--Surpriză
E aşa de romantic. Din petale de trandafiri pe covor scrise "Mulţumesc". Iar pe pat un alt mesaj din petale de trandafiri cu "Te Iubesc". Pe noptieră era o cutie, două pahare şi o şampanie. Bine şampanie de copii, nu prea sunt eu cu alcoolul.
--Dominic, e grozav. Nu voi regreta niciodata că te-am iertat.
--Draga mea, te rog deschide cutia de pe noptieră. Acoli mai ai o mică surpriză.Deschid cutia. Înăuntrul el era un lănţişor de aur. Cu un pandantiv în formă de inimă şi gradat pe el E+D. Îmi place la nebunie.
Îi sar în braţe şi îi mulţumesc pentru tot. El se pune să deschidă şampania dar a fost o încercare eşuată. Jumatate de şampanie udă tavanul şi covorul.
--Ţi-am spus de o grămadă de ori să nu agiți sticlele şi apoi să le deschizi, îi spun eu râzând ştergândui faţa cu un prosop.
Ne punem pe marginea patului. Ciocnim o data pentru noi ai o data pentru sănătate. Apoi ne punem să bem. Între timp din sertar scoase şi o cutiuţa de prăjiturele.
Ne-am rasfăţat după care el mă aruncă în pat. Începu să îmi gâdile burtica cu năsucul lui rece.
--Dominic termina, zic eu aproape fără aer de la atata râs.
--Bine prinţesă. Azi facem ce vrei tu, dar într-o zi va fi rândul tău să faci ce vreau eu.Şi începu să îmi sărute gâtul şi să îmi mângâie corpul. Încet începu să mă sugă de gât lăsându-mi o mică urmă spunâmdu-mi "micuțo te iubesc şi vreau să am mare grijă de tine". Adormim îmbrățişaţi ca seara trecută.
Dimineaţa mă trezesc. Ce bine că azi nu avem de mers la şcoală deoarece se repară înstalaţile de apă. Îmi fac rutina de dimineaţa si cobor jos la restaurantul hotelului.
Îi cer lui Victor o tava pe care să îmi pună o cană de cafea şi pâine cu ou tăiată în formă de inimioară şi lângă ea un pic de gem.
Urc în camera. Dragul de el, încă doarme. Am să încerc să nu îl trezesc. Pornesc televizorul şi mă uit la un serial spaniol.
--Draga mea, unde esti?
--Lângă tine dragule, zic eu râzând deoarece el tot dădea cu mâna prin pat să mă caute. Ți-am adus micul de jun vrei sa papi?
--Da dacă îmi dai tu, zise el zâmbind cu o faţă somnoroasă.Îi dau să pape şi să bea ca un bebe. E aşa de scump. Dar era şi mai scump de nu vărsa pe el ceai.
Deschid telefonul să văd cât e ora, dar observ ca e 18 iunie. Mai sunt doar 2 zile pană la ziua lui Dominic. Cum am putut uita? Trebuie să îi fac ceva special. Anul acesta face 19 ani.
--Dragule, merg să duc astea la bucătărie şi o să ies până în oraş să îmi iau nişte haine.
"Nu veam o scuza mai buna de a merge să găsesc un local în care să îi țin petrcerea"
--Bine, nu sta mult. Eu o sa mai dorm sunt foarte obosit.Cobor, las ce aveam de lasat la bucatarie si o sun pe Erika să vină să mă ajute cu petrecerea. O sun si pe Iulia să anunţe toți prieteni lui Dominic că ziua lui va fi tinuta în America la ora 18, dar încă nu se ştie exact locul şi vor fi anunţat mai târziu.
Caut împreună cu Erika un local frumos, nu prea luxos că nu prea am bani. Dar să fie un local bun pentru o petrecere speciala.
În cele din urmă găsim un local destul de mărişor. E localul Symphony. O sun pe Iulia şi îi dau toate detalile despre locaţia unde ba fi ţinută marea pentrecere.
Mergem spre mol să luăm baloane şi alte decoraţiuni pentru petrecere. Întrăm într-un magazi numit Haotic. Are de toate în el deci nu cred ca nu am gasi decoraţiuni.
Aleg baloane de culoarea roşie şi albastru. Culorile lui preferata. Baloanele vor fi în forma de inima si voi merge să le umflu cu heliu să plutească în încapere. Avem nevoie şi de câteva tuburi de confeti. Desigur să nu uităm lumânările cu cifrele 1 şi 9. Ne mai trebuie şi cateva artifici mici şi nişte panglică decorativa să facem din ea fundiţe şi să punem pe scaunul fiecarui invitat.
Eu pornesc spre umflat baloane,iar Erika merge cu panglica pentru fundiţe.
Ne reîntâlnim în Symphony unde observ că nu au glob disco.
--Văd că glob disco nu aveţi,dar fum colorat aveţi?
--Nu. Va trebui să închiriați.Aranjăm tot. Erika a dat o raită din nou molului să aducă un glob disco, între timp eu închiriasem fumul care va fi pe şcenă în timp ce vom dansa.
Bun totul e bine. Mai avem de comandat mâncarea şi cred că vom lua şi o piniata.
*Dringg, dringg* e Dominic.
--Da scumpule.
--Unde esti? Eşti bine? De ce nu ai ajuns încă acasă e deja ora 16.
--Dragule sti cum trece timpul cand esti la cumparaturi.
--Da. Dar unde esti vreau să vin după tine.Am puso. Dacă vine după mine si află ce planific?
--Scumpo..
--Da poţi veni după mine în faţa la Shişa. M-am oprit la o inghețata cu noua mea prietena Erika.
--În 10 minute ajung.Mă grăbesc să ajung în faţa la Shişa să nu îşi dea seama de petrecerea surpriza. Ies rapid din local, dar peste drum era Dominic stă să treacă strada.
--Draga mea, ce faceai în Symphony?..
CITEȘTI
Povestea Emei
RomanceEma - o fire blânda , calmă, draguta, o raza de soare. Dominic - bad boy, tip dur, fire blândă, un colt de rai. Mii de certuri, mii de impacari. O poveste de dragoste. Dar totul se naruie intr-o secunda...un moment de neatentie. Ema ajunge sa traias...