Miután aznap este Nash távozott, én letusoltam és átöltöztem a pizsamámba. Ezt követően pedig legörnyedtem a nappaliba a tv elé gondolkodni kezdtem. Vajon helyesen teszem amit teszek, és boldog lehetek végre?! Ahogyan általában, úgy most is megszakította valaki az Einstein szintű elmefuttatásom. (Csak vicc, örülök, hogy a suliba nem álltam bukásra.)
-Hát te?-tettem fel a kérdést Jacknek és felültem a keskeny kanapén.
-Nem tudok aludni.-mondta és belefeküdt az ölembe.
Simogatni kezdtem az arcát, hátha ettől elálmosodik.
-Anya mindig így altatott el.-Mondtam ki hangosan is amire gondoltam.
-Ez kedves.-húzta mosolyra a száját.-Figyelj, mit szólnál ha holnap megcsinálnánk a garázst délelőtt? Úgy együtt.-tette hozzá és a mondatát egy hatalmas ásítás követett.
-Rendben, de akkor aludnunk kéne, hogy kipihentek legyünk és tudjunk dolgozni.-javasoltam.
-Aludhatok ma melletted, vagyis aludj te velem.!? Nem tudnék most egyedül, nem érzem jól magam.-mondta elhalkuló hangon.
-De persze legyen.-kezdtem aggódni, mert ő az a személy aki általában nem mondja ha baj van, és nem is érzelgős típus.
Felsétáltunk egy takaróba csavarózva az emeletre, egyenes az ő szobájába és beestünk az ágyba.
-Ez kényelmes.-nyammogtam.
Még mielőtt álom jött volna a szemembe, éreztem az illatát, mennyei volt, éreztem a puha bőrét aitől a hideg is kirázott, és a leheletét. Egyszerűen életembe először zavarba jöttem Jack mellett. A legjobb barátomra először tekintek igazán férfiként. De ő mindig csak a legjobb barátom lesz.
Gondolataim még elszórakoztak erre-arra aztán elnyomott az álom. Egymásba gabalyodva aludtunk egész éjszaka...
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)