Mustafa oturduğu yerden zorda olsa kalkmıştı ve Hazan'a elini uzattı Hazan tek tek ona dönen gözleri gördü herkes ondan bir adım atmasını bekliyordu.Hazan önce ona dönmüş tüm gözlere baktı herkesin ondan bir adım beklediğini biliyordu. Aşkın Umut'un gözlerine baktı ve senin için dedi konuşmadan gözleriyle ona olan borcunu ne yapsa ödeyemezdi. Sonra Kuzey'e baktı ona da tebessüm etti,sonra Özgür ve Savaş neden bilmez Savaş ona öyle bakıyordu ki sanki yürümesini beklediği bebek gibi yere düşse hazır komuttaydı. Gözlerimi dolmuştu Hazan'ın daha fazla beklemenin anlamı yoktu. Mustafa 'ya çevirdi kafasını ve zorda olsa gülümsedi elini uzattı ve kocaman avucun içinde kendi elini gördü küçüktü buna gülümsemesi genişledi. Hızla kalktı yerden, biraz mızmızlık yapsa kimse bişey demezdi. Suratını asıp gözlerini kocaman açtı ve korkarak Mustafa 'ya yaklaştı.
- Orda kocaman bir böcek var....
- Nerde? Hani?
-İşte orada minderin altına girdi....
Mustafa yere diz çöküp minderi kaldırdı. Hazan ona bakanlara dönüp göz kırptı ve koşarak bağırmaya başladı.
- Sona kalan ebe.....
Herkes kahkahaya boğuldu ve Mustafa hızla ayağa kalktı tam kalabalığın önünden geçicekken ayağına bir şey dolandı. Yere kapanmadan hızla toparlandı ve ayağına takılan şeye baktı Savaş sırıtarak konuşmaya başladı. Ve sonlara doğru hayvan gibi bağırdı.
- Hadi ama koca oğlan.... Tabanına sıçarım eğer yakalarsan....
Mustafa sinir bozucu bir gülümsemeyle karşılık verdi tüm dişlerini göstererek. Ama cevap vermedi önce yavaş yavaş ilerledi ve sonra koşmaya başladı.
- Kurallar bozulmak içindir. Savaş bey.
Mustafa sonradan koşmaya başlasa da Hazan çoktan arabanın yanına gelmişti. Arabanın bagajına oturmuş sırıtıyordu.
- Ben kazandım ebe sensin
- Hile yaptınız Hazan hanım ama öyle olsun ebe benim
Hazan gülümsemeye devam ediyor bir yandan da ayaklarını sallıyordu. Mustafa imalı imalı bakmaya başlayınca Hazan kafasını ne oldu der gibi salladı bu sefer Mustafa arabayı gösterdi topu ve ipi alması için Hazan'ın arabanın üstünden kalkması gerekiyordu. Hazan da arabaya baktı sonra Mustafa'ya döndü.
- Özür dilerim iniyorum hemen
Tam kendisini aşağıya bırakıp inecekken Mustafa geçti önüne elini uzattı yardım etmek için, bu sefer Hazan hiç tereddüt etmeden yardım etmesine izin verdi. Bu olayı arkalarında kalan herkes izliyordu. Mustafa bagajı açıp topu ve ipi aldı sonra Hazan'la beraber diğerlerinin yanına döndüler. Hazan gelir gelmez Aşkına doğru koştu başardım diyerek baktı ona ve sarıldı. Aşkın'da kulağına fısıldadı.
- Başaracağını biliyordum
Sırayla Savaş'a Özgür'e ve Kuzey'e sarıldı. Sonra Mustafa'ya döndü gülümseyerek konuştu.
- Hadi oynayalım ebe sensin.
Aşkın ve Kuzey ellerini teslim olmuş gibi kaldırdılar.
- Ben mangal başındayım size iyi eğlenceler.
- Bende Aşkın'a yardım edeyim.
Diğer herkes el mahkum oynamayı kabul ettiler. Herkes bir yana dağıldı. Mustafa herkesin ortasına geçip topu havaya attı herkes koşmaya başladı. Mustafa attığı topu tutup İstop diye bağırınca herkes olduğu yerde durdu. Mustafa elinde top etrafında dönüp düşünür gibi yaptı ve aklından geçen rengi söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR ( Hazan'ım)
Teen FictionBu bir kız olamaz dimi siktir valla da kız lan bu saatte ne işin vardı kızım senin ormanda ahada yavru ceylan gibi vurduk ya kızı hay a...... Koyim böyle işin Volkan kızı kucağına alıp Savaşa döndü. - Siktir Savaş kız vurulmuş. Allah kahretsin. ...