Capitolul 19 - Iubirea

1K 56 21
                                    

          --Iubito, stiam că nu mă vei lăsa aşa uşor..

          Auzindui glasul dulce, începusem să lăcrimez. Chiar aveam dreptate că trăieşte. Mă bucur ca nu m-am lasat bătută şi că nu l-am pierdut.
          Fug spre el si îl îmbrăţisez cu toată puterea mea.
   
           --Uşor iubire, rămân fără aer, spune el râzând.

           Încep să îi sărut creştetul capuli, apoi obrăjori lui fini până ajung la buzele lui moi si dulci

             Deşi e aproape sănătos,el tot trebuie să facă un repaos.

            În cearcă să se ridice de pe acel pat. Nu se poate numi chiar pat e o masa din fier, si e rece.
  
          --Dragule ai grijă.

           Îl prind de braţ înainte să cadă. Medicul se uită la el şi îi spune:

           --Până te vei reface complet si puterea îţi va reveni va trebui să stai într-un caun cu rotile.
            --Nu se poate asa ceva,incepe el să strige.
            --Domnule,vă rog calmaţi-vă aşa e cel mai bine.

            Dau şi eu din cap afirmativ. El suparat raspunde "bine". Sper să îşi revină cât de curând. 

            Îl urcă într-o ambulanţa şi pormim spre casă.

            Acasă pregătesc o baie călduţa. Îi fac patul şi îi fac ceva de mâncat. Îl spăl, îi dau de mâncarea şi îl adorm.

     
       Dupa 2 luni:

    După mult antrenament de umblat, si după multă fizioterapie, Dominic îşi revenise pe picioarele lui.
     Acum e iarnă. Afară ninge, mai sunt câteva zile până la crăciun.
     Eu cu Dominic fiecare dupămasă o petrecem împreună în faţa şemineului jucând monopoli.
     
       --Din nou ai pierdut iubito, spune el rânzând.
        --Nu e corect, încep eu să mă prefac că plâng.
      
         Vine spre mine si mă ia în braţe: "Gata iubito, iţi mai dau o şeansă".

            De data aceasta am o strategie mai bună. Cumpăr doar terenurile mai scumpe şi îmi iau case pe ele. De data asta sigur va pierde.

           --Iubito,de data asta mai bătut, începe el să se smiorcăie.

        Mă ia în braţe şi mă aruncă pe podea. Înce să mă tăvălească pe jos. Iau o perină de pe fotoliu şi i-o arunc în cap.

             --Plăpădito, şi ia şi el o perină în mână.

           Ne batem până el din greseală în loc să mă pălească cu perina mă lovi cu mâna pe obrazul stâng cu cicatricea.
      
            --Auuuu, şi încep să îmi curgă lacrimile.
            --Iubirea mea,nu am vrut.

        Îmi mângâie şi sărută obrazul. Zâmbetul lui îi dispăru. Se îngrijoră pentru mine.

       După câteva ore, iubirea mea se gândi să ne pregătim încet de crăciun.

         Îmi trecu durerea de obraz. Acum totul era bine. Ne urcăm în maşină şi pornim spre magazin.

           --Unde găsim decoraţiunile de crăciun?
           --La raionul 13.

          Nu ai cum să nu observi raoinul cu decoraţiuni. Betele sclipitoare şi colorate, luminiţe strălucitoare, globuri cu oameni de zăpadă si fulgi de nea. Eram ca în rai. Sărbătoarea de crăciun e preferata mea.

            --Iubire uită-te la mine. Sunt un ren, spune el amuzat.

          E aşa de drăgălaş. Avea nas de ren care lumina şi corniţe de ren. Îmi vine să-l mănânc la ce dulce e.

             --Eu sunt renul lui moş crăciun, eu sunt renul lui moş crăciun. Şi sunt supărat acum, ma lăsat sania în drum.

         Începu să cânte ca un copil de grădiniţa. Oameni se uitau ciudat la noi, dar eu mă distram de minune alaturi de el.

           După ce cumpărasem tot ce aveam nevoie. Ne indreptam să cumpăram un brad mai mic.
            Brăduţul care l-am ales e mic şi îndesat, de un verde inchis si frumos.

          După 5 zile:

        Încă 2 zile şi e crăciunul. Eu mă pun să pregătesc prăjituri din cartea de bucate a mamei. Dominic se puse să cureţe geamurile şi uşile casei. Împreună urmă să ştergem praful şi să splăm covoarele.

    Spălatul covorelor a fost nasol deoarece el mă udase pe bluza si mai că nu îngheţa pe mine asa de frig era afara.

      Terminăm curăteline şi luam meritata odihnă.

       Dimineaţa mă trezi cu o tavă cu biscuiţi si lapte cald lângă mine. Simt ca mi se umple inima de fericire cand il vad asa de grijuliu. Ne punem în pat şi mâncăm împreună.

         --Sunt contele dracula, spuse el cu nişte sticsuri în gură.
          --Eu sunt domnul mustăsescu, spun eu cu mustaţa de lapte.

        Fiecare zi alaturi de el e un moment de neuita. Cand sunt cu el mă simt bine. Ma simt in largul meu. Si imi place ca suntem deschisi unul faţa de celalat.

         Azi e marea zi. Ziua crăciunului. Eu abia astept sa fie urmatoarea dimineata sa vad ce imi va aduce moşul. Eu şi Dominic ieşim afară să construim un om de zapada.

          --Iubito haide să facem un concurs. Cine are cel mai frumos om de zapada câştigă.

         Ne punem amândoi pe treabă. Omul meu de zapada desigur va fi mai frumos decat al lui. Baieţi nu se prea pricep la aşa ceva.

          --Serios iubire? O creangă pe post de nas? Nu ai găsit nici un morcov în bucătarie,spun eu râzând.

        El mă ia pe sus. Ne tăvălim amândoi în zăpadă. Îmi intrase zapada până şi în ciorapi.

        Ne punem in faţa şemineului să bem un ceai fierbite.
  
         Adorm in braţele lui calde care pe la miezul nopţi mă poartă sus în camera mea. El nu plecă în camera oaspeților să doarmă singur ci se puse lângă mine. Ador să dorm lângă el.

           Dimineaţa eram nerabdatoare sa vad ce îmi aduse moşul cobor scările şi....

Povestea EmeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum