Kız inleyerek gözlerini yavaş yavaş açtı karşısında üç tane adam görünce korktu geri geri gitmeye başladı. Nerede olduğunu anlayamadı ne olmuştu nasıl gelmişti buraya koluna giren sızıyla durdu koluna baktı en son vurulmuştu, tecavüze uğramıştı bu adamlar onlar mıydı? Bağırmak istedi dokunmayın bırakın beni demek ama sesi çıkmadı.
- Merhaba ben Özgür doktorum korkmayın lütfen durumunuz iyi bize adınızı söyler misiniz?
Kızdan ses çıkmayınca üç adam da birbirlerine baktılar. Savaş dayanamayarak kıza yaklaştı ama Savaş daha adım atar atmaz bir hıçkırık sesi geldi kızdan. Bu kez ağırdan alarak sordu.
- Tıpkı çamur prensese benziyorsun kız sen biliyor musun benimde bir kız kardeşim vardı senin yaşlarında olacaktı yaşasaydı.
Kız kafasını yavaş yavaş kaldırdı nemli gözleriyle Savaşa baktı iyi demek ki iletişim kurabilecekler.
- Bak bu arkamdaki yarma benim abim Volkan seni o buldu şu kahverengi gözlü var yaa haa o işte.
Kız Savaş'ın gösterdiği yere baktı. Bir çift kahverengi gözle karşılaştı. Sanki aşinaydı bu gözlere. Acı dolu gözlerle baktı gözlerine. Gördüğü adamın gözlerinden bir şey çıkaramıyordu ama güvenilir görünüyordu.
- Bu da doktor maviş maviş bakan ama ona fazla bakma her kıza mavi boncuk dağıtır kendisi sonuçta kardeşimsin uzak dur ondan tamam mı
Kız bu sefer de Özgür'e baktı Özgür ona göz kırpınca azda olsa gülümsedi. Savaş kızdan tepki alınca devam etti çoktan yatağa oturmuş kızın baş ucuna kadar yaklaşmıştı.
- Şimdi bize adını söyle bakalım yeşilli.
Kız Savaşın gözlerine baktı ağzını açtı sonra kapattı tıpkı bir balık gibi ama konuşmadı. Üç adam da bir şeylerin ters gittiğini anladı. Savaş tekrar kıza döndü sordu.
- Konuşabiliryor musun?
Kız tekrar ağzını açtı ama yine bir şey demedi sonra kafasını hayır anlamında salladı. Kızın olumsuz anlamda kafa sallamasına üçününde içi parçalandı. Volkan ağır adımlarla çalışma masasına gitti kalem ve defter alıp savaşa verdi Savaş da kıza uzattı.
- Bize adını söyle yeşilli hadi.
Kız defteri açıp adını ve soyadını yazıp Savaşa gösterdi Savaş sesli bir şekilde okudu.
- Hazan Atalay
- Güzel bir ismin varmış yeşilli. Peki aramak istediğin birisi veya birileri var mı?
Hazan bu soruyla ilk kafasını önüne eğdi sonra hayır anlamında salladı. Kimi arayacaktı onun kimsesi yoktu ki.
Savaş, Volkan ve Özgür'e döndü ama onlarda ne yapmaları gerektiğini bilmiyorlardı. Tekrar Hazan'a dönüp sırıttı.
- Temizlenmek ister misin çamur prenses?
Kız utanarak Özgür ve Volkan'a baktı. Kafasını evet der gibi aşağı yukarı salladı belli belirsiz. Savaş, abisi ve Özgüre kapıyı gösterdi.
- Evet beyler sizi dışarı alalım.
Volkan kardeşine büyük bir şaşkınlıkla baktı.
- Bakıyorum da amma meraklı çıktın sen bakıcılığa. Kızı sen mi yıkıcan lan?
Savaş Hazan'a etkileyici bir bakış attı.
- Aslında fena fikir değil.
Hazan'ın ağzı beş karış açık kaldı. Savaş parmağıyla Haza'nın ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR ( Hazan'ım)
Fiksi RemajaBu bir kız olamaz dimi siktir valla da kız lan bu saatte ne işin vardı kızım senin ormanda ahada yavru ceylan gibi vurduk ya kızı hay a...... Koyim böyle işin Volkan kızı kucağına alıp Savaşa döndü. - Siktir Savaş kız vurulmuş. Allah kahretsin. ...