Kitty szemszöge:
Mikor fel álltunk és megnéztük kitől jött a hang, azonnal össze szedtem magamat és Nash kék szemeibe néztem.
-Szia kicsim.-ugrottam a nyakába megválaszolatlanul hagyva feltett kérdését. Úgy tűnt erre a tettemre ő pedig elfelejtette az előbb látottakat.
Gilinsky a cipő orrát figyelve állt mögöttünk.
-Akkor én most be megyek addig.-mondja Jack és elhagyta az immáron teljesen berendezett helységet.
-Hogyhogy jöttél?-kérdeztem érdeklődve Nasht.
-Hát gondoltam ha már erre járok akkor be ugrok mielőtt el megyek a fellépésre.-ölelt még szorosabban magához.
-Fellépés?-mint aki félre nyelt olyan fejet vághattam mert újdonsült barátom odavezetett a dobozokhoz és le ültetett.
-Igen. Tegnap telefonált a menedzserem, hogy lesz egy hetes gyors turné. Amolyan "járjuk körbe a környező városokat" féle.-magyarázta lankadó lelkesedéssel. -Ne haragudj, hogy nem mondtam akkor mikor megtudtam.
-Semmi baj, hiszen attól, hogy egy pár vagyunk még magán életünk csak van.-nevettem kínosan.
-Akkor meg fogsz várni még haza érek?.-kérdezte, de már nem is figyelt a válaszomra mert telefonja hangos csipogással jelezte, hogy üzenete érkezett.
Nem izgattam magamat az sms miatt csak akkor mikor elpirult rajta.
-Mi az?-tettem fel a kérdésemet nemes egyszerűséggel.
-Tudod van egy régi lány barátom. Az egyik turné helyszín az ő városában lesz és most küldött egy képet.-mondta miközben a telefon képernyőjét maga felé fordította.
-Megnézhetem?-erőltettem egy érdeklődő mosolyt az arcomra és vártam a reakciót.
-Öhm..ja. Szóval persze.-telefonját átnyújtotta, hogy én is megszemlélhessem beszélgetésünk tárgyát.
A képen egy színes hajú lány volt a tengerparton és szét tett lábbal pózolt a Nashnek küldött képen miközben a fele bikinije már nem volt rajta.
-Azt hiszem inkább egyezzünk meg.-törtem meg a csendet. Nash kíváncsi arcát elnézve nem várattam hanem egyből be avattam. - Szóval azt hiszem mind kettőnknek jobb ha az egy hét alatt szünetet tartunk. És így nem azzal jössz haza, hogy esetleg megcsalsz mert mással össze jössz. Ha találkozol vele és esetleg minden jó köztetek, akkor miután vissza jössz megbeszéljük is nincs folytatás köztünk. Ha nem akkor pedig megbeszéljük a folytatást.
Teljesen komolyan gondoltam az ajánlatot. Tekintve, hogy sok idő telt el azóta amióta Nash szerelmet vallott nekem (akkor még Cammel voltam), azóta biztos azért fogyatkozott az érdeklődése irántam. És én sem akarok hirtelen fejest ugrani a komoly dolgokba.
-Kitty, én nem.. vagyis rendben van benne vagyok. De nekem tényleg életem egyik legfontosabb embere vagy. -tette az arcomra a kezét és egy utolsó csókot lehelt ajkaimra, aztán távozott.
Kissé furcsa érzéseimmel mentem be a házba. Jack tévét nézett úgyhogy nem akartam zavarni, ezért tovább mentem a konyhába hogy szerezzek valami ételt.
****
A délutánt a takaros kis szobámban töltöttem könyvet olvasva. Nem zavartattam magamat, hogy az idő gyorsan telt és már lassan 9 óra volt.
Mikor nagyon rá untam a dologra akkor el mentem lefürdeni, hátha kicsit feléleszt. De miután már vagy fél órája áztattam magamat és nem éreztem semmi úgy döntöttem, hogy kimászom és el teszem magamat a holnapi napra.
Immáron már pizsamámba indultam a szobámba alvásra készen, de valami hirtelen ötlettől vezérelve még felnéztem a közösségi oldalakra. Tekergettem, hátha valami érdekfeszítőt látok és igazam is lett. Egy beszélgetés volt kitéve a szövege pedig nyáladzás volt. Mielőtt megkérdeznétek ebbe mi volt az érdekes, közlöm, hogy az Nash és egy lány között folyt, amit ezek szerint egy képernyőfotóval és egy megosztással megörökített.
Nem voltam túlságosan ideges, inkább csak furcsa érzésem volt. és csak ennyi kellett, hogy elkezdett kattogni az agyam. Eszembe jutottak az elmúlt idő történései, csalódásai és döntései. Mire végig jutottam az eszmefuttatásomon teljesen csalódottnak éreztem magamat és feszültnek. Egy hirtelen csuklómozdulattal pedig az ajtó felé hajítottam a telefonomat ami éppen ekkor nyitódott ki, és a belépni készülő személyt teljes lendületéből fejbe kapta. A készülék hangos csattanással esett a földre. Tátott szájjal néztem egy darabig aztán mire feleszméltem, már reagálni is tudtam.
-Basszus, jól vagy?-léptem oda Jackhez.
-Ez olyan izomból jött.-tette lila gugájához kezét.-Egy kibaszott terminátor vagy.-nevetett fel, de nem sokáig mivel fájdalma ismét átvette az irányítást.
Szépen óvatosan vezettem az ágyamig és ott le ültetve kezeltem sérülését.
-Épp beszélni akartam veled.-mondta.
-Miről?-néztem szemeibe.
-Hát hallottam, hogy eddig tartott a kapcsolat
-Igen.-kicsit érzékenyen érintett a kijelentése.
-Nem kell róla beszélnünk.-húzott fel a földről. Ebben a pillanatban elsírtam magamat.-Shhh..gyere ide. Mi a baj?-nyugtatott.
-Úgy érzem én sosem lehet boldog többet.. És az, hogy én próbálkoztam Nashel, tényleg! Jó pasi meg minden, de nem szeretem úgy. Csak mint testvér. - ekkor már elértem a határt. Ennél jobban nem tudtam volna bőgni. És most ebben a pillanatban szörnyen megalázónak éreztem, hogy Jacnkek sírom ki magamat.
-Na nyugodj meg. Egyszer viszont fogsz szeretni valakit, aki imád téged és boldogok lesztek.-bele puszilt a hajamba és befektetett az ágyba. Mellém feküdt és átkarolt.
És már másodjára szenderültem álomba karjai közt.
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)