e adevara... el o imbratisa pe Mara.

           -Cat me-ai lipsit, si o saruta.

     Nu rezist psihic sa vad asa ceva fi fug sper sosea sa merg spre casa.. Ma opresc langa un bloc, era intuneri nu stiam exact unde sunt.. dar Ema nu te uita inapoi continua drumul va fi mai bine asa.
      Intr-un final ajung acasa, nici nu il salut pe tata si merg sa ma arunc in patul meu.

             -Ema ce ai patit? De ce tie fata vanata?
             -Poveste lunga tata, acum lasama singura..
             -Dar de ce plangi?
             -Mai bine nici nu il conosteam....

      
        Dupa 2 luni:

         Da in acest timp Dominic nu mai vorbise nimic cu mine nu imi spuse nici ca ma lasa nici ca mai vrea ceva de la  mine. Zi de zi de mana cu Mara a lui. Cand ne mai intalneam pe holurile scoli ma mai impingea intr-un perete, dar e ziua in care voi scapa de toate astea. Da eu cu tata ne mutam in America pentru ca am primit o bursa scolara acolo dar sa nu ne grabi mai e maine la scoala si apoi dupamasa pe la ora 16 porneste avionul.

        Imi pregatesc valiza si ghiozdanul pentru maine, ma culc destul de tarziu, sper sa reusesc sa ma trezesc maine dimineata.
        
          -Ema, trezestete haide e ultima zi de scoala nu cred ca vrei sa intarzi.

     Imi fac rutina de dimineata,cobor jos sa imi iau pachetul pentru scoala si urc in masina cu tata si pornim spre scoala, dar in drum tata se opri brusc langa un magazin pe o strada ciudata.
       

      Se vede ceva dupa coltul magazinului, cobor din masina sa ma uit mai atenta. Il vad pe... Dominic? Ce naiba face el aici? E singur si fumeaza si il aud mormaind "de ce ai plecat? de ce mai lasat? dupa cate am facut pentru tine"...

           -Ema vino!

    Dar, continuam drumul spre scoala.
         
           -Ema.
           -Da Iuli?

    "da in aceste doua luni am reusit sa imi fac o prietena, ea e Iulia si e in aceeasi clasa cu mine, ne intelegem destul de bine"

            -Ai auzit ce se zvoneste de cateva zile?
             -Nu Iuli, spunemi.
             -Ei pai, Mara la lasat pe Dominic, multa lume spune pentru ca nu o satisfacea destul in pat, alti ca a rapit-o din nou Erik si nu e exclus sa se fi intors ea de buna voie la el, nu stiu ce io fi facut Dominic.

      Deci asta murmurea el dupa magazin. Oare chiar sa dus acea fata de buna voie? Dar ce imi bat eu capul cu ei oricum azi plec.

             -Iuli, am uitat sa iti spun, astazi la 16 plec cu tata pentru bursa din America. Vrei sa ne conduci la avion?
              -Deja pleci? Stiam ca vei primi bursa dar nu chiar asa de rapid. Vreau sa sti ca ma bucur pentru tine si de si nu ne stim de prea mult timp imi vei lipsi.
               -Si tu mine. Dar pana sa plec m-am gandit sa mergem in parc la o inghetata.
               -Nu ar strica, zise Iuli zambind.
    
         Dupa cursuri plecam impreuna la o inghetata dupa cum am spus.

             -Una de piersici si una de capsuni va rog.

          Primim inghetatile si ne punem pe o banca. La cateva banci distanta il vad venind pe Dominic, teapan de beat si fumand continu si se aseaza pe o banca.

              -Wow acea fata chiar insemna mult pentru el de la distrus in halul asta.

               -Da.. "si raman fara cuvinte."
    
      Din perspectiva lui Dominic:

      "De ce am lasat-o pe Ema? De ce nu m-am gandit ca Mara dupa atatia ani petrecuti cu nenorocitul ala va vrea sa stea cu el? De ce subt asa de tont? Acum nu are rost sa imi plang de mila sigur a primit deja bursa care o visa de mult si e plecata deja in America..

           -Sefu, care e treba? Ce e cu atata bautura, atatea tigari?
            -Ema nu ma mai vrea si ca un prost am ales-o pe nemernica de Mara si Ema sigur e plecata deja in America cu bursa ei..
             -Sefu, dar Ema era la cateva banci distanta de tine, acum 2 minute cred ca a plecat, o vazusem cu Iulia.
             -Deci nu a plecat.. Ce spui as mai avea o sansa cu ea?
             -Nu stiu ce sa spun, ai spus de fata cu ea atunci la bataie ca o alegi pe Mara si nu pe ea nu cred ca te mai vrea..
              -Eu tot as vrea sa stau de vorba cu ea, am fost un tont si sper sa ma ierte..
 
     Ajung cu Iuli la mine acasa si il vad pe tata cu toate bagajele pregatite la usa. Imi va fi dor de locul asta, dar multe momente sper sa nu mi le mai amintesc niciodata. Urcam in masina si o luam spre aeroport..

   
        Fug spre casa grabit sper sa nu fi plecat...

           -Mamaaaaa, tip ca un descreierat.
           -Da, Dominic.
           -Nu sti,vecini nostri au plecat?
            -De vreo 15 minute bune s-au dus de aici, de ce?

    "Oare la care din cele 2 aeropoarte s-au dus? Cred ca la cel din capatul orasului. Alerg, sper sa nu o pierd asa..."
       
        Insfarsit voi avea un nou inceput, voi putea uita toate momentele urate petrecute aici.

          -Avionul 15 spre America, va pleca in 5 minute va rugam imbarcativa.
            -Heide Ema, iati ramas bun si sa mergem.
             -Iuli imi vei lipsi, tinem legatura pe Skype, o imbratisez si plec.

        Ajungem la avion ne lasam bagajele unor oameni, si uracam la bord. Ma asez pe un scaun.

                -Punetiva centurile s-ar putea sa avem niste turbulente dar nu va panicati.

      Nici nu termina bine de spus ca avoinul porni..

       -Buna, avionul spre America nu stiti a plecat?
       -Daca va grabiti s-ar putea sa-l mai prindeti, e primul la stanga.

      "Sper sa nu fie prea tarziu. Ies pe pista de avione.. Si vad avionul Emei decoland..."

         -Emmmaaaaaaaaaa, speer ca ma vei putea ierta vreodataaaa te iubescccc...

 
        Ma uite pentru ultima data la orasul meu, si il vad pe Dominic strigand din genunchi spre cer...

Povestea EmeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum