Capitolul 21 - Confuzia

431 24 13
                                    

Îl iau pe Puffy şi îl duc direct la baie.
--Puţin mai caldă apa dragule nu vreau să se răcească mai tare.
Îl şamponăm bine bine şi îl uscăm cu uscătorul. Atâta se distra Puffy scotea limba din gură să io sufle ventilatorul ca şi cum şi-ar scoate capu afara din maşină.

Ne pregătim de somn. Îi pregătim şi lui Puffy un pat drăguţ şi călduros pentru prima lui seară în noua casă.

--Iubito, iar nu am loc de tine în pat.
--Nu ai loc iubitule? zic eu sarcastic, in timp ce il iau in braţe şi imi pun un picior pe el (ştiți cum mă refer😂)
--Iubita mea, in fiecare zi mă uimeşti. Eşti ca o dulceaţa.
--Da iubire, o dulceaţă ce nu stă în borcan.

Mă ia în braţele lui şi începe să mă gâdile.
--Piticania asta e foarte glumeaţa astăzi seară. Hai să nu râd doar eu să râdă şi ea.

Il ador efectiv cand face din astea cu mine. Deşi uneori e enervant tot e foarte romantic.
Adorm intr-un final in braţele lui.

**Bip,bip, ați primit un mesaj**

Ok, sunetul ăsta mă trezeşte din somn. Îmi verific telefonul. Neh nu e al meu. Inseamnă că doar a lui Domnic poate fi. Oare cine il cauta pe el la ora asta?

Hmmm, un număr ce nu e în agenda lui şi un răspuns sec "Da". Ii deblochez telefonul dau la mesaje, ce sa vezi? Nici un alt mesaj cu acea persoana doar acel "Da". Sigur imi ascunde ceva, dar ce? Sper doar să nu fie de rău.

Din perspectiva lui Dominic

Ce tot face pitica asta de tot e luminos in cameră? Mă întorc subtil să nu observe ca nu dorm, şi trag cu ochiu spre ea. Se uita in telefonul meu dar nu stiu ce avea de vazut,mesajele ce nu trebuie ea sa le vada le-am sters, si nu cred ca la ora asta mio fi raspuns cui iam scris mesajelor. Ehh e bine se va culca si ea, nu are nimic suspect de vazut...

Nu stiu de ce tot imi bat capu sa vad de la cine e mesajul, oricum nu am cum sa aflu. Maine daca se va comporta ciudat sau ceva il voi pune pe unul dintre veriosri mei sa il spioneze. Pe un var mai departat pe care Dominic nu il stie. Să facă pe ochi din umbră. Sper doar să nu se fi băgat in alte belele sau mai rău să mă înşele...

DIMINEAŢĂ

Mă trezesc.. Ema încă doarme. Aud telefonul sunând de două ori. Îl ridic de pe noptieră şi că un mesaj si un apel nepreluat.

Trag prima pereche de pantaloni care o am la îndemână, un tricou oarecare, geaca şi ghetele în picioare şi cobor jos.

Ham-Ham..

Serios Puffy? Un moment mai bun de a lătra nu ai găsit.
--Shhhtt..

Sun numărul despre care vă povesteam şi răspunde cam cu greu..
X- Da, Domic. Credeam că iar mă laşi baltă.
- Nu draga mea. De data asta nu ți-am zis că te vreau cât se poate de serios?
X- De ce vorebeşti aşa încet? Ieri îmi urlai că mă iubeşti şi acum deabia te aud, ce sa întamplat?
- Aaaa, aseara au ajuns ai mei si inca dorm. Iartă-mă dar mai tare de atat nu pot vorbi.
X- Aha, înţeleg. Dar râmâne cum am planificat la 10 la cafeneaua din colțul străzi mele.
- Am o problema.
X- Iar mă laşi pentru ca ai de facut ştiu eu ce pe acasă?
- Nuuu, ţi-am zis că acum sunt serios, dar nu ai putea ieşi acum în faţa blocului să ne vedeme că aduc eu cafeaua.
X- Hai măi. De ce nu vrei să fi romantic să stăm la cafenea nu in faţa blocului.
- Promit că diseară ies cu tine in club dar acum cafeaua in faţa blocului.
X- Bine. Sper ca diseara sa nu ma dezamagesti ca de alte dăţi.

Şi pornesc spre X

-EMA-
Dau cu mâna prin pat, nu îl mai simt pe Dominic lângă mine. De aia imi e mie asa de rece. Unde e oare? Cred ca sa dus jos să îmi aducă iar mâncarea la pat drăguţul de el.

..Dupa jumatate de ora..
A trecut cam mult timp.. ce tot face, nu mai urca sus? Imi iau pufoşenile si cobor jos.

-Buna dimineaţa Puffy.
-Ham-Ham..
-Dominic, dragulee!!!

Nici un semn nimic.. oare unde o fi? Unde a plecat? Cu cine se vede? Să aibă oare legătură cu acel mesaj? Sper ca nu e iar in belele....

Va urma...

Sper să vă placă şi vă cer mii de scuze ca doar acum apare capitolul 21. Nu prea am avut timp de postat si si inspiraţia mia cam lipsit, dar promit acum sa nu va dezamagesc. Dacă au apărut greşeli gramaticale îmi cer scuze.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 27, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povestea EmeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum