20.

47 2 0
                                    

Reggel a szobámban ébredtem fel, ami azt jelenti, hogy felhozott. És pizsamába vagyok, szóval át is öltöztetett. Várjunk csak.. 

Fel kaptama papucsom és le indultam a lépcsőn remélve, hogy le tudom szidni a legjobb barátom. De "szerencsétlenségemre" nem találtam sehol. Viszont hagyott egy cetlit. 

,,Kitty, elmentem, hazafele be ugrok egy boltba és mindent hozok amit kell. 

                                                                                                          Puszi, Jack" 


Egy bólintással nyutáztam a levelet, majd vissza mentem a szbámba fel öltözni. Egy szürke Nike edzőnadrágot és egy hozzá illő szürke mell alá érő topot kaptam magamra. A célnak megfelel, mivel kényelmes. Átküldtem a címet sms-ben Nash-nek és neki láttam a reggeli/ebéd készítésnek. 

A grillcsirke mellett döntöttem. Miközben sütögettem, elég sokszor rá néztem a telefonra. Nem is tudom mi miatt. Úgy érzem jól esne ha Fannie hívna, de annak is nagyon örülnék ha Cameron azzal hívna fel, hogy mindent meg bánt, ahogyan viszont az is jól esne ha anyának jutnék eszébe. 

Sóhajtottam és eltereltem a figyelmem az elmúlt napok, hetek, eseményeiről. egyszercsak a csöngőt hallottam meg. Szokáshoz híven elkiáltottameg Nyitom-ot majd az ajtó felé vettem az irányt. 

-Szia, hát ide találtál? -kérdeztem 100 wattos mosollyal az arcomon.

-Igen. Bemehetek?-viszonozta a kedves hangsúlyt és a mosolyt. 

-Persze gyere, épp reggi ebédet készítek.-nevettem el magam, mer így kimondva elég hülyén hangzik. 

-Na és mi lesz ha kész lesz?-ült le Nash a bárszékre. 

-Grillcsirke.-mondtam és a fejemmel a sütő felé intettem. 

-Az finom.-nyalta meg a szája szélét. 

-Maradj ebédre akkor.-invitáltam. 

-Ezt megbeszéltük.-Mosolygott. 

-Na és miről akartál beszélni velem?-érdeklődem.

-Sokminderől.-tette a kezét a kezemre és nekilátott a mondandójának.-Az a helyzet, hogy egyre többet gondolok rád. Már csak téged látlak magam előtt. Végtelenül szeretlek. Nem tudom, hogy érzel és emiatt is jöttem. Szeretném elmondani, hogy mennyire fontos vagy, és hogy esetleg, ha te is hasonlóan vagy ezzel....akkor....lennél e a barátnőm? 

-Ó Nash...-szorult el a szívem és egy csomó keletkezett a torkomban. -Én...igen.-ennyit tudtam kinyögni. Könnyezni kezdett a szemem a szavai hallatán. Nagyon sokat jelet nekem ő is. És abból nem lesz baj ha meglátjuk, hogy megy együtt. 

Nash kicsit nehezen hitte el, hogy ezt mondtam, de miután kapcsolt, felugrott a székről és a száját az enyémre tapasztotta. 

Az a hosszú és forró, szenvedélyekkel teli csók..ez volt minden amire most vágyhattam. Csak is rá és a csókjára.

-Köszönöm. Nagyon szeretlek!-szinte kiáltotta, és magához szorított amennyire csak tudott. 

-Jólvan össze ne roppants.-nevettem.-Üljünk le és együnk.-javasoltam. Bólintott és nehezen de elengedte a kezemet, hogy kivehessem a csirkét a sütőből. 

-Viszont valamit el kell mondanom.-szóltam hátra. 

-Gond van?-tette fel a kérdést.

-Nem dehogy, csak ezt a házat közösen vettük Jackkel. Ő is itt lakik. -mondtam egyre halkabban mert féltem ki akad majd emiatt. 

-Jólvan, ezzel sincs probléma. -mondta és már evett is. 

-Viszont Nash, ha van kedved ide költözhetnél. Van másik szoba még, és az én szobám is elég nagy.-kacsintottam és kezére tettem a kezemet. 

-Biztos nem lenne gond Jacknek sem?-elszörnyedve nézett rám. 

-Dehogy is.-legyintettem. 

Ekkor ajtó nyitás hallatszott, és belépett rajt az emlegetett. Megtorpant mikor meglátta, hogy a kéz a kézben eszünk. 

-Há ti fiatalok?-vette viccesre a figurát. 

-Hát mi együtt.-pattant fel Nash. 

-Gratulálok tesó. De ne bántsd meg! Nem kell neki több seggfej.-hadonászott közben mutatóujjával Jack. 

-Nem fogom.-ígérte félig nekem félig Jacknek. 

-Itt lakhat velük?-vágtam közbe. De Jack kicsit furcsán nézett. Mint akit megsértettek. Bűntudatot éreztem a kérdés után mert úgy néz ki mintha bántaná a beköltözés. 

-Oké, lakhat, de csa egy hét múla költözzön be. Addig még sok dolgunk van a házzal.-vette elő ravasz vigyorát Gilinsky, mire mindketten bólintottunk. 

-Köszönöm, te vagy a legjobb.-ugrottam a nyakába. -Persze mint legjobb barát. -tettem hozzá nehogy félre értés történjen. De ekkora már rendesen bele pirultam.


If world lean together.Where stories live. Discover now