Reggel próbáltam óvatosan kimászni az ágyból, ne hogy felébresszem a még édesen alvó Jacket. Nem ért semmit mert mire felültem hatalmas kezeivel vissza rántott maga mellé.
-Ne menj még. Olyan jó most így.-mondta mély hangon.
-Rendben maradok. A legjobb barátomért bármit.-kuncogtam csendesen. Éreztem ahogy karizma megfeszült a legjobb barát szó hallatán. Úgy éreztem ideje beszélnem vele. Furcsa volt tegnap is és most is. Jó lenne tudni mi a gondja.Hátha tudok benne segíteni.
-Jack, mondd csak.Mi a baj?-erre a kérdésre már fel ült és fentről nézett le rám.
-Hogy érted ezt?-értetlenkedve nézett vissza.
-Tegnap megkérted, hogy aludjam veled, most meg ideges voltál mikor azt mondtam a legjobb barátom vagy. Van valami gond?-érintettem meg a karját amin támaszkodott ezzel jelezve azt, hogy elmondhatja bármi bántja.
-Tudod én.. sokat gondolok rád mostanában. És melletted sokkal jobban érzem magamat. És én örülök, hogy a legjobb barátom vagy, de tényleg. Csak ennyi, feszült vagyok mostanság.-dobott egy műmosolyt nekem és vissza feküdt.
Egy darabig még így pihentünk. Szorosan ölelve egymást. Mivel a legjobb barátok is aludhatnak együtt minden különösebb ok nélkül. Csak én reagáltam túl.
****
Mire sikerült kimászni az ágyból, már dél volt.
-Jack, szerintem öltözzünk és menjünk csináljuk a garázst.-javasoltam.
-Oké én már kész is vagyok, lépett elő fürdőből.-egy alig takaró trikót vett fel amibe az izmos felsőteste teljesen kilátszott.
-Rendben egy perc és én is.-rohantam a szobámba és felkaptam egy fekete rövidnadrágot egy fehér elnyűtt pólóval. -Mehetünk.
A garázsba belépve láttam meg, hogy mekkora is ez. Neki láttunk hát a munkának, hogy legalább estére kész legyünk vele aztán legyen szabadidőnk is.
Elkezdtük berakni a polcokat és a dobozokat miután kicsit átfestettük a falakat. Órák hossza alatt sikerült csak berendezni és már csak a polcokra kellett kipakolni.
Mivel a szekrény két méteres, én pedig 160 cm-er vagyok ezért gondba voltam a fölső polcokkal. Gilinksy látta szenvedésem és kinevetett.
-Segíthetek?-jött közelebb.
-Hát az jó lenne.-mondtam gúnyosan. -De lehet, hogy megvárom még megnövök.-nevettem. Ekkor a nyakába kapott és úgy kezdtük tovább pakolni a cuccokat. Mikor már minden ki volt pakolva és csak az üres dobozok és szivacsok hevertek a földön, Jack ledöntött a nyakából majd rám ugrott.Nevetgéltünk így egy darabig, de aztán egy hangot hallottam meg a a garázs ajtóból.
-Ti meg mit csináltok egymáson?-hangzott el a kérdés mérgesen.
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)