Egoist -8-

17.4K 660 73
                                    

YEEAPP YENİ BÖLÜMM. ŞİMDİ ARKADAŞLAR İLK OLARAK BU BÖLÜMÜ YENİ TANIŞTIĞIM AMA ÇOK SEVDİĞİM ÇOK DEĞERLİ YENİ OKUYUCUMA İTHAF EDİYORUM VenusMyPlanet SENİ SEFİYOM BEBEEEM. NEYSE OY VE YORUMLARI ARTTIRMAYA GAYRET EDELİM. LÜTFEN EĞER OKUYORSANIZ EMEĞİMİ ÖDÜRLENDİRİN...

Saçlarımı havluyla kurularken odaya girdiğimde Berk yatakta Buğra’la uzanıyordu. Ellerinde birinde telefon ötekinde ise tablet vardı. Dün eve vardığımda babamı hiç görmedim, bugün de. Onun suratını görmeden yaşamaya mı çalışıyordum bilemiyorum. Sevgililer gününü çok ağır bi şekilde atlattım. Yani ağırdan kastım yine o aptal sevgililer günü filmlerini seyrettik. Ama bir fark, bu sefer Buğra’la seyretmemiz olmuştu. Buğra ise hiç düşündüğüm profili çizmedi bana. Sürekli fikirlerimiz çakışıp durdu. Mesela o aşka inandığını söyledi. Ben? Ben kesinlikle katılmamakla beraber kınıyorum. Iyk. Romantizm bana göre değil. Aşk dediğin kitaplara olur, filmlere olur, PES, FİFA 2014’e olur ama insana olmaz.

“Ne yapıyorsunuz bakalım” dedim yanlarına yatarken.

“Flappy Bird de rekor kırdım.” Yine mi şu aptal oyun. Bu kuş uçamıyor abi. Forever Angry Birds.

“Rekorunuz kaç beyler” Buğra dilini dışarı çıkartmış ve işine odaklanmıştı ki o lanet çarpma sesiyle telefonu neredeyse parçalayacaktı.

“Hah benimki 82” dedim göğsümü gere gere. Ne yani siz yapın da 82, görelim bebekler.

“Benimki 119 ha hay” dedi Buğra. Pisliğe bak. Oha lan parmağın uyuşur yapa yapa.

“Benimkisi se 93 üzgünüm Buse ama seni geçtim” dedi Berk. Bir dakika ya Berk’in rekoru nasıl bu kadar fazla ya? Taş çatlasa 6 yaşında bu çocuk. Seneye 1. Sınıf ve 93 yok artık ya.

“Oha be çüş yuh deve, siz ne yapıyorsunuz lan ne içiyorsunuz da bu oluyor” yok artık ya yok artık.

Saçımı havludan kurtarıp masanın üstündeki tokayla sıkı bir atkuyruğu yaptım. Sinirden ben de telefonumu aldım ve rekor kırmak işin uğraştım. Hadi be kuş hadi lan, acele çarpma hayır olamaz ha- Allah kahretsin senin gibi kuşu çarpıl emi kâfir.

“Lan 80’de yanılır mı lan?” diye bağırdım. O sırada telefonu bir yerlere atmamak için kendimi çok zor tuttum.

“Sakin ol Buse, kızım ben acıktım ya” dedi gülümseyerek. Berk de aramızda bize bakıyordu.

“Bir yerlere gidelim mi?” diye sormasıyla Berk’in “Evet, evet” çığlıklarını duydum.

“O zaman şöyle yapalım. Bir yerlere gitmeyelim pizza veya hamburger söyleyelim” ilk tercihim güzel bir pizza oldu. Bunun üzerine hepimize birer orta boy pizza söyledik. Evet, ben de dedim Berk o pizzayı nasıl bitirecek diye fakat Buğra’nın söylediğine göre doymadığı zamanlar bile oluyormuş? Zilin çalmasıyla Buğra’nın alt kata inmesi bir oldu. Biz de hala şu mal kuşu oynuyorduk. Ben bir ara Candy Crush oynamaya bile başlamıştım ki pizzalarımız geldi. Beraber yatakta yemek yedik. Annem olsaydı ‘kızım yemeğini doğru düzgün masada ye’ derdi. Ama yatakta yemek de fena fikir değilmiş.

Egoist ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin