Megfordultam és a a mosoly le fagyott az arcomról. AZ EXEM:oooo . James Mcvey.
-Mit keresel itt James?-kérdeztem némi megvetéssel a hangomba.
-Már nem is örülsz nekem?.. Egyébként nem miattad jöttem. Grimesék közeli barátaim és meg hívtak a turném után.-még mindig ugyan olyan nagy az arca. Soha nem felejtem el neki a szemétségeit.
-Aha. Kérlek amég itt vagy kerülj el.-fenyegetőnek akartam tűnni hátha megteszi amit kértem. A legkevésbé sincs hozzá kedvem.
-Mi bajod cica? Bal lábbal keltél? Ja nem már tudom. Fáj, hogy azóta se tudsz rajtam túl lépni.-mondatára be könnyezett a szemem, hogy hogy is lehet ilyen seggfej mindig. Pedig igaza sincs.
-Csak szeretnéd seggfejke. Most pedig kocc van.-mikor el akartam sétálni utánam kiáltott.
-Mivan ribanc?! Igazad van szaladj csak..-ismét kezdi a szarságait. Mire megfordultam annyit láttam, hogy Shawn akkorát bevert neki, hogy elvesztette egyensúlyát. Tovább ütötte közbe a másik kezével a kabátjánál fogva tartotta. Mikor megláttam a vért a padlóra csöppeni oda szaladtam.
-Shawn, szerelmem. Nem ér ennyit ez a féreg!-lassan fogtam meg ökölbe szorított kezét. Mire sikerült le szedni őt Jamesről akkora már a két szőkeség is megérkezett.
-Basszus neharagudjatok. Beszélünk vele. Menjetek és phenjetek le az emeleten. -szólalt meg Edward.
-Kösz nem. Mi most haza megyünk.-a barátom olyan komolysággal mondta, hogy azzal mindenki csak egyet érteni tudott.
-Te pedig, te utolsó faszkalap..Nem utoljára találkoztunk ebbe biztos lehetsz ha Fannie közelébe mész!!-lazán ejtette ki szavait majd derekamra csúsztatta kezét és ki vezetett a házból.
Kitty szemszöge
Már nincs sok a turnéból. Rövidebbre sikerült mint tervezve lett, de örülök neki. Túl sok a zsongás és kevés a szabad idő. Mostmár tudnám értékelni a csendet.
A közös számunk Cammel nagyon jól sikerült. Mindenki imádta és ki is adták már. Jó egy kis szelet ebből az életből, de nincs szükségem az egész tortára. Hiányzik a családom. Fannie. Lukeék. Az otthonom. De vigasztal, hogy itt van életem nagy szerelme, sok barátom, és szép ruhák.
Most is épp egy vörös koktélruhába feszítek a limóba amivel éppen egy üzleti vacsorára tartunk.
-Camy baby...-nem hagyta, hogy be fejezzem.
-Nem nem lógjuk el kicsim. Sajnos muszáj.-nevetett fel.
-De miééééért?-tetettem értetlenséget de persze el nevettem a végét.
-Hát tudod ez olyan mikor megkérdezem, hogy miért eszed meg mindig az összes nutellát, mire te at feleled ,,csak mert muszáj".-kötöszködik. Nem is ő lenne ha nem használna ki egy kósza lehetőséget ilyenekre.
-Az más.-durciztam be.
-Nem, mert mi soha nem tudunk belőle enni.-kapcsólodott be nevetve a beszélgetésbe Gilinsky.
Nőiesen rá nyújtottam a nyelvem.. Valószínűleg teli köpdöshettem a produkcióm közbe mivel arcát kezdte törölgetni ing ujjával.
Örökké valóságnak tűnt az este.. de végre le dobhattam a magassarkúm és be feküdthettem a pihe-puha szállodai ágyba.
Anyuci: Hívj fel kérlek ha lesz szabad időd.
Már pötyögtem is a számot és indítottam a hívást.
~Szia anyca, miujság?
~Szia szemem fénye. El kell mondanom valamit, de ne akadj ki.
~Baj van?
~Hát figyelj. Az van, hogy kihagyhatatlan ajánlatot kapott a nevelő apukád.
~Ne hívd így kérlek. Még csak nem is láttam. De igen?
~Hát és a gond az, hogy nem Ausztráliába.
~Hát?
~A "nyaralás" alatt kapta itt Európába. Ide költöznék vele. És apuval beszéltünk hogy nála...
Megszakítottam a hívást. Tudom ebből mi lesz. Apának passzol le örökre és úgy járok mint Fannie. Évente párszor láthatja csak a családját. Persze ő nem akart menni, de ez érthető. Viszont rossz neki. És mi az, hogy anya fel ad engem egy pasiért.? Ez most nagyon nem hiányzott.
Sírva tipegtem vissza az ágyhoz amibe már Cameron feküdt. Úgy látszik észre se vettem, hogy be jött közbe.. Mellé feküdtem. Mivel úgy gondoltam alszik, ezért a másik oldalamra fordultam és le töröltem könnyeim.
-Hé drágám. Mi a baj?-kérdezte meg kicsit megijedve.
-Anya..
Egész éjszaka beszélgettünk és elmondtam neki mindent. Jó, hogy itt van nekem. Szeretem mindennél jobban és megért mindig.
-Cicaaa, van egy ötletem!-ugrott fel mint akinek olyan kis villanykörte gyulladt a feje fölött a jó ötlet hatására.
-Mi az?.-vártam, hogy minnél előbb halhassam mire is gondol.
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)