*Július*
Fannie szemszöge
-Kelj fel gönyörűségem!.-hallottam meg az ő hangját.
-Még korán van, hagyj aludni.-bújtam hozzá és éreztem izmos teste megfeszül a fejem alatt.
Hatalmas tenyerével simogatni kezdte a hajamat. Finom volt ugyan akkor határozott. Mikor ennek hatására kinyitottam a szememet megláttam az alvástól kócos haját. Ezen mindig be durcizok, hogy neki miért áll jól és nekem miért olyan mint amibe hat kacsa család fészket rakott. De el hesegettem gondalataimat és egy csókot leheltem ajkaira. Kajánul rám mosolygott és tudtam mi következik. Ha nem kelek ki az ágyból azonnal és nem indulok öltözni, akkor még jó sokáig itt leszünk.(amit nem igazán bánnék;) ) Elindultam a hiányos pizsamámba az ajtó feé. Mielőtt kiléptem volna még vissza kacsintottam rá mire ő beszívta ajkait. Tudtam, hogy ettől mindig elgyengül.
Ma lágyan hullámosra hagytam a hajam és kítűztem egy hullámcsattal. Egy fekete Nirvana felíratú pólót és egy farmer sortot vettem magamra. Mikor kész voltam fel vittem egy kis barack színű szájfényt és szempillaspirált majd távoztam a fürdőből. A konyhába érve anyáék már reggeliztek és a bőröndjeik az ajtóba várakozott rájuk. El is felejtettem, hogy ma repülnek vissza.. Csatlakoztam hozzájuk Shawnnal együtt aki végre kimászott az ágyból, és enni kezdtünk.
Mikor elérkezett a búcsú ideje akkor ismét sírva fakadtam. Nehéz így, hogy keveset látjuk egymást. De ez a mi döntésünk.
Felszálltak. Ismerős volt a helyzet Kitty miatt. Ugyan így köszöntem el és ugyan így Shawnal voltam. A különbség annyi, hogy most egy buliba tartunk és nem haza. Ennyi azért jár.
Biztos felmerül a kérdés, hogy miért tartunk tíz fele egy buliba.. Hát mert Shawn haverjáék tartják és segítenünk kell előkészülni mindennel. Viszonylag központban laknak. Mármint mindenhez közel, egy pár utcára tőlünk.Shawn nem mondta ki az a haver de nem is kérdeztem igazából..Hamar oda értünk. Épp próbáltam beférni az ajtón a sok sörös rekesztől mikor meg pillantottam egy szőke hajú srácot. Ő valószínűleg nem látta, hogy jövünk mivel távozott az emeletre. Mikor végre sikerült be férni akkor elindultunk Shawn vezetésével a nappali fele. Újra ott volt a szőke srác.
-Te ezt, hogy? Az előbb mentél fel.-támadtam le és vágtam értetlen arcot, mire nevetni kezdett a szőkeség és a drága barátom is.
-Fannie hagy mutassam be neked ő itt John Grimes. -kezet ráztunk.
-Heló én Fannie vagyok. De még mindig érdekel, hogy teleportáltál.
-Meglátod. Edward gyere megjöttek!- a felszólítás után egy perccel megjelent mellette egy ugyan olyan kinézetű srác mint ő. Ezen nevetnem kellett.Mit is hittem.
-Áh hogy ikrek. Örülök a találkozásnak.-ráztam kezet a másikkal is.
-Te pedig Fannie a segítő angyalkánk. Mondta kicsit pimaszul. -Shawn jelzően rá pillantott mire a srác vette a lapot.
-Na akkor kezdjünk neki. -Mondta egyszerre a két szőkeség.
Neki láttunk és kb 3 óra elteltével igazi varázsaltos hellyé varázsoltuk a három emeletes házat. Már kíváncsian vártam, hogy sikerül majd ez a buli, és vajon a takarításba is segítenünk kell-e.
Már csak 1óra és kezd a parti, úgyhogy Shawnnal haza szaladtunk és át öltöztünk alkalomhoz illően. Én egy fehér alapon kék csíkos miniruhát kaptam fel egy kék topánkát húztam hozzá.A hajamat pedig egy laza kontyba kötöttem. Shawn egy laza farmer ingbe bújt és egy sötét kék farmerba majd fel kapta hozzá a szokásos tornacsukáját. Hamar készen lettünk és beültünk az autóba, hogy időbe oda érjünk.
-Kicsim, maradj kérlek mellettem.-mondta a drágám féltő arcal mikor beléptünk a buli helyszínére.
-Rendben, de kérlek te se tűnj el mellőlem.-bólíntott és össze fonta újjainkat és beljebb mentünk.
Egy hatalmas Welcome felírat csüngött a plafonon ami biztos, hogy még nem volt itt délután mikor végeztünk.
-Shawn, ki jött meg?-mutattam állammal afeltűnő felíratra.
-Nem tudom, keressük meg Grimeséket és kérdezzük meg.
Kicsit izgatott voltam, hiszen egyre több jó barátot szereztem amióta Kitty elment. Persze ő a legjobb. De jól esik a társaság. Gondoltam egy baráttal több.
Gondolkodásomból kizökkentett, hogy Shawn a fülembe súgta, hogy elszalad piáért itt várjam meg. Mikor el lépett akkor körbe néztem hátha kiszúrok pár ismerős arcot. Ekkor egy tenyér takarta el a szemem.
-Visszajöttem Fannie.-félig kiabálta, félig viszont súgta.
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)