Mie frica... dar nu pot sta aici fara sa vad cine imi da tarcoale casei. Cobor scarile speriata,vreau sa merg in bucatarie sa i-au ceva cu ce sa ma apar, cand din spate ma prinde cineva de mana.
-Am prins-o sefu.
-Bravo.
-Dami drumul, incep eu să strig si sa ma zbat.
-Legati-o la ochi sa nu stie unde o ducem.
-Lasati-ma in pace...Strig fara rost nu ma aude nimeni,acei oameni ma duc nu stiu unde, stiu ca sunt intr-o masina cel putin aud asta. Cum ma bagă in masina cum călcă pedala.
Din perspectiva lui Dominic:
"ce naiba sa auzit? A venit tatal Emei? Cand au zi ca o pot lua pe mama ei dimineata la prima ora nu ma gandeam ca la mai 1 noaptea. Dar totusi sa ma uit pe geam. Vad doar fum si o masina care porni din fata casei ei cu o viteza de nedescris.Oare ce sa intmplat? Am o simtire ca ceva nu e bine. Nici nu apuc sa ma schimb de pijamale ca imi iau rapid o geaca si o tulesc. Usa casei ei e deschisa larg sigur nu-i a buna, cred ca a fost rapida. Urc rapid in masina mamei,ce bine ca nu lucra pe noapte. O iau la goana si eu dupa masina..."
Ce ciudat motorul masini se opri, si auzeam soapte..
-Luati-o si duceti-o in camera nearga.
Camera neagra? Oare ce ar insemna asta? Ma iau pe sus si ma duc pe niste scari inalte, trecem pe langa vreo 2 usi si ma arunca intr-o camera unde podeaua era umeda..
-Dai jos eşarfa de la ochi.
"Vai era si cazul deja ma dureau ochi."
-Buna papuso,vine si imi ia fata in mainile lui.
-Da-mi drumulllll...
-Tu sa taci, si imi trazni o palma de mi-a inrosit fata mai rau decat o rosie.
-Veti vedea ca nu veti scapa usor.
-Hahaha, fetito aici nu te va gasi nimeni nu ai scapare si de nu te supui sefului poate nu vei iesi vie de aici, zise unul zambind.
-Shiiittt vine seful.Toti facura o liniste ca de mormantare cand intra in camera un baiat ciudat, parul lung, mai pe scurt pletos, ars pe unul din obraji si un pirsing nasol in nas.
-Eii eii, ce avem noi aici?
-Fata pe care ati cerut-o sefu.
-Stiu asta, doara nu-s tampit, ziceam si eu asa, zise tipand la acel baiat. Oo draguta de tine te-ai speriat de mine?
cum sa nu te speri cand cineva e calm di dintr-o data tipa? Si cum sa nu iti fie frica dupa ce unul din acea gasca iti trazneste o palma? E penibil asta..-Ei na, papusico degeaba taci tu asa linistita, iti voi pune niste intrebari iar daca raspunsul lor nu e corect sau refuzi sa raspunzi, poi va fi mai rau pentru tine, si incepe sa rada ironic.
-Nu ma poti obliga sa fac ce vrei tu, si odata si odata cineva tot va veni dupa mine si ma va salva vei vedea.
-O scumpo cine? si incepu sa rada cu pofta.
-Dominic.
-Vai mor, lasul acela. Nu prea cred ca vei pleca prea rapid de aici.
-Vei vedea va veni si ma va lua de aici.
-Daca tu spui mucoaso. Auzi daca tot il cunosti tu pe acest Dominic si daca tot va veni dupa tine ia sa ne raspunzi la niste intrebari despre el. Suntem de multa vreme cu urma dupa el, dupa ce mi-a ar obrazul pentru o fata tot il caut asa ca ia sa vedem.. zine unde se ascunde de noi? Unde are sediul cum i se zice?Acest ha dicapat ma induce in eroare, unde sa se ascunda? La el acasa? Si ce sediu? E spion sau ce?
-Nu stiu de nici un sediu, si sta unde sta deobicei, acasa.
-Vai proasto.. sediul unde e mai intreb odata? Si unde se ascunde? El nu e de aici, el e din Las Vegas, a fugit aici dupa ce mi-a ars fata dupa cum tiam zis. Deci unde e?
-Nu stiu.Auzind astea imi dadu un picior in burta.. lacrimile incep sa curga..
-Nu il cunosc asa de bine, lasatima in pace..
-Il cunosti bine nu-l cunosti asta e problema ta, dar deaci oricum tu nu pleci fara sa mi te supui.Imi facea semn sa ma ridic de jos, cu frica ma ridic si ma arunca in genunchi scotandusi cureaua de la pantaloni...
-Ceee.. ce vreii.. sa sa imi faci??
-O surpriza.. zise el sarcastic.Ma lovi cu cureau peste obrazul stang, acelasi obraz care si lui ii era ars.
-Vezi nu e chiar asa de rau eu nu te voi arde te voi lovi pana vei avea obrazul distru ca al meu.
Ma lovi continu eu tipam si plangeam de durere dar lui nu i se face mila.
-Sefu e prea mult deja.
-Mie nu imi spune nimeni ce sa fac. Poate vrei si tu."Incepu sa imi curga sange din fata, nu mai imi simteam obrazul stang de loc."
Din perspectiva lui Dominic:
"cine are treaba cu micuta mea? Si unde naiba a disparut masina aiai? De ii prind pe nemernici care mi-au furat-o ii distrug. Oo uite cred ca acea e masina. Ma apropriu, cobor din masina, si inspectez masina suspecta. 55 ERK? Ce? Erik, ce cauta el aici? Credeam ca l-am pierdut cand plecasem din Vegas.. dar de ce a luat-o pe Ema ce vrea de la ea? Uite o lumina ciudata la etajul 2 de la acel bloc.. urc grabit scarile si intru in prima camera, nu e nimeni, aa si nu va speriati am la mine un cutit si o bata totusi nu urmaresc niste talhari cu mana goala. Mai trec de o usa si intru in a treia incapere, sa stiti aici zici ca e ceva labirint. Intru si il vad pe Erik lovind-o pe Ema pe fata cu cureau? De ce ce ai facut ea lui?"
-Las-o nenorocitule, pe mine ma cautai nu pe ea. Nu mi-o nenoroci.
-Uite cine a venit.. Dominic viteazul... Uite acum admira e deja nenorocita ca si mine, rase malefic.Dominic cazu langa mine pe podea si imi magaie fata..
-Ema imi pare rau ca nu am ajuns mai rapid.. O sa te distrug pentru ce i-ai facut....
-Cum baiete? si doi baieti il prinsera pe Dominic de maini.
-Duteti fata de aici, ma ocup singur de jegosul asta.
-Lasati-o in pace....
-Daca vrei asa mult acea fata.. Maine la ora 15 te astept langa padurea din capatul orasului, la o lupta, doar noi doi, un box cinstit, si cine invinge ea fetita.Vai Dominic nu te baga in asta te va distruge si pe tine.
-Bun asa facem..
CITEȘTI
Povestea Emei
RomanceEma - o fire blânda , calmă, draguta, o raza de soare. Dominic - bad boy, tip dur, fire blândă, un colt de rai. Mii de certuri, mii de impacari. O poveste de dragoste. Dar totul se naruie intr-o secunda...un moment de neatentie. Ema ajunge sa traias...