Egoist -24-

10.9K 534 121
                                    

SA. *AS DEYİN KAFİRLER* NEYSE BEN PİSLİK YAZARINIZ NİHAHAHA. SEN HALA NE HAKLA KONUŞUYORSUN SADEDE GEL LAN DEYİŞLERİNİZİ DUYAR GİBİYİM, ÖZÜR DİLERİM BİR AYDIR YENİ BÖLÜM KOYMUYORDUM SORRY. HEPİNİZ ÇOK ÖZLEDİNİZ DİMİ, BENİM GİBİ YAZAR ÖZLENMEZ Mİ *EGO* NEYSE BEN BÖLÜM SONUNDA KONUŞURUM TUTMAYAYIM SİZİ ŞİMDİ

İYİ OKUMALAR

Dünyadaki en güzel hissi yakalamış bulunuyorum. En yakın arkadaşlarım yanımda ve hoşlandığım çocuğu da unutmayalım. Hayır, ondan hoşlanmıyorum. Onu ölümüne seviyorum. Ona aşığım lan. İnsan sevdikleri yanındayken yine de aşkını unutamıyor. Arkadaşlarım mı aşkım mı diye tercih isteseler herhalde seçecek bir tarafım olmazdı. İki taraf ta ayrı değerli ama üstünlük sağlayan taraf yok. Uluç mu Yankı mı? saçma bir soru neden her ikisini de seçemiyorum ki? Ne zorunuz var ben ikisini de çok seviyorum. Şimdi karşımda sinirimi bozan tek şey herkesin yanında sevgilisi olması ve benim yalnız olmam.

Uluç Bey Merve Hanım yan yana oturmuş resmen ‘bz çk mtlyz smile smile smile’ pozu verip etrafa gülücük dağıtıyorlardı.

Deniz ve Ecmel, bu ikisi her zamanki gibi kavga ediyordu. Tam olarak sebebini bilmesem de gülerek kavga ediyorlardı.

Burçak ve Rüzgâr, bu ikisi benim favori çiftim. Hiç konuşmadan sanki telepati yoluyla anlaşıyorlardı. Gözler birbirine kenetlenince hayatın akışı duruyormuş lafının canlı örnekleri

Yankı ve Güray, bu ikisi karne konusu konuşan tatlı çiftimiz. Yani ben tek kaldığıma göre bu yalnızların da bir çift oluşturması gerekiyordu. Ve ben yalnızdım. Bu sorun burada

Güray bile Yankı ile çift olmuştu

We pheNim yaNlızLıQ qaDeRimDe WHar

Ergenleşmemek elde değil şu durumda herkesin konuşacak konuları var benim yok. Önümdeki çekici dondurmamdan bir kaşık daha aldım ve telefonumu –Yankı’nınkini- çıkarttım. Galeride gezmeye başladım. Aşırı güzel bir kadınla Yankı’nın fotoğrafını gördüğümde ellerim terlemeye başladı.

What the FUCK.

Kadın da baya güzel haa. Kıskanmamak elde değil. 30’lu yaşlarının sonunda gibi duruyor. Kadın her ne kadar Yankı’ya göre yaşlı dursa da gayet genç ve çekici bir kadındı. Bi de kadın duruyordu Yankı  arkasına geçmiş boynuna kollarını sararak sarılmıştı.

Bk şmdi çk kskndım

Çevirdiğimde bir sürü bu şekilde aynı kadınla fotoğrafları vardı. Olumlu düşün Buse belki ablasıdır. Salak mısın dimi yani ablası olabilir. Mantıklı.

Sonra Yankı’nın birkaç kediyle çekilmiş fotoğraflarını gördüm. Yankı yere yatmış bir sürü kedi üstüne çıkmıştı. Yaşlı bir kadın da ona gülümsüyordu. Sonra bir video buldum ve kulaklığımı cebimden çıkartıp taktım.

İlk başta kapı kapalıydı. Yankı birden ortaya çıkıp elini dudağına götürerek susma işaretini yapıp kapıyı açıyordu. İçerideki kadın şaşırmış bir şekilde gözleri dolmuştu. Yankı elindeki çiçeği kadına vererek kadını öptü ve yanına oturdu. Kadının odanın her yerinde kediler vardı. 3-4 tanesi yattığı yataktaydı. Bir şeyler konuşmaya başladılar. Sanırım kadın huzurevindeydi. Bir dakika?

Yankı?

Huzur?

Evinde?

Yardım?

Ediyor?

Bizim?

Egoist ♕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin