Karikás szemmel mentem az idegen konyhába kávét csinálni magamnak és Nashnek. Mire a fekete méreg elkészült, addigra Grier már a hátam mögött ült egy bárszéken.
-Jó illata van.-állapította meg.
-Igyál.-adtam a kezébe a bögrét.-Ha bármi lenne akkor nyugodtan hívj és jövök.-mondtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Ja, hogy már mész is.Jólvan szia drága.-viszonozta a puszit és megölelt. Nem bántam, hogy becéz. Már tudom, hogy igaz szerelemmel szeret. De ez nem befolályosolja Cameronnal a kapcsolatom.. Kiléptem az ajtón és hazafelé vettem az irányt. Mindent meg kell beszélnünk.
Fannie szemszöge
3 nap telt el azóta, hogy az orvosnál jártunk és kezelést kaptam az arcomra. Azóta semmi érdekes nem történt. Shawnnal jól megvagyunk azóta.
-Kicsim lassan indulunk?-kérdeztem a barátomtól. Ugyanis ma kéne mennünk Kittyék elé a reptérre. Nem hívtam, de sms-be írta tegnap.
-Inkább legyünk ma kettesbe.-kacsintott és magához húzott.-Végülis jönnek vagy 10-en együtt. Lesz társaságuk.-mondta.
-Na jó. De akkor öltözz. Mert akkor menjünk el valamerre és használjuk ki a szép időt. Amúgy se volt kedvem menni. Lehet rég láttam Kittyt de a barátom fontosabb.-csókoltam meg.
-Sietek.-mondta és rohant is öltözni.
Úgy döntöttünk az elkészülés után, hogy el megyünk a szomszéd városba mivel igen híres a wellness része a fürdőjüknek. Pár órás az út szóval egésznapos kiruccanás lesz. Sőt úgygondoltuk, hogy ott alszunk éjszakára.
Egész úton azt hallgattuk a rádióban, hogy Magcon turné így, Kitty Irwni úgy. Feltörtek és stb stb..
-Féltékeny vagy cica?-tette a combomra a kezét Shawn.
-Nem. Csak zavar, hogy ennyire híresek. Igazából Kitty többször is keresett és beszélgetni szeretett volna. Hiányzok neki, hiszen régen láttuk egymást. De nem tudom, úgy érzem fontosabb veled lennem.-mosolyogtam a végén és rá fordítottam tekintetem.
-Fannie, híres író lettél. Nem hiszem, hogy a híressége zavar. De hagyjuk.-szögezte le és gyors puszit lehelt az ajkaimra. Elégedett voltam.
Pár óra múlva le értünk a wellnesshez és becuccoltunk egy faházba amit a recepción vettünk ki. Takaros kis ház. Mindennel el van látva, és a hely is szép.
-Öltözzünk át és menjünk ellazulni.-ajánlotta Shawn.
-Ne sürgess már.-mondtam kicsit hangosabban.
-Nem kell bunkónak lenni.-mondta Shawn és elfordult tőlem.
-Neharagudj, kicsit feszült vagyok.-mögé álltam és átkaroltam a derekát.
*Este*
Nagyon jól éreztük magunkat a fürdőben. Jól el lehet fáradni attól függetlenül, hogy el lazít.
Részt vettünk páros masszázson és minden dolgon amit ajánlott a hely. Mikor vissza értünk a kis házba édes kis meglepetés fogadott. Virágszirmokkal körbe rakott szőnyeg és a közepén egy kis asztal indiai kajával. Még gyertya is volt gyújtva.
-Ezt hozattam amíg ott voltunk. Remélem tetszik.-imádtam. Mesebeli pillanatok egyike volt. Könnyes szemmel a nyakába borultam és úgy éreztem semmi más nem létezik abban a percben a világon.
-Köszönöm. Együnk is.-megfogtam a kezét és magammal húztam a szőnyegre.
Egyszerűen isteni volt a kaja. Vacsi után be feküdtünk a szintén rózsával körül rakott ágyba és el is nyomott az álom. Tökéletes napnak tökéletes zárás jár, gondoltam.
YOU ARE READING
If world lean together.
FanfictionComplex folytatása. Remélem el nyeri a tetszésetek:)