Egoist -21-

11.5K 572 142
                                    

EVET, YENİ BİR BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM SELAMLAR SEVGİLER SAYGILAR … ASLINDA KARŞINIZDA DEĞİLİM YANİ HİKAYE KARŞINIZDA AMA BÖVERİN İŞTE YA NEYSE İYİCE SAÇMALADIM BEN

*İYİ OKUMALAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ*

Aniden açılan göz kapaklarım neye uğradığını şaşırmıştı. Bu…bu çok ani bir uyanış olmuştu. Fiyu o da neydi be?

Elimi hemen telefonuma uzattım ve telefonumu elime aldım. Dün sessizde unutmuşum. Saat henüz 5.13’tü. Bu ne ya ben hayatta bu saatte kalkamam.

34 CEVAPSIZ ARAMA

65 MESAJ

Wihu popiyim. Cevapsız aramalara bir göz gezdirdim. Uluç, Burçak, Deniz, Ecmel, VE YANKI!

Beni hangi yüzle aramış acaba? Kalbim acıyor fakat ağlamayacağım. Hayır. Olmaz şimdi olmaz.

Mesajlar. Uluç’tan, Güray’dan, Deniz’den Doğaç’tan ve Cansu’dan dershaneye gitmediğim için azar dolu bir sürü mesaj ve Yankı’dan 23 tane mesaj.

“Buse lütfen telefonlarıma bak. Olaylar bildiğin gibi değil”

“Buse lütfen bak şu telefona”

“Sana anlatacağım”

“Gerçekten ben yazmadım hiç yazar mıyım Buse”

“Ben bunu sana yapamam inan bana lütfen”

“Saat 3.30 da ormanla sahilin birleştiği yerde bir depo var. Oraya gel sana her şeyi anlatacağım. Lütfen gel.”

Ve buna benzer bir sürü mesaj. Mesajları okudukça ağlıyorum. Canım acıyordu kalbim ağrıyordu. Kısacası ergen aşk acısı çeken mahlûkatlar gibiydim.

 Kendimi tekrar tekrar 45. Kattan aşağıya atsam daha iyi hissederdim herhalde. Soğuk bir odada çıplak ve ıslak dursam daha iyi hissederim herhalde.

Onunla ilk tanıştığım zaman bile daha iyi hissetmiştim. Kesinlikle, ben şuan hiçbir şeyi hissetmemeyi dilerdim.

Hemen ayağa kalktım ve lavaboya yürüdüm. Küveti soğuk suyla doldurdum ve kıyafetlerimi çıkartıp içeri girdim. Yukarıdan su akmaya devam ediyordu.

Donuyordum .

Ama umurumda değildi. Neden olsun ki? Ruhum donuyordu ama bir şey demiyordum. Canım acıyordu ama tek kelime edemiyordum. Bunu bana nasıl yaptığını düşünüp duruyordum. Tek yaptığım buydu.

Küvetin içine oturup cenin pozisyonunu aldım ve ağlamaya başladım. Bağırarak ağlıyordum. Sanki bağırırsam bir etki yapacakmış gibi. Sanki ağlarsam çok bir şey değişecekmiş gibi. Ama olmuyordu işte ne kadar istesem de atamıyordum içimden. O artık içimdeydi.

Egoist ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin